Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- دادن عسل ب نوزاد
سلام خسته نباشیم.دختر من ۸ ماهه س اسهال شده بود رفتم عطاری ی معجون گفتن ک تو هر لیوان معجون ی قاشق هم عسل میریختم تا الان ۳ قاشق از معجون ب دخترم دادم تازه یادم اومده ک عسل واس زیر یکسال مضره. الان چیکار کنم خیلی نگرانم
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- تاثیر قرص سیپروفلاکسین ۵۰۰ در نوزاد
سلام اقای دکتر.. برای من پزشک زنان سیپروفلاکسین تجویز کرده برای عفونت ادراری.. دخترم ۳۷ روزه هس.. نباید مصرف کنم این دارو رو؟
- دندان
سلام آقای دکتر برای تسکین درد والتهاب دندان چه راهکاری پیشنهاد میدهید؟؟؟
- واکسن
تصادف کردیم و جمجمه بچم از چهار جا شکست و خونریزی داخلی کرد دو ماه و ده روز گذشته از اون حادثه موقع تصادف دو ماه داشت آیا با این شرایط میشه واکسن چهار ماهگیشو زد ترس اینو داریم ک بخاطر واکسن تب و تشنج کنه و واسه مغزش ک آسیب دیده مشکل پیش بیاد
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- اندازه مصرف سفکسیم برای گلودرد کودک ۱۵ ماهه
پسرم ۱۵ماهشه، گلوش چرک کرده و از دیروز تب داره، چقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ میتونم بهش بدم؟
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزادی دارم که ده روزه وارد هشت ماهگی شده ایا میتوانم برایش اش گندم درست کنم در ضمن این صورت ما نان را به صورت ریز ریز به او میدهیم با این حال نمیتواند اصلا نام بخورد مارا راهنمایی کنید:
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- تغذیه نوزاد
سلام من دخترم نوه ماهشه گفتن تخمه بلدرچین بده سفیدشم میدادم بعد فهمیدم باید زردشو بدم دخترم کامل میخورد میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- هیدروسل دو طرفه در جنین
سلام. خسته نباشید.من هفته 38 بارداری هستم. سونوگرافی نوشته هیدروسل دوطرفه در جنین مشاهده شد. خواستم ببینم این بیماری که مربوط به اب اطراف بیضه هاست خطرناکه؟ آیا نیاز به عمل داره؟
- گریه شدید نوزاد
با سلام و وقت بخیر. دخترم 33 روزه است و یک هفته است که شب ها بین ساعت 22 تا 24 گریه های شدید دارد. جیغ میزند. نمیتواند شیر بخورد و مدام بیقراری میکند. قطره کیدی کولیک هم بهش دادیم اما بعضی روزها با دادن قطره خوب میشد و بعضی روزها هیچ تاثیری نداشت. در نهایت احساس میکنم هر شب بعد از گریه طولانی خسته میشه و میخوابه و تا ساعت 22 فرداش خیلی اروم هست. خوب شیر میخوره و خوب میخوابه. شیر مادر هم میخوره. طبیعی متولد شده و زمان تولد سه کیلو و هفتاد گرم بوده. رشدش هم خوب بوده تا الان. غذاهای نفاخ هم نمیخورم. ممنون میشم راهنمایی کنید چه کار کنیم.
- بالابودن آنزیم کبد
نوزاد ٢ماهه دارم كه سرما خورده بستري شده ازمايش داده أنزيم كبدشون بالا بودن بعضياش و پايين بودن يعني مشكل كبد دارن اقاي دكتر يا براثر داروهاي كه گرفته برا سرماخوردگي اينجور شده
- دور سر نوزاد
سلام پسرم ۶ماه وبیست روزش هست دورسرش ۴۷هست ایا مشکلی دارد؟
- بی قراری
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۶ماهشه شنبه اوردمش پیشتون برای غذای کمکی ازوقتی شروع کردم ب سرلاک دوقاشق اب بامیان وعده سیب کمی میدم بهش گفتین همچیو کم کم شروع کنم ک فعلا همینارو میدم نمیدونم چرا بی قراری داره غروب ک میش بیشترمیش نمیدونم از غذا یا دندون بعدقطره ادزیر بهش دادین اشتهاش خوب بود الان بیشتر شده نمیدونم ازچیه دقیقا
- غذا
سلام دگترپسرمن ۷ماهشه میتونم سیب زمینی توآبگوشت باگوشتکوب له کنم بهش بدم؟صررنداره

