Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چهار دست وپا نرفتن
- تخم بلدرچین وتخم مرغ
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم زردی تخم بلدرچین قوی تریاتخم مرغ برای پسرنه ماهه ممنون واینکه بهترین زمان دادن شربت زینک سولفات ک اشتهاروبیشترکنه چ وقت بدمش ممنون
- خس خس سینه و سرفه
سلام پسرم ۹ ماهشه ابریزش بینی نداره اما سرفه های خلط اور داره موقع نفس کشیدن هم بینیش پر میشه چه دارویی برای قطع سرفه هاش باید داد
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام آقای دکتر .پسرم ۵ ماهشه زیاد سرفه میکنه ..دماغشم به شدت کیپ شده ..چه شربتی برای سرفه بهش بدم
- غذا خوردن نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 22 چهارماهش کامل میشه وارد پنج ماه میشه خیلی علاقه نشون میده ب غذا تا غذا اینا میبینه خودشو میکشه سمت سفره میشه راهنمایی کنید چکار کنم آیا میشه از پنج ماهگی ب نوزاد غذا داد با تشکر
- دفع زیاد نوزاد
سلام دختر من ۱ ماه ۴ روزش ۲ کیلو ۳۰۰ گرم وزنش ،،شیرخشک آپتامی یک و pdf میخوره فقط ،،دفع مدفوع زیاد و بوی تندی داره. گاهی سبز و گاهی زرد و شل هستش علتش چیه ؟؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- التهاب جای واکسن روی بازو
سلام و عرض ادب پسر بنده سه ماهه است و دو ماه پیش واکسن ب ث ژ تزریق شد براش و جایش خوب شد ولی امروز بعد حدود دو ماه جایش مثل یک جوش بزرگ شده و پر خون و سر التهاب سفید رنگ است مشکل چیست و راه درمانش چیست
- ميزان غذاي كمكي نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دختره ٨ ماهه در روز سه بار غذاي كمكي ميخوره سوپو فرني يا پوره در روز سه وعده هر وعده ده يا ١٥ قاشق سوپ خوري ميخوره و ٥ بار هم شير خودمو ميخوره آيا اين ميزان براي رشدش كافيه ؟
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- سرفه نوزاد
سلام و عرض ارادات - نوزاد 40 روزه سرفه میکنه - صدای سرفه عینه صدای سرفه خلط دار هست همراه با خرخر سینه ولی خلطی خارج نمیشه --تب نداره اشتهاش هم خوبه -لطفا راهکار بدین ممنون
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- بالا بودن گلبول سفید خون درکودک
سلام دخترم ۸ماهشه وچندهفته پیش تب و بی قراری داشت ازمایش داد کمی عفونت درادرار وکم خونی و گلبولای سفیدش پایین بود ۷۶۹بود،حالا بعداز چند وقت دوباره ازمایش داد گلبول سفید ۱۴۰۰۰شده و دکتر باز درخواست ازمایش داده میشه توضیح بدید که چکاری باید انجام بدم واقعا ازنگرانی حال خوبی نداریم
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه چند روز قبل تب شدید داشت همره اسهال خیلی ذیت می شد احساس کردم دندان درمیاره حالا تبش قطع شد درد هم ندارد فقط صداش گرفته دلیلش چیست
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
سلام وقت بخیرکودک ۸ماهه باوزن ۷۸۰۰باعلایم سرماخوردگی وابریزش بینی وتب،انتی بیوتیک مناسب چیست وچندسی سی داده شود
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- بیقراری وحشتناک
سلام.چهار روز دیگه پسرم شش ماهه میشه.با یه روز تب شرو شد بعدش تبش قط شد علائم خاصی نداره فقط وحشتناک بیتابی میکنه معلوم یه درد ناجوری داره دکترا رو هم که دویست تا دارو دادن هر کیم یه چیزی میگه...ولی یکیشون حرف منطقی میزد بنظرم میگه احتمالا روده هاش التهاب کرده ویروسی باکتری چیزی وارد رودش شده میگه اگر انتی بیوتیک بدی ممکنه اسهال شه بخاطر این دست نگه دار خودش خوب شه...اقای دکتر لطفا راهنماییم کنید؟
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم

