Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله چند سی سی؟
با سلام آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله با وزن ۳۶ چند سی سی یدم؟
- کلاریسین
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست ۷ ساله با وزن حدود ۱۷ کیلو به دلیل حساسیت فارمنتین نمیتونه بخوره الان سرما خورده سرفه وگلودرد وگوش درد داره لطفا دستور مصرف کلاریسین ۲۵۰ را میفرمایید ممنون میشم
- آزمایش مدفوع
دخترم ۴ سالشه آزمایش مدفوع wbc مشاهده نشده ، rbc 0-1 و occult blood*1 مثبت هستش، راهنمایی میفرمایین؟
- پریدن اب دهان
ایا قرص کواموکسی کلاو375 برای کودک پنج ساله با وزن 20 مناسب است؟
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام دکتر یک لکه قهوه ای کم رنگ خیلی کوچک در کف پای پسرم و یکی روی باسنش ایجاد شده خیلی نگرانم الان یه سالشه من فکر میکردم خال هست و جای نگرانی نیس متنایی که از اینترنت پیدا کردم روانم رو به هم ریخته میترسم چیزه نگران کننده ای باشه پسرم خیلی بچه تیز و زرنگی هست هیچ مشکلی نداره این علامت های خیلی کم رنگ چیه ؟؟
- مشکل ادراری
سلام خسته نباشید پسر من دوسالش از صبح وقتی مای بیبی شو باز میکنم ادرار کرده ولی به شکل پودر آجری رنگ مشکلش چیست
- تب و سرماخوردگی
سلام دخترم الان 2سال و دوماهشه الان دو روزه تبش 37.5هستش صداش گرفته .سرفه ها خلط داره اما بیرون نمیتونه بده بینیشم گیب شده چی باید بهش بدم
- واکسن۱۸ماهگی
باسلام خدمت شما پسرم۱۸ماهشه ویک هفته هست فقط آبریزش بینی داره بهش پلارژین و سیتیرزین دادم ولی خوب نشد چهار روزه از وقت واکسنش میگذره علایمی هم فقط و فقط آبریزش هست آقای دکتر میتونم برم واکسنشو بزنم؟
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین 200برای کودک 7ساله با وزن 18کیلو
- کودکان
با سلام ببخشید دختری دارم سه سال ونیمه مدت دو هفته هست دل درد در قسمت ناف دارد دکتر بردم بعد از معاینه مترونیدازول و نپتو پرازول و دی سیکلومین داد که با خوردن نپتو و دی سیکلومین بیحال شده و غرق سرد میزد با پزشک صحبت کردم گفتن فقط مترو نیوازول رو بده اون رو هم نج سی سی که بدم دل درد بدی میگیرد ولی کمتر بهش میدم فعلا دختر من نه استفراغ و نه اسهال و نه سردرد و ..هیچ کدام رو ندارد فقط دو ساعتی یکبار یه پیچش شکمی دور ناف دارد و امروز ببخشید برای دفع که میبردمش دفع کامل نمی کرد قبلا روزی یکبار دفع داشت کامل ولی حالا روزی چند بار می ره و نصفه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
سلام.دختر ۴و نیم ساله دارم وزن ۱۵ کیلو اشتهای کمی داره شربت زینک میتونه مصرف کنه چه میزان وتا چندوقت؟ باتشکر
- امپرازول
باسلام ، دخترم ۱۲ ساله است و داروی امپرازول ۲۰ هر روز مصرف میکند لطفا بفرمایید بین واکسن سینوفارم و امپرازول چند ساعت باید فاصله باشد؟ اصلا تداخل دارند؟
- آب
سلام پسرم دوسال وچهارماهش یک هفتس شبا تا صبح هی بیدارمیشه میگه آب..یه شیشه شیرداره ازنوزادیش همون آب میکنم تاصبح میخوره هروقت میگه آب میدم دستش..در طول روزم چندبارمیخواد ولی نصف لیوان کمتر هربارمیدم بهش.. آیا طبیعیه ؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
- درمان خروسک
دکتربخاطرخروسک شربت گل بنفشه داده خوبع
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزن داره سرفه های خطی شدیده دکترش گفتن سفکسیم ۱۰۰ بدم حالا نمیدونم چه میزان بدم بهش
- اسهال زرد رنگ
سلام دختر من خپ۷ ماهشه الان چند روزه که اسهال شدید و زرد رنگ و ابکی گرفته دلدیش چی هست و چه داروی باید مصرف کنه شب ها هم ب خودش میپیچه و گریه میکنه
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟

