Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- جواب ازمایش مدفوع
W.b.cوR.b.cازمایش پسرم 1_0است ایا خطرناک است
- تیروئید
سلام پسرم۲سالشه و ازمایش خونش عفونت نشون داده 44 این میزان خطرناکه!؟؟ راه درمانش چیه!؟ تیروئیدشم 5.67 اون چی نرماله یا باید درمان بشه
- مولتیویتامین
سلام وقت بخیر من یک پسر ۲ سال و نیمه دارم شربت مولتیویتامین نش رو به مقدار زیاد خورده میخواستم بدونم مشکلی براش پیش میاد عوارضی داره چه کار باید بکنم
- سرماخوردگی کودکان
سلام .پسرم ۲۳ ماه و نیمه هست میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم ؟
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- سرما
سلام دکتر جان بچم ۵ سالسه لوزه و کمی آسم داره سرمای خفیف خورده دکترش تهران میگفت چون لوزه و آسم داره داروی گیاهی مثل پلارژین و ... خوب نیست کوریزان یا سیتریزین بده بنظر شما این بهتره یا سیموسپان و پلاررین؟
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- سلام یک دخترسه سال و نیم دارم که یک ماهه ناخن های دستش و پاش انگاردارن می افتن و جدیدزیرش درآمده ولی حالته طبیعی رو نداره والان پنج روزه که قطره کانازول ۱درصدازداروخانه براش گرفتم واستفاده میکنم براش به خاطربیماری کرونا میترسم ببرمش دکتر فقط به دکترداروخانه عکسش رو نشان دادم که این قطره رو داد گفت استفاده کن
- غذای بچه تب دار
سلام. به بچه یکساله که تب داره و صبح بالا آورده شب دیگه میتونیم فرنی بدیم؟ تا شب شیر خورده فقط با یکمی برنج و آب مرغ
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- گوش درد ۲سال سه ماهشه
سلام ببخشیدپسر من مرتب گوشاش عفونت میکنه فقط پشت سر هم داروگردی میگیرم دلیلش چیه؟
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- سلام آقای دکتر من یک دختر یکسال شیش ماه دارم وقتی بغل میکنم کف پاهش کبود میشه این چندروز بهش فهمید ولی وقتی دراز میکنم خوب میشه باید چکار کنم
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک دختر یک سال شیش ماه دارم وقتی که بغل میکنم کف پاس کبود میشه زیاچاق نیست وزنش ۹کیلو
- شیر خشک
بچه ام سه ماهه هست شیر خودمو میخوره ولی هفته ای یک یا دوبار شکمش کار مکنه اونم شل و خلط دار هست اگه بهش شیر خشک بدم بهتر میشه یا نه چه مارک شیر خشکی بدم
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.
- سپاس
سلام آقای دکتر من همیشه برای شما دعا میکنم . تو چله ها یادتون میکنم. الهی ک عمرتون با عزت باشه.
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1

