Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- هر موقع شیر میخوره شکمش کار میکنه از شیر خودم بهش میدم
هر موقع که شیر میخوره شکمش کار میکنه
- دوز مصرف سیفیکسیم برای کودک ۶ ساله
پسرم ۶سالش هس ودکتر شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده روزی دو بار میخاستم ببینم هربار چند سی سی بهش بدم
- رشد کودک
سلام.بچه من 35هفته دنیا اومد و نوزاد نارس بود وزنش 2.150بود.و اینکه بندناف من دوشریانی بود به جای سه شریانی.الان بچه م هشت ماه و نیمه وزنش6100هست به نظر شما وزنش پایینه و نیاز به بررسی داره یا به خاطر نارس بودنش رشدش کمه. ممنونم راهنمایی بفرمایید
- موی کودک
سلام ببخشید دختر من دو سالشه موهای اصلا رشد ن میکنه میتونم روغن زیتون غیر خوراکی مالشی برای موهای استفاده کنم ضرر نداره مالشی
- مدفوع چرب
سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و ۵ماه داره حدود یک ماه میشه مدفوعش بوی تندی داره و سفته. وقتی دخترم رو میشورم ناحیه مقعدش کاملا چربه. اما سه روز پیش مدفوعش خیلی چربتر از قبل بود و من چیزی شبیه روغن نارنجی رنگ رو همراه با مدفوعش دیدم.ک فرداش هم تکرار شد. در حال حاضر علائم دیگه نداره.اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.درحال حاضر با وجود کرونا میترسم ببرمش دکتر. ضمنا دخترم در طول چند ماه گذشته،گاهی صبح ک از خواب بیدار میشه میگه دلم درد میکنه و بالامیاره و یکی دو روز تب میکنه و بعد خوب میشه.معمولا دوماه یکبار اینجور میشه.دلیلش چیه. امسال چندین بار ازمایش ادرار مدفوع و خون داده و مشکلی نداشته. متشکر از لطف همیشگی تون.
- راحت نخوابیدن کودک
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۵روزه رفته تو هفت ماهگی شبها اصلا تو جای خودش نمیخوابه همش غلت میخوره این ور و اونور کلا تا صب همینجوری مث ادم بزرگا تکون میخوره نمیتونه راحت بخوابه توروخدا دلیلش چیه من چیکار کنم
- زینک
با سلام دختر من نارس به دنیا اومد با وزن 1/800 . الان یکسالشه با وزن 9/500 و قد 72 . میخواستم بدونم قد و وزنش نامناسبه و اینکه شربن نیوزینک بهش بدم و به چه میزان در روز با تشکر
- پمیاد کالامین
سلام میتوان از کرم موضعی کالامین برای ادرار سوختگی کودک ۱۸ ماهه استفاده کرد یا برای آن ناحیه کودک ضرر دارد
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشین مادر هدی کارآمد هستم پیش شما پرنده داره سوالی داشتم آقای دکتر از آبان تا الان ۳ باره میشه هدی سرما خورد و سرماخوردگیشو هم به منم انتقال میده میخواستم بدون علتش چیه که اینقدر تند تند سرمامیخوره همه جوره هم رعایت میکنم که سردش نشه که مریض نشه ولی باز میبینم مریضه بنظرتون سیستم ایمنی بدنش پایینه که اینقدر مریض میشه؟
- سرماخوردگی نوزاد6ماهه
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- شیر خشک زیر ۶ ماه
با سلام فرزند من ۵ ماهه است چ مارک شیر خشکی برای وزن گیری بهش بدم؟ به چیزی هم حساسیت ندارد
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- کبودی روی دست نوزاد تازه متولد شده
سلام فرزندم 16 روزه است از بدو تولد روی دست راست کبودی داشت هنوز هم هست علت آن چیست؟
- سلام نوزادم وقتی بدنیااوند۳۶۰۰وزنش بودالان ۴ماهشه وزنش ۶۲۰۰خیلی بدشیرمیخوره حتمابایدقنداق باشه تابخوره موقع شیرزورزیادی میزنه که بهش ندی بسیارکم شیره چیکارکنم
کم اشتهایی نوزاد
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر دخترم ۸ماهشه غذای کمکی اصن نمیخوره هرروشی امتحان کردم ولی ی قاشق میخوره دیگ نمیخوره اوق میزنه بالانمیاره ولی تهوبهش دست میده انگار فقط سرلاک میخورد ک اونم یبوست میاورد قط کردم دیگ هیچی نمیخوره فقط شیرخشک خوب میخوره چیکارباید کنم؟
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- خون مردگی
سلام کف پای دختر بیست و دو ماهه من سه روز میشه حالت خون مردگی دیده میشه ازمایش خونم برای چکاپ چهار روز پیش گرفتیم هیچ مشکلی نداشت فقط ذخایر اهن بدنش کم بود دکتر فارگلوبین براش نوشت این خون مردگی در اثر چیه در صمن انگشتان یه پاشون از داخل کاملا پوسته پوسته هستن ممنون میشم جواب بدید

