Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زدن پنیسیلین در شیر دهی
سلام وقت بخیر من یک نوزاد ۲۷ روزه دارم که شیر خودمو میدم بهش ،دندونم به شدت عفونت کرده با قرص برطرف نمیشه میتونم پنیسیلین استفاده کنم؟
- راه درمان سرفه شدید
سلام اقای دکترنوزاد یکماهه ام سرفه شدید _گرفتگی بینی _خس خس سینه وخلط داره _داروی گیاهی بهش دادم اثرنکردچکارکنم
- شیرخشک مناسب
سلام . من دخترم ۱ ماه و نیمه بعد برای کمکی شیر خشک میدم بهش اپتامیل میدم بعد الان اگه بخوام عوضش کنم مشکلی نداره .. میخوام ببینم چه شیرخشکی مناسبه که یبوست نیاره و یکم دخترمو تپل کنه وزن تولد دخترم ۳۵۰۰ بود والان ۴۸۰۰
- قطره اهن
سلام خسته نباشيد پسرم يازده ماهشه قطره اهن ليپوزوفر روزي ٢ميل دكتربراش تجويز كرده بود اين قطره رو پيدانكردم به جاي اون قطره سان اكتين و قطره ليپيفر دادن اينهارو روزي چند ميل بهش بدم
- جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- شربت سیترازم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره سرماخورده عطسه ابریزش داره چندماه پیش ک سرماخورده بود دکتر بهش شربت سیترازم داد الانم میتونم بهش بدم؟ فقط نمیدونم چقد باید بدم
- عوض کردن شیرخشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر.الان چهار روزه به پسرم که پنج ماه و پنج روزشه رانیتیدین میدم.ولی تعییر چندادنی نگرده.همچنان بیقراره.و موقع غذا خوردن اذیت میشه.شیرخشک گیگوز میخوره.شیرخشکشو عوص کنم بهتر میشه؟چه شیرخشکی بدم؟سابقه یبوست شدن هم داره. مرسی بابت پاسخوگییتون
- ۸ماهه
سلام آقای دکتر آیا یک کودک که باسن ۳۶ هفته به دنیاامده و۸روز در بخش نوزادان بستری شده آیااکنون که هشت ماه ونیم است باید فرم asqتکاملی باید سن چند ماه پرشودآیا۷ماه و۱۵ روز درست است
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار ۷ماهه از وقتی که غذای کمکی واسش شروع شده دچار یبوست شده چی باید بهش بدم؟؟؟توسوپش از سبزیجات جعفری گشنیز استفاده میکنم وهم سوپ وفرنی رقیق هستن
- مسافرت با نوزاد٧ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد قراره هفته ديگه يه مسافرت تفريحي خارج از كشور داشته باشيم منتها دخترم ٧ ماهشه و غذا ميخوره چيكار كنم چطور غذاش رو ببرم و گرم كنم اونجا بخوره آخه سير هم فقط تو خواب ميخوره
- زردی نوزاد
سلام خدا قوت نوزاد پسر موقع تولد با وزن ۳ کیلو روز سوم آزمایش نشون داد زردی ۱۵ و نیم داره بستری نکردیم قطر بیلناسر بهش دادیم روز ۸ شده ۱۰ به نظر شما نیاز به بستری داره واین قطر دوباره بهش بدیم ممنون میشم پاسخ بدین
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- ادرارسوختگی
سلام خسته نباشیدپاهای دخترمن سوخته بااینکه زودعوضش میکنم ومیشورمش بعدکانالدولا وزینک اکساید هم زدم فایده نداشته لطف میکنیدیه پمادخوب معرفی کنیدممنون
- دندان
بإسلام نوزادي ٦ماهه دارم كه از بدو تولد انگشت شصتش رو ميك ميزنه موقع خواب و موقع گرسنگي هم اصلا گريه نميكنه فقط انگشتش رو ميخوره آيا مكيدن انگشت باعث خراب شدن فَك يا كج در اومدن دندان هاش ميشه؟
- سلام شربت پدی کولد واسه نوزاد سه ماهه ضرر دارد؟
- بیسکویت مادر
سلام وقت بخیر پسرم۷ماهشه میتونم بجای سرلاک بهش بیسکویت مادر بدم؟
- رنگ مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسرم آیهان انصاری یک هفته بیمارستان بستری بود بخاطر تب عفونت ادراری.شنبه آوردمش مطب برای ویزیت گفتید همه چی نرمال هست .فقط مدفوع تا کی سبز هست بخاطر آنتی بیوتیک؟ گاهی زرد رنگ و عادی گاهی سبز میشه
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه وزنش۹کیلو سرما خورده همش عطسه میزنه با آمیزش بینی داره چه دارویی فعلا بهش بدم.

