Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت هسته هلو ده سالش
بعلت قورت دادن هسته هلو گلوش زخم شده نمیتونه چیزی بخوره چیکار کنم ؟
- تشکر
سلام آقای دکتر میخواستم از جنابعالی تقدیر وتشکر کنم بخاطراینکه وقتتون میزارید سوالات مارو راجب فرشته کوچولو ها جواب میدید خداوند عمری با عزت و سلامتی به شما عطا کنه.ممنونیم از شما
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- بچه من یکم سرفه میکنه چ شربتی خوبه براش دم ب دم سرفه
- کبودی
باسلام و خسته نباشی پسر دو نیم ساله ای دارم بد غذاس ولی بچه سالمی هست جنب و جوشم داره رو ساق پاش دوتا کبودی دیدم به نظر شما مشکلی هست؟ در ضمن چون بد غذاس بعضی روزها رنگو روش پریده اس به نظر شما مشکلی داره تا هفته بعد موقعیت دکترو ازمایش ندارم تروخدا جواب بدین از نگرانی ور بیام
- اسپری نورمونیکس برای نوزاد ۴ماهه
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- شب ادراری
سلام پسری۱۰ساله دارم که مشکل هیپوس پادیاس داردبعدازعمل که در۲سالگی انجام داده شب ادرای داردآیامشکل شب ادراری ازبیماری وعملش است وآیاقرصی هست که پیشنهادبدهیدتاشب ادراریش قطع شودچون بزرگ شده خودش خجالت میکشد ممنون
- شیر نخوردن شیرخوار همراه با اسهال
سلام دختر ۵۰روزه من نه شیر مادر می خوره نه شیر شیشه ای مادرش شیر زیاد داره شیرخشک هیپ ارگانیک بهش میدم شیر خشک رو هم عوض کردم درست نشد فقط وقتی که خوابه میتونیم شیر بخردش بدیم.شکمش قر قر میکنه چند روزه اسهال داره رنگ اسهالش زرده باتشکر
- غذا
سلام قابلمه درست کردن غذای نوزاد چه جنسی باشه بهتر است ؟
- متخصص اطفال
پسر ۷ ساله ام آبریزش بینی گرفتگی صدا به همراه ه سرفه داره تب نداره
- داروو
سلام آقای دکترخسته نباشید.من دختردوماهموخدمت شمااوردم شما بهترین دکتری هستین که من تاحالاديدم ممنونم ازشما.
- ختنه
با سلام مقدار مجاز اموکسی سیلین ۱۲۵بعد از ختنه به روش سنتی چقدر است؟برای نوزاد۴ماهه و اینکه مصرف همزمان پماد آئروتکس و اموکسی سیلین مجاز است؟ و سوال اخر قبل ختنه یک سوم شیاف و ۱۰قطره استامینوفن همزمان داده شده مشکلی نیس؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک با وزن 32 کیلو گرم
- برفک دهان نوزاد
سلام پسرم هشت ماهه هست دهنش برفک زده صداشم گرفته مشکلی هست
- سلام روپای دخترم رو ساق پا به اندازه یه بند انگشت کمتر قرمز و زبر شده میتونه نشانه اگزما باشه فقط یه جاش هست چه پمادی بزنم
- رنگ پوست نوزاد یکساله
سلام الان حدود دوهفتس رنگ پای ران دخترم ک ۱۲ ماهه هست سیاه و رگه های قرمز رنگ داره خیلی نگرانم ،دکتر ی پماد داد اما اصلا اثر نداشت توروخدا بگید چیکار کنم
- سوال دارویی
سلام دخترم ۹ ماهشه و وزنش ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم هست دکتر سفکسیم ۱۰۰تجویز کرده ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت درسته؟؟؟؟
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟

