آزمایش تیروئید و و بدهید
امکان داره نرمال نیز باشد
آزمایش تیروئید و و بدهید
امکان داره نرمال نیز باشد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسر من پنجماهشه هفت کیلو وزن.شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چه مقدار مصرف بشه.سرفه خشک داره
- آزیروسین۱۰۰
سلام دکترجان آزیروسین ۱۰۰ دارم ک اصلا بازنشده وپودره و تویخچچال بوده تقریبا دوماهی هست فاسد نشده؟؟میتونم آماده ی خوردنش کنم برا بچم؟برا فاویسم ضررنداره؟؟؟
- بیهوشی دندانپزشکی
باسلام اقای دکتر پسر سه سالو نه ماه که برای ترمیم دندان هاش دندانپزشک گفتن باید تحت بیهوشی باشه منتها یک پزشک اطفال گفتن که رو مغز تاثیر میزاره ایا این درسته ؟و اینکه پسر من نیاز به جراحی فتق هم داره که میترسم دوتا بیهوشی بهش اسیب بزنه و از یه طرف هم پسرم به احتمال زیاد بیش فعالی داره ایا رو بیش فعالیش تاثیر میزاره یا نه لطفا راهنمایی کنین
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- تب واسهال
سلام خسته نباشید کودک ۱۰ماهه ای دارم که از دیشب دچار تب و اسهال شده بهش قطره استامینوفن و وقطره بایو لاکت دادم
- شربت هیدروکسی زین
سلام کودک ۳ ماهه الان سه هفتس شبا یک قطره چکان کامل میدم ضرری نداره؟
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه چندبار درروز میتونه شیرخشک چندبار پاستوریزه بخوره؟
- شیر خشک نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳ماه و ۱۰روزشه .هنوز شیرخشکشو بزور میخوره تا۶۰تا شاید بخوره بقیشو دیگه گریه میکنه یا توف میکنه بیرون و سرپستونک رو نمیخوره که بقیشوبخوره.شمابهش شیرخشک گیگوز داده بودین
- ویتامین
سلام من پسرم ۲ سالشه از اول تولد تا الان هرروز چند برابر ویتامین اضافه بهش دادم آ د و آهن و هر مولتی دیگه چندین برابر روزانه حالا همه میگن شاید مریضش کردی و رسوب کرده در بدنش باید چیکار کنم تا بدونم بچم سالم و قلب و کلیه و کبدش رسوب نشده؟؟؟؟؟
- شربت سفیکسیم برای کودک دونیم ساله
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترمن۹/۵ساله هست و سوزش ادرار و دل درد داره.چه دارویی و چه مقدار بهش بدم؟۳۶کیلو وزن داره
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- آزیترومایسین برای بچه ۶ ساله که ۳۸ کیلو است
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید .پسرم 5سالشه گوش درد گرفته البته تا وقتی دست به گوشش نمیزنه درد نداره وقتی خودم گوشش دیدم ترشح داشت تو این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر تبم نداره ایا نیاز به دارو داره اگه نیاز هست چه دارویی بهش بدم ممنونم
- مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.

