Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- پریدن اب دهان
ایا قرص کواموکسی کلاو375 برای کودک پنج ساله با وزن 20 مناسب است؟
- تب وگلودرد
سلام،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهه است امروز تب کرده وگلو درد است و سرفه میکنه خودم و همسرم هم بگو دردو سردرد و کمی تب داریم میشه راهنماییم کنید
- اسم قطره اهن.
سلام آقای دکتر خسته نباشید دکترم 2سال 3 ماهشه وزنش 12 کیلوهستش میخواستم بدونم چه قطره اهن یاویتامین بهش بدم ممنونم.
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماه ونیم هست شیر خشک اپتامیل یک میدادم زیاد نفخ میکرد شیرش رو اپتامیل دو کردم ایا ضرر داره زود عوضش کردم؟
- تب کردن ناگهانی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک
سلام خانم دکتر ببخشید من یک سوال ازتون دارم دخترم از شنبه شروع به سرفه کرد تا دوشنبه که سرفه ها خلطی شدند و بینی کیپ شد بردیمشون پیش خانم دکتر فریبا حقانی ایشون معاینه کردند گفتند گلو عفونت داره و حتی به پرده گوش هم مقداری سرایت کرده دو شیشه فارمنین 643 دادند و اسپری بنفش و آبی و اسپری بینی نمکی و مومتازون حالا بچه از دوشنبه تا امروز آنتی بیوتیک مصرف کرده تو این هفته اصلا تب نداشت امشب تب کرده این خطرناکه امکان داره وسط مصرف آنتیبیوتیک بچه یهو تب کنه الان هم دسترسی به خانم دکتر ندارم تا فردا عصر من خیلی ترسیدم و چون تو شهر خودمون هم متخصص اطفال نداریم اگر میشه لطف کنید این سوالمو پاسخ بدید
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
با سلام پسر من ۱۱ماه و۲۸روز داره و دو روز دیگه واکسن یکسالگی داره از یکماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت من بعد شروع غذا تا الان براش محصولات گاوی رو امتحان نکردم تخم مرغ هم تا الان بهش ندادم شنیدم واکسن یکسالگی برای بچه هاییکه حساسیت به تخم مرغ دارن خطرداره با توجه به اینکه من تست نکردم و نمیدونم آلرژی وجود داره یانه باید چیکارکنم
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- قورت دادن هسته زیتون
عرض ادب و خسته نباشید به دکتر عزیز.دخترم ۱۷ ماهشه ۶ الی ۷ تا زیتون با هسته قورت داده.دوبار به فاصله ۴،۵ روز تا بحال دفع داشته ولی با گریه.و اینکه هسته ای توی دفعش ندیدم.حال عمومیش خداروشکر خوبه و غذا هم میخوره ولی متاسفانه تو دفع کردن خیلی اذیته..خیلی نگرانشم.میشه لطفا راهنمیی کنید.
- ابله مرغان
باسلام ،اقای دکتر من یه دختر یازده ماهه ویه پسر یازده ساله دارم مادرم دچار زونا شده حالا میخواهم بدانم ایا امکان سرایت به بچه ها هست؟ضمنا پسرم درزمستان گذشته آبله مرغان گرفته است؟ممنون از لطف شما
- در مورد چشم
ورم روی پلک دخترم که قرمز شده و باد کرده باید به چشمپزشکی ببرم یا اینکه اگه درمانی داره بگین ممنون میشم
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه فقط یک روز تب کرد یکم بینیش کیپ هست کیپ بینی جوری نیست که نفس کشیدنش سخت باشه تو صداش تغیر ایجاد کرده چه داروی بهش بدم که بهتر شه ممنون از شما
- عوارض بتامتازون
سلام دخترم 21ماهشه چندروز پیش زیر پوستی بدنش قرمز شد بردمش دکتر براش امپل بتا متازون نوشت گفت حساسیت روز بعدش تشنج کرد میشه بگی چیه از عوارض امپول اخلاق خییلی تند شده اشتهاشم زیاد شده تورو خدا کمک کنیددارم دیونه میشم تشنه هم زیاد میشه سابقه تشنج نداره بگین چیکار کنم
- عطسه
سلام، خسته نباشید. پسر 3ساله من روزی 4 و5بار عطسه میکنه وهیچ علائم دیگری ندارد. خواستم بپرسم چیز خاصی نیست؟
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰

