Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- مالیدن پاهای کودک
با سلام کودکی ۱۷ ماهه دارم که پاهایش را به هم میمالد علت چیست؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- سلام دکتر
دختر ۲سالم یکی یا دوتا گیلاس خیلی ریز از درخت کند خورد صبح سم زده بودند درخت رو نمیدونستم یکم دوغ بهش دادم یکساعت و نیمه میگذره علائمی نداشته چه کنم؟
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر .دکتر برای فرزند دوساله ونیمه ام پماد تتراساکلین تجویز کرده میخواستم ببینم چه مقدار از پماد را در هر دفعه باید به چشمش بزنم ممنونم از راهنمایی شما
- حالت تهوع کودک
سلام خسته نباشید اقا دکتر من دخترم ۲۱ ماهش گوشش یکم عفونت کرده و معاینه شد دکتر گفت که گلوش هم در اثر گوش ملتهب شده دکتر دارو آموکسی کولا و شربت دفین هیدرامین تحویز کردن و مدفوعش دیروز شل و به رنگ سبز لجنی بود امروز شکمش کار نکرد دیگه ولی اوق میزنه حالت تهوع داره غذا نمیخوره صبح یکم شیر اورد بالا دلیلش چیه؟؟
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام وقت بخیر سال نو مبارک دخترم ۲۰ ماهشه آزیترومایسین ۲۰۰ که به صورت سوسپانسیون تهیه میشه رو روزی چقدر باید بهش بدم؟ با تشکر
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰به نوزاد ۶ماهه بدم
- هسته الو ساه
سلام پسرم امروز تو باغ بودیم هسته الو سیاه قورت داد باید چیکار کنم، ۱ سال و نیم هستش؟؟
- 💜💜💜
🎁💜💜💜🌷🌷🌷
- اتفاقی خوردن قطره استامینوفن تاریخ گذشته
سلام و عرض ادب ببخشید من اشتباهی قطره استامینوفن تاریخ گذشته رو به بچه ۵ ماهه ام دادم، الان باید چیکار کنم؟
- تیروئید
سلام پسرم۲سالشه و ازمایش خونش عفونت نشون داده 44 این میزان خطرناکه!؟؟ راه درمانش چیه!؟ تیروئیدشم 5.67 اون چی نرماله یا باید درمان بشه
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- سرفه
باسلام آقای دکتر دخترم ۲۱ ماهشه امروز از صبحه خیلی سرفه میکنه حالت خلطی داره آخرشبم بالا اورد میخام بهش شربت آزیترومایسین ۱۰۰ بدم آیا کار درستیه .علائم دیکه ای نداره
- مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰
سلام آقای دکتر من فکر میکنم بچه ام پشه نیش زده دور آلتش ورم کرده و خارس میده بردمش دکتر گفتش حساسیته قرص ایروکاست داده با دیفن هیدرامین با شربت سفالکسین ۲۵۰ که گفته هر ۶ساعت ۴سی سی بهش بدم پسرم ۵ساله است وزنش ۱۵ ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شربت درسته بهش بدم.باتشکر
- ۲۰ماه
سلام دخترم ۲۰ماهشه کمی سرماخورده بینی هاش میگیره و مخاط سبز میاد گاهی و سفید تب و... نداره چی بدم بهش ایا چرک خشک کن بدم و چی باشه؟نمبتونم ببرم دکتر
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- آسم
سلام آقای دکتر گرامی امروز پسرم رو حدمتتون آوردم که گفتم شبها سرفه خلط دار داره و فرمودین کنی آسم داره . میخوام بدونم پرهیز غذای خاصی داره یا نه ؟

