Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برامدگی سینه کودک
سلام خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله دارم که امروز لباسشو عوض میکردم احساس کردم سینش برآمده شده قرمزی اطرافش نیس میخواستم ببینم طبیعیه هر دو سینش به یه شکله وقتی با دست لمس کردم هم سفت نیس از چی میتونه باشه
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- سلام. وقت بخیر. پسرم چهار سال و ۴ماهشه. چندماهیه که غالب اوقات مدفوعش چسبنده ست. قدووزنش نرماله. کمی شکمش بزرگتر از سایر اندامهای بدنش به چشم میاد. دلیل این چسبنده بودن مدفوعش چیه؟
- استفاده همزمان از استامینوفن وشاف 50
سلام یک پسر 7 ساله ای دارم امروز خیلی تب بالای داشت بردیمش دکتر خونه که اومدیم دارو هاش را بهش دادیم بعد استامینوفن را که خورد شیاف 50 را استفاده کرد وقتی که خواب رفت یهو از خواب بلند شد و دیگه هیچی نمی فهمید اسم خودش را هم یادش نمی آمد هر چه آب هم به قوتش می ریختیم اصلا احساس نمی کرد تا 5 دقیقهای هم طول کشید تا بهتر شد. می خواستم ببینم به خاطر دارو ها بوده. با تشکر
- تغذیه کودک
با عرض سلام و خسته نباشید اول از همه خیلی ازتون ممنونم بابت راهنمایی و پاسخ های ارزشمند و مفیدتون..من چند وقت پیش هم ازتون کمک خواستم در مورد شرایط پسرم واقعاااا کارساز و مفید بود..الان هم یه سوال دارم خدمتتون می خوام روغن زیتون رو در برنامه غذایی پسرم شروع کنم امروزم با سالاد دادم خیلیم دوست داشت خواستم بدونم مشکلی نیست سن ۱۸ ماهه و وزنشم ۱۲ کیلو بازم ممنونم
- علت کش و قوس کودک دو سالم بعد از کوید
- مصرف استامینوفن برای کودک مبتلا به فاویسم
سلام. آیا مصرف استامينوفن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- کمک
سلام ، بچه ۶ ساله دارم سرما خورده دکتر بهش شربت آزیترومایسین داده فقط الان آبریزش بینی با سرفه داره چه شربتی بهش بدم که خوب بشه وزنش ۱۹ کیلو هست ، ممنون
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید ممنونم
- آزيترومايسن ٢٠٠
مقدار مصرف رو دكتر فرمودند فراموش كردم دخترم ١٦ كيلو هست روز اول چند سي سي بدم؟
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون
- مقدار مصرف داروی آزیترومایسین
مقدار مصرف داروی آزیترومایسین در کودک شش ساله با وزن ۲۳کیلو گرم
- قورت دادن هسته زیتون
عرض ادب و خسته نباشید به دکتر عزیز.دخترم ۱۷ ماهشه ۶ الی ۷ تا زیتون با هسته قورت داده.دوبار به فاصله ۴،۵ روز تا بحال دفع داشته ولی با گریه.و اینکه هسته ای توی دفعش ندیدم.حال عمومیش خداروشکر خوبه و غذا هم میخوره ولی متاسفانه تو دفع کردن خیلی اذیته..خیلی نگرانشم.میشه لطفا راهنمیی کنید.
- بینی
سلام دخترم ۳سالشه سرما خورده بود الان بینیشهمش مخاط داره و غلیظی ی آنتی بیوتیک میگین ک بدم خوب شه ممنون
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟

