Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
آقای دکتر میخواستم تشکر کنم از شما بابت پاسخگوییتون به سوالات.خدا خیرتون بده.ممنون.
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- سفت وسیاه شدن مدفوع
سلام پسرمن ۱۴ماهشه الان چندروزی میشه تعداد دفع مدفوعش زیاد شده ولی سفت وسیاه میشه بدونم مشکلش چیه ؟؟
- اگزما
باعرض سلام خدمت آقای دکتر کودک من اگزما داره به نظر شما چه دارو یا پمادی براش تجویز میکنید
- عفونت چشمی نوزاد
سلام دکترپسرم۲سال و۲ماهشه گلودردوهمیشه هم گوش هاش عفونت میکننداین شربت روبخرم بهش بدم یانه؟
- سلام خسته نباشید ببخشید دختر من دیروز تب کرد هیچ مشکل دیگه ای نداره وقت ی هو تب کرد و یکم آب دماغشم در میاد مشکلش چیه
- سرفه نوزاد
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام آقای دکتر بچم آلرژی به پروتئین گاوی داره ۷ماه س بهش ماست دادم ناحیه تناسلی جوش زده سیتریزین بدم بهتر میشه؟
- تراشیدن مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دو سالشه بهترین راه برای تراشیدن مو که موهاش رشد کنه .با ماشین هستش یا تیغ زدن ممنون
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- سرفه های خلط دار
دختر من از اول پاییز سرفه های خلط دار میکنه تا بهار که یکم هوا گرم بشه هرچی هم بهش میدم خوب نمیشه چیکار کنم دکتر بردم میگن یه خورده آسم کودکان داره ولی خوب روش درمانش چیه
- سرماخوردگی یاکرونا
سلام خسته نباشید من پسرم 5ساله روزقبل انگور وتخمه خورد شبش سرفه کرد مجدد صبح خوب بود بازیکم شب سرفه بعدشم تک تک سرفه میکنه یعنی کروناست

