آزمایش تیروئید و و بدهید
امکان داره نرمال نیز باشد
آزمایش تیروئید و و بدهید
امکان داره نرمال نیز باشد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - گلودرد
آخه بهش ميدم زودي خوب ميشه الانم تعطيلات هم هستش نميتونم دكتر ببرم گلوش خلط داره شديد
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- الرژی پوستی
سلام وقتتون بخیر پسرم دوونیم سالشه و حدودا سه ماهه که جوشهای خارشی زده و خوب نمیشه،دوبارم دکتر بردم،پماد هیدروکورتیزون و مومتازونم زدم،سیتریزین و کتوتیفنم دادم،از صابونهای زد آکنه ی ملایمم استفاده کردم،فایده نداشتن،میشه کمکم کنید
- بیماری کوددک
با سلام و خسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر من 1/5 ساله هست و ختنه نشده الان زیر پوست آلتش چرک جمع شده و نگار به شکل جوش در اومده چند ماه پیش هم یک بار این طوری شد متخصص کلیه و مجاری ادراری با فشار براش بیرون آورد ولی خیلی دردناک بود میخواستم ببینم به نظر شما باید چیکارش کنیم
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- شیر خوردن
سلام کودکم چند ساعت اصلا نه بیدار میشه نه شیر میخوره انگار خمش خسته است نزدیک ۸ساعت شیر نخورده اصلا بیدار نمیشخ وقتی میام بهش شیرم بدم مک نمیزنه سینمو
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- ز
سلام خسته نباشید،کارن کرفی از مراجعین شماست دیروز فرمودین بهش شربت ازیترومایسین بدم از بعدظهر آبریزش بینی شروع شده چی بهش بدم ممنون، زنده باشید
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
با سلام ببخشین دختر 2 ساله ای دارم که از دوماهگی تشخیص رفلاکس دادند و تقریباً تا 13 ماهگی دارو خورد دیدم علایم نداره قطعش کردم حدود یک ماه هست که شبا اونم فقط یکبار بعد چند تا سرفه استفراغ میکنه اوایل استفراغ کرد بعد اسهال بردم دکتر عمومی کودکان گف احتمالاً ویروس هست دارو داد دمیترون و پدی لاکت بود که یک هفته اونارو دادم خوب بود بعد دوباره مثلا در هفته دو سه بار استفراغ میکرد و تازگیا سرماخورده و استفراغ هم داره بردم دکتر متخصص کودکان گفتن که هم سرماخوردگیه که ریخته ریه اش و سرفه میکنه هم رفلاکس داره که شاید عود کرده دارهای تجویزی نئوتادین پروسپان و پنتومید 20 بود حالا آقای دکتر آیا این داروها رو بهش بدم؟ بیشتر برای پنتومید نگرانم میگن برای کودکان بالای 5 سال هست.آقای دکتر رفلاکس کودک تا کی ادامه داره آیا درمان میشه؟حالا کدام درسته رفلاکس یا سرماخوردگی؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- عفونت بدن کودک۵ساله
پسرم چندروزه تب داره پروفن میدم بهترمیشه دوباره تب میکنه آزیترومایسین شبی ۵میل دادم دیفنم دادم بدنش عفونت داره چی بهش بدم
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰
کودک۵/۵ساله باوزن ۲۳کیلوگرم پزشک شبانه روزی سفیکسیم ۱۰۰را۵سی سی یک بار در روز نوشت که هفت روز است مصرف میکند به نظر شما این مقدار درست است وتاچندروزباید مقدار دارو را ادامه دهم علت مراجعه نیز استفراغ و سرگیجه وکمی تب که برای استفراغ شربت اندانسترون هر۸ساعت یک قاشق مرباخوری تجویز کردندکه فقط یک روز به پسرم دادم در مورد مصرف سفیکسیم راهنمایی میفرماید که تاچندروز مصرف شود وآیادیگرنیازی هست که مقدار دارورا تغییر دهم؟
- گوش درد
سلام دخترم هشت ساله بیست کیلو وزن وگوش درد داره شربت سفکسیم 100چند سی سی بدم؟
- دادن دارو
سلام آقای دکتر بچه ام سه ساله هست وفقط سرفه خلطی داره..وته حلقش هم قرمز هست.... الان هم دسترسی به دکتر ندارم.... سفیکسیم 100میتونم بهش بدم وچه مقدار
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- یبوست
سلام خسته نباشیدپسر ۲سال و هفت ماهشه.یبوست و نفخ شکم داره.براش قرص موتیدون و پارافین خوراکی نوشته .آیا برا کودک این داروها ضرر نداره .بهش بدم .برا یبوست چیکار کنم خیلی اذیتش میکنه.ممنون از لطفتون
- شربت پدیا کلد
سلام آقای دکتر شربت پدی کلد را بعد از باز کردن تا چند وقت میشه نگهداری کرد

