Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
ایا امپول دگزامتازون میشه برا کودک ۴ ساله؟
- تشنج بدون تب
سلام ووقتتون بخیر دختر من یکسال 10روزه هستش که متاسفانه هفته ی پیش موقع ای که گریه می کرد یهو سیاه و کبود شد و چشمش رفت من فک کردم خفه شده از پشتش زدم چشمش برگشت ولی بی حال بود و سریع بردیم بیکارستان و داروی تشنج بهش تزریق کردن و قبل البته دارو بدن گریه می کرد و نوار مغز هم بردیم سالم بود اولین بارش بود تشنج می کرد حالا موندم دارو بهش بدم یا نه اخه بعضی وقتها هم مویع گریه کردن دیر برداشتنی یه ذره انگار نفس نمیکشه صداش نمیاد تا برم بردارم ممنون از پاسختون
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- شیرنخوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشین .من پسرم تازه هشت ماهه شده .یه هفته ای میشه شرخشکش رو خوب نمیخوره بازور میدم بهش اونم یکی دوپیمانه .توفروردین هم کرونا گرفته بود یک ماه طول کشید تا خوب بشه .والان هم دماغش یجورایی گرفته هست یکم .میخواستم بدونم علتش ازاون هست یا از چیزه دیگه هست ؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر .دخترم 19ماهشه .اگه یک روز زينک سولفات بدهیم روز بعدش مولتی ویتامین مشکلی واسش پیش میاد.ممنونم
- سلام دخترم تپش قلب شدید داردوبه سختی تنفس میکند
- ویروس کودک
سلام آقای دکتر پسرم بیمار شملست ۶ سالشه سه روز پیش سوزش گلو داشت و سرماخورده بود و ایریزش بینی . امردز از صبح دوبار شکمش شل رفت و الانم نهار خورد یکبار بالا اورد . تاالان شربت ازیترمایسین ۲۰۰ و پلارژین میدادم . الان دمیترون هم شروع کردم خوبه یانه . تب هم تا دیشب خیلی کم داشت امروز نداره
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر من 5 ماه و نیمشه. اولش که به دنیا اومد صورتی رنگ و قرمز بود. پشت دستش خیلییییی سفید بود. من خودم گندمی هستم شوهرم هم خیلی سفیده. الان نسبت به قبلش روشن تر شده اما هنوز هم گاهی تیره میشه و گاهی روشن. ولی دستاش تا حلق آستینش سفیده صورتش هم نسبتا روشنه اما بقیه بدنش تیره تره. نمی دونم چه رنگی میشه آخرش یا همین رنگ پوستش ثابت می مونه، پوستش به قدری نازکه که مویرگ های زیرپوستش معلومه اما سوالم اینه که چرا رنگ پوست دخترم چند رنگه؟؟؟؟ دلیلش چیه چرا یکدست نیست حالا سفید میشه یا سبزه؟ دلیل چندرنگی بودنش چیه؟ دستاش تا حق آستین سفیده صورتش نسبتا سفیده شکمش گندمی - سبزه پاهاش و کمرش سبزه چرا؟؟؟؟؟ هرگز هم جلوی آفتاب نبوده که بگم در اثر عوامل محیطی اینطوری شده
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- عقب ماندگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک بچه پنج ساله دارم شعر حفظ میکنه همه کار میکنه ولی نسبت به هم سن و سال های خودش کمتر میفهمه ۲ سال پیش از پله ها افتاد ضربه محکم به پشت سرش خورد ولی بردیم دکتر عمومی گفت مشکلی نداره بعد اون اتفاق همچی که از قبل بلد بود به یاد داشت به نظر شما دچار اتفاقی شده خواهشا پاسخ بدهید
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- غذای کودک
آقای دکتر پسرم 3سالشه غذا رو توی دهانش نگهمیدارد و بعد مدت چند دقیقه یبیرون میریزه
- مقدار مصرف سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ براب کودک ۹ سال
باسلام پسرم ۹ سال هست.سرفه های خلطی داره چند روز سرفه خشک داشت و دیفن هدرامین کمپاند بهش دادم الان سرفهای خلطی شده.سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ رو خریدم چه مقدار بهش بدم؟ پسرم ۲۴ کیلو هست.. لطفا بهم اندازه مصرف با قاشق رو بگید چون پیمانه ندارم ممنون

