Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- آمپول 18ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من آمپول 18ماهگی روزده الان بعد از دو سه روز اسهال شده آیا نیاز هست دکتر ببرمش؟
- یبوست نوزاد چهار ماهه
با سلام پسرم الان ۴ مهش هست. ابتدا کولیک داشت. الان رفلاکس شدید داره و اصلا شکمش کار نمیکنه. فقط با یک چهارم شیاف گلیسیرین. شیر خودم رو مصرف میکنه وزن اولیه ۳۴۰۰بود و الان ۶ ونیم هست
- رشد سر کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۳ شهریور ۹۸ به دنیا اومده دور سر ۳۵ .قد ۴۷ .وزنشم ۳۳۰۰ بود که بیمارستان گفت همه چی طبیعی هست .هر با بردمش خانه بهداشت گفتن همه چی نرمال هست تا اینکه بردمش واکسن ۶ ماهگی بزنه که دورسرش ۴۳ونیم بود ترسوندنم گفتن زیادی رشد کرده میخواستم ببینم واقعا زیادی رشد کرده ؟ باید چکار کنم ؟
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر من برای افزایش وزن پسرم که ۲ سال و ۴ ماهشه پودر پدیاشور گرفتم در کنار این مولتی ویتامین هم می تونم بدم ؟؟؟؟؟
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم الان ۷ماهشه نزدیکه ۲،۳ ماهه سرفه میکنه شدید نیست فقط طرف صبح چند بار دکتر بردیم خوب نشده چیکار کنیم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک من ۵۸روزشه.احساس میکنم سرماخورده عطسه میکنه گاهی اوقات انگار پایین بینیش خیس میشه آیا یعنی سرما خورده؟؟یا بخاطر گریه که عطسه میکنه داخل بینیش آب می مونه این شکلی میشه؟
- دولیکوسفالی
سلام توی سونو بهم گفتن دولیکوسفالی شدید با bpd80هفته 36 و 3روز ولی ساختمان مغز کاملا نرمال و طبیعی هست و همه چیز دیگه طبیعی است این دولیکو وbpd خطر ناک هست ؟لطفاً جواب بدید ممنون
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم دو ماه و نیم هستش ولی رو صورتش دونه های قرمزدراومده که میخاره و الان رو قفسه سینه اش هم دراومده این علتش واسه گرمای هوا است یا واسه دادن شربت گرایپ واتر بخاطر نفخ شکمش که میدم ؟
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- َشیر خشک
با سلام خدمت پزشک محترم به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟
- مصرف سفکسیم و سرفه خلط دار
دکتر بخاطر اسهال و تب تشخیص عفونت داد و سفکسیم ۱۰۰ روزی ۴ سی سی تجویز کرد الان دوروزه میدم ولی بچم سرفه خلط دار میکنه قبلش اصلا سرفه نداشت
- تغذیه ی نوزاد
سلام جناب دکتر من تغذیه کمکی نوزادم را ۳ روز بعد از پایان ۵ماهگی شروع کردم و الان ۳روزه است که به نوزادم روزی یک قاشق فرنی میدهم و پشیمانم که چرا تا پایان ۶ماهگی صبر نکردم خواستم بپرسم میشود دیگر از امروز به بعد تغذیه اش را ادامه ندهم ؟ و فقط شیر خودم را تا پایان ۶ماهگی بدهم؟؟مشکلی برایش نیست؟؟ چون ۳روز یک قاشق مرباخوری فرنی دادم و یک قطره چکان آبیاری جوشیده سرد آیا دیگر ندهم ایرادی ندارد؟؟
- سوختگی مقعد نوزاد
سلام نوزادم یک ماهشه ، ۲۰ روز پیش بردیم برای ختنه بهش انتی بیوتیک دا د، بعد از ۱۰ روز که برای چکاپ مجدد بردیم برای بی قراری هاش بهش قطره دایمیتیکون داد، الان از وقتی دایمیتیکون رو میدم با اینکه اروم تر شده ولی اطراف مقعدش سوخته و هر چی میزنم بهتر نمیشه تا الان کلوتریمازولِ، هیدروکورتیزون، کالاندولا و ریکاو و زینک اکطاید و امتحان کردم تا یه مقدار بهتر میشه دوباره جای دیگه میزنه یا همون قبلی ها تازه میشه.لطفا راهنمایی کنید.
- پاسخ بهنوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد هشت ماهه دارم فاویسم دارع سرفه میکنه میشه شربت pelargin kids بدم ضررر ندارع میگن چونکه عسل قاطی دارع خوب نیست
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- الرژی
تغذیه مادر در نوزاد که الرژی به پروتینگاوی دارند چگونه است تا کی باید رعایت شود
- تنگی نفس

