Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
بچه من یک سالشه و عفونت ریه داره وخلت هم داره وکلش میکنه وسینش صدامیده گلوش هم وقتی میخنده صدامیده اگه خشک کن آموکسیسیلین۱۲۵بدم خوبه
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- مصرف دارو توسط مادر
با سلام من یک کودک یکسالونیم دارم به تشخیص روانپزشک می خوام داروی سی سیتالوپرام(ازیپم)مصرف کنم با توجه اینکه هنوز در دوران شیر دهی هستم برای کودکم ضرری ندارد
- دوز مصرفی ازیترو۲۰۰
دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰برای کودک بیست کیلو
- دورسر
سلام اقای دکترپرسیدم دخترم ۱۲ماهه بادورسر۳۳.۵دنیااومدالان دورسرش ۴۴باوزن ۸۲۰۰وقد۷۲ سانت ازهفت ماهگی دورسرش رشدنکرده گفتبن نگران نباش یعنی بایدمتخصص ببرم یانه همه کارای تکاملیشم زودبودآیارشدش یانرماله خیلی استرس دارم اجرتون باخدا
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- وزن کودک 5سال ونیمه
سلام پسرم 5سال ونیم داره با وزن نزدیک 34 کیلو، وزن نرمال تو این سن چقدر باید باشه بالاتنه مخصوصا سینه هاش بزرگن به چه علت اینجور شده؟ میترسم دچار مشکل بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- قطره ادریز
سلام اقای دکتر پسرم قطره ادریز نمیخورد داخل اب میتوانم بهش بدم و تاریخ ان هم مثل اهن یک ماهه است یا بیشتر ممنون از شما اقای دکتر
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر مولتی دیتامین ویتاکید به پسر 18 ماهه میدم زیاد به نهار و شام اشتها نداره چه مولتی ویتامین بهتری هست و روزی چند سی سی؟
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- شربت زینک
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم یک سال و یک ماهشه و برای کم اشتهاییش شما فرمودید که شربت زینک سولفات بدم الان در کنار این شربت ایا نیازه که قطره اهن و مولتی ویتامین هم بدم بهش
- تزریق
فاصله بین تزریق واکسن انفولانزا و واکسن پره ونار چقد باید باشه؟
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- سیب پخته
سلام آقای دکتر سیب پخته برای یبوست بچه۷ ماهه خوبه یا بده؟؟

