Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خمیازه کشیدن
سلام دکتر پسر من درطول روز چند روزی است که زیاد خمیازه میکشه چیکارکنم البته چند سال پیش عمل قلب داشته الان به نظرم غیر طبیعی است البته ازنظر غذایی گوشت ومرغ نمیخوره
- دورسر
دخترم ۷ماهشه دورسرش ۴۲ونیمه بدوتولد ۳۵ بود طبییعه
- ماهی خوردن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ماهشه تا حالا ماهی بهش ندادم چه ماهی میتونم بدم
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام واسه جراحی ناف ک گوشت اضافه داشته باشه تا حالا شده بعد عمل بچه بهوش نیاد
- اگزما صورت نوزاد
دخترم ۳ ماهش هست صورتش دون دونای قرمز پاشیده بیرون طوری که ازش اب میاد دستاشو بستم که نتونه بخارونه الان حدود ۲ هفته میشه چیکار کنم بهتر بشه دکتر پوست هم بردم دارو که استفاده میکنه بعد ۴ روز خوب میشه ولی فرداش دوباره همون جوری میشه چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم بکنید
- تب وابریزش بینی وخلط
سلام دخترم ۸کیلو و۹ماهه است سرماخورده خلط داره ابریزش بینی داره تب میکنه چند بار بدمش دکتر اطفال ازمایش خون واداره گرفتن مشکلی نداشت ولی بعداز ده روز هنوز بی قرار وتب وخلط وابریزش بینی داره دارو هم خیلی مصرف کرده تب داره چکارکنیم خوب بشه
- لک سفید
یه لکه بزرگ سفید از نوزادی تو شکمش بود دکتر بردم گفت چیزی نیست آیا درسته؟ بعد گفت زیاد نشه چند وقتیه زیاد شده بنظرتون چه بیماریه؟
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- گلو ووو
سلام من بچم 7ماهشه خودم گلوم درد میکنه سرما خوردم میشه قرص آزیترو مایسین با سیتریزین بخورم
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد 8 ماهه ام زرده تخم مرغ با ماست مخلوط کنم ؟؟ زرده تخم مرغ با چیز دیگری نمیخوره ،،ممنون
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟
- قطره شیرافزا
آیا وجود رازیانه در قطره شیرافزا برای نوزاد پسر مضر است؟
- واژن نوزاد
سلام وقت بخیر نوازد دختر دو ماه و نیمی دارم که واژنش شوره مانند و سفید داره هرچی تمیز میکنم بازم میزنه و بو میده آیا مشکلی داره یا طبیعیه.
- سرماخوردگی
نوزادسیزده روزه دوردزه زیادعطسه میزنه و سرفه میکنه دلیلش چیه
- سلام من دختری ۱۸ماهه دارم سی روز قبل اسهال شد بردم دکتر دارو دادن شربت مترونیدازول ک ۱۴روز مصرف شد شش روز بعداز قطع دارو دوباره اسهال شد یک بارم استفراغ کرد دکتر بهش پدی لاکت داد با شربت زینک الان دارو میخوره ولی یک هفته گذشته روزی دو یا سه بار دفع داره اما مدفوعش ی بار شل یک بارم آبکی ودرهردومورد خلط دیده میشه دلیلش چیه پنج روزمره هست ک سرما خورده
پسر من ۴ سال و نیم داره ده روز پیش سرماخودده و گلوش خلط داره دو روزه خلط تو مدفوعش هست علت چیه ممنونم ازتون
- زردی کف پا
- سرماخوردگی
خسته نباشیددخترم دوسالشه وزنش 9کیلو ازدیشب علائم سرماخوردگی داره دوبارتب کرده میتونم بهش شربت سفالکسین 125بدم؟چه مقدار؟
- دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
پسرم ۲۲ و ۸ سال هست میخواستم بدونم چه مقدار شربت بهش بدم

