Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقتتون بخیر چندروزی است ناخنهای دخترم ازریشه زرد شده ودرحال افتادن هستند مشکلش چیه
- عفونت چشم نوزاد در اثر سرماخوردگی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر عزیز. چشم پسرم که یکسالشه چندروزه که بار میزنه و صبحها نمیتونه چشمشو باز کنه، پماد اریترو هیچ جا نیست، سولفاستامید به تنهایی کافیه؟چند باردر روزو چقد بریزم، تشکر
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- آبریزش بینی
سلام جناب دکتر، پسرم دوسالشه یک هفته میشه که ابریزش بینی داره هیچ علایم و مشکل دیگری نداره اصلا، براش از داروخانه اسپری بینی و سیتروزین گرفتم که گفتن اسپری فقط دو روز استفاده بشه سیتروزین هم شبها دو سی سی، از دیروز دیگه اسپری رو استفاده نکردم اما آبریزشش قطع نمیشه، حالت کش دار و خلطی شده، براش قطره رینوسالتین استفاده کنم؟
- باسلام وخسته نباشیدبچه من پسره و16ماهشه چندروزه کف دست وپاش زردشده میخواستم علتشوبدونم و اینکه خطرناکه یانه
- سلام پسرم 9 سالشه دیروز تاحالاگلودرد،کمی بدن دردوبینیش هم گرفته درضمن فامویسم هم هست.لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتررفتن ندارم
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- کندی رشد قدی پسرم
سلام وقت بخیر من قدم ۱۵۳وشوهرم ۱۷۳هست قدش ٬ پسر دارم که اصلا رشد قدی مناسب نداره هشت ساله هست ولی قدش ۱۱۰هست وخیلی کندهست رشدش ٬بارها فوق تخصص رفتم وکلی دارو استفاده کردم ولی فایده نداشت فقط کم خونی داره که دارو هم مصرف میکنه ولی اصلا تاثیر نداره تورو خدا کمکم کنید می ترسم دیر بشه وپسرم کوتاه بمونه
- سرف
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سال و۶ ماهشه سرفه وخلط داره و یکم تب شربت چی بهش بدم و چقدر
- دنده
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سال و دو ماهشه دنده سمت چپش یه ذره برجسته از سمت راستشه یعنی به سمت بیرونه یه کم متخصص اطفال معاینه کرد گفت مشکلی نداره نرماله ولی پیش ارتوپد بردیم واسش عکس نوشت ازش عکس گرفتیم تو عکسش هم مشکلی نداشت ولی دکتر ارتوپد گفت بزجستگی دنده از نظر ما یعنی چرخش مهره الان استرس دارم به نظر شما مشکلی نداره؟
- وزن دختر ۹ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بده الان تو ده ماهگی وزنش ۷کیلو ونیم وقدش ۶۸ به نظرتون مناسبه پایگاه سلامت میگفته خوب نیست متخصص ببر ی کم خوراکش کمه آزمایش کم خونی هم نبردم
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- سیتریزین
سلام دکتر برای کودک ۱۷ماهه سیتریزین تجویز کرده برای بی قراری در خواب و خارش چشم علایم خیلی شدید نیست لازمه این شربت و بدم ؟ عوارض نداره ؟
- سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
- قطره
سلام پسرم تازه ۴ سالش تموم شده ۱۶ کیلو بود الان ۱۵ شده کم اشتها شده خیلی، چیکار کنم آقای دکتر ؟ قطره فلیپ و ویتامین دی میخوره ، ممنون
- اسهال کودک
سلام دخترم ۳سال و۴ماهش هست از دیروز ، تعداد دفعاتی که مدفوع کرده زیاد بوده یعنی ۵،۶بار در روز ، مدفوعش آبکی نیس ،شل هست وداخلش کف دیده میشه رنگ مدفوعش زرد و گاهی به سبز میزنه ،میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- ناخن شصت پای کودکم شکسته و آسیب دیده چه کار کنم تا خوب شود
- سرما وتب
سلام بچه من۲ساله هستش از دیشب تب شدید که شیاف ودارو بهش دادم ولی علاقه ای به دارو نداره وظرف۱دقیقه زود بالامیارتش خواستم بدونم اگه زود بالا بیارتش هم تاثیر میده،روشی ،یا داروی میتونید بهم بگین
- سلام من دخترم آبریزش داره سرفه خلتی داره چی بدم بهش
سلام وقت بخیر دخترم یک سال و یک ماه خیلی آبریزش داره سرفه خلتی داره چی بهش بدم

