Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری در شب
سلام پسرم سه ماه ده روز ه هستش شب گریه میکنه شیر خودم میخوره
- کم خونی کودک 2ساله
- دل درد۶ساله
سلام وقت بخیر دختر۶سالم چند روز تب داشت بردمش دکتر گفت ریه ش یکم درگیر شده.. کلاویسیلین ای اس۶۴۳براش نوشتن هر دوازده ساعتی.میخورتش دل درد میگیره ومیاره بالا.واصلا غذا نمیخوره .ممنون میشم راهنمایم کنی
- سفیدی مو
سلام ببخشیو دخترم دوسالشه سه تا تار موی سفید داره از کمبود کدام ویتامینه ممنون میشم
- بینی
سلام دخترم ۳سالشه سرما خورده بود الان بینیشهمش مخاط داره و غلیظی ی آنتی بیوتیک میگین ک بدم خوب شه ممنون
- دانه هاي قرمز رنگ و جوش
سلام آقاي دكتر دخترم حدودا ٦سال داره روز اول تب بالا داشت روز دوم كف پا و دست و روي زانو و نواحي تناسلي و آرنج و دهان و گلو دانه هاي قرمز رنگ و بعضي جاها شبيه جوش زده به دخترم استامينوفن پاراكيد و قطره بيني و شربت پلارژين ميدم نياز هست بيارمش مطب؟
- انتی بیوتیک
باسلام خدمت دکتر یه سوال داشتم پسران ۷ سالشه سرماخوردگی داره بردم دکترسفالکسین بهشون دادن ولی متاسفانه نمیتونه شربت بخوره من بجای شربت قرص سفکسیم دادم آیا مدرنیست ممنونم راهنمایی بفرمایید
- آیا آموکسی سیلین برای خس خس سینه کودکان خوب است
- سفت ماندن محل واکسن.باسلام پسرم در شش ماهگی واکسن زده الان بعد چهار ماه هنوز محل واکسن یه سفتی کوچک وقتی ران پاشو ماساژ میدم حس میکنم .علت چی میتونه باشه
- یبوست
نوازد ۵ ماهی یبوست داره لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟
- اختلالت دفعی
سلام نوه ام سه ساله است واز تولدمشکل دفع داشته والان مدتی است گلوله ای مانند پیشکل از مقعد خروج دارد وخشک ویک وقتایی خودش را به بدن دیگران میچسبونه وآلت تناسلیش بلند میشه وهنوز کامل حرف نمیزنه واینکه بیشترشیربز سانن خورده لطف بفرمایید راهنمایی ودستورات درمان متشکرم
- استفراغ مکرر نوزاد ۱۰ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید بچه من ۱۰ماهشهدختره نزدیک ده روز پیش این ویروس جدید اسهال و استفراغ روگرفت ولی تقریبا فقط اسهال بود تا دیروزم تقریبا اسهال بود ولی امروز صبح یک مقدار خیلی کم ماست محلی خورد یک ساعت بعد هم یکم آب گوجه تازه بعد شیر خوردوخوابید حالا از وقتی بیدار شده حتی آب هم بخوره فوری بالامیاره چیکار کنم اغای دکتر خیلی نگرانم...تقریبا تب هم داره ولی قابل کنترله به هیچ عنوان دارو نمیخوره فوری استفراغش میکنه حتی شیر حتی آب همه چی کلا
- کم کاری شکم نوزاد ۳۰ روزه
سلام. نوزاد پسر ۳۰ روزه دارم که اجابت مزاج کمتر شده و از شیر مادر تغذیه می شود . با دو انگشت روی شکم وضربه با انگشت دست دیگه قسمت وسط و به پایین و سمت راست خودم صدای تبل مانند می دهد که احساس باد داشتن شکم رو دارم ، و اینکه گاهی چون بعد از خوردن شیر مادر به خواب میره و ارق نمیزنه . و مادر در فواصل کم یک ساعت مثلا به بچه شیر میده که بع نظرم زیاده. کلا با پیچش بدن و ناراحتی اجابت مزاج میکنه. و ناراحتی دارد . اگر راهنمایی کنید ممنون .
- ضربه
سلام دکتر خسته نباشید ضربه به سر نوزاد تا چه مدت خطرناکه؟یعنی در دراز مدت مشکلی ایجاد نمیکنه؟ پسر من دو سالشه یک ماهگی چند بار سرش ضربه خورد من نگرانشم فقط گاهی دست از پشت سر و گردن و کمرش میگیرهالبته از نوزادی رفلکس داشت نوزاد که بود بعضی وقتا چشمک میزد گاهی وقتا گردنشو به یه سمت کج میکرد اینجایی که میگم ربطی به ضربه نداره؟
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- شیرخشک
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۵ماهشه شیر خشک میخوره چند روز بود توی ۴ماهگی مریض شده بود واسه همین وزنش اومد پایین الان شیرخشک تروویتال میخوره ولی غذا کمکی ام میخوره آزمایش ادرار داده که خوب بوده. مولتی ویتامین ویتو کید میدم بهش با قطره آهن و غذا هاشو کره میزنم ولی بازم وزنش خوب بالا نمیره وزن تولد۳۳۰۰بود الان ۵ماهگی ۶۷۰۰ یک. شیر خشک عالی واسه وزنگیری پیشنهاد بدید تا کمبود وزنش جبران بشهنظرتون درباره شیر خشک سیمیلاک چیه
- بیماری پوستی
سلام مدت یک ماه نیم به پای دختر بچه من که تقریبا حدود۱۵ ماه شه یه لکه قرمز ایجاد شده دایره شکل به قطر دوسانت که گاهی کم رنگ ویا پر رنگ میشه با عرض خسته نباشیدلطف کنید راهنمایی کنید عکس هم میفرستم از لکه ایجاد شده
- گروه خونی
من گروه خونیم b و همسرم گروه خونیش b فرنزندم a همچین چیزی امکان داره
- دردهنگام دستشوی

