Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- اسهال کودک
سلام خسته نباشدمن دوقلودارم دوساله هستن چهارروزاسهال گرفتن بادروهم رفع نشده دارو پدی لاکت وزینک من به بچه ها ازیک سالگی شیرپاستوریزه میدم به جای شیرخشک ایا ممکن بخاطراین باش یانه توصیه شماچیه
- چندسی سی آزیترو به بچه ۱۰ کیلو بدم
سلام کودک ۱۴ماهه دارم ۱۰ کیلو هست چندسی سی آزیترو ۲۰۰ بدم؟
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید دختر من یک سالو نیم هستش وزن تولد ۲کیلو وزن یکسال ونیم ۷کیلو دویست گرم . وزنش پایینه ؟؟ غذا هم نمیخوره کم همه ازمایشاتش هم نرمال بوده میخاستم یک شرخشک براش پیشنهاد کنین که بدم یک کمی تپل بشه خیلی لاغره
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- سرماخوردگی کودکان
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه از دیروز سرماخورده تب میکنه گلوش خشکه سرفه میکنه ولی عفونت نداره لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بهش بدم
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- نوه ام دیروز بدنیا آمده گریه نمی کنه و بیشتر خوابه البته شیر می خوره هنوز بیمارستان هستن .آیا جای نگرانی دارد
- عوارض واکسن هجده ماهگی
سلام دخترمن دوروز پیش واکسن هجده ماهگی زد و امروز صبح ازشدت خارش دست وپای راستش ازخواب بیدار شد وخیلی بی قرار بود و این قرمزی درقسمت انگشتان وکناره های دست وپا است باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید کودک۱۸ماهه من قبل از واکسن۱۸ماهگی کرونا گرفت و چند روز تب داشت خداروشکر الان بهتره ولی واکسن ۱۸ماهگی رو بهداشت نزد گفت دوماه تاخیر ایرادی نداره نظر شما در این مورد چیه؟
- Tsh
باعرض سلام و وقت بخیر
اگر کودک شش ماه و نیمه تی اس اچ ۱۰/۳۳ داشته باشه نیاز به مصرف دارو داره؟ فرموده بودید تی ۴ هم اندازه گیری شود تی ۴ هم ۷/۱۶ بوده است (در ضمن غربالگری تیروئید روز پنجم تولد پاشنه پا تی اس اچ ۵ و تکرار در روز دهم ۳ و یک دهم داشته) - گرفتگی صدا
سلام برا کودک دختر ۲۰ ماهه که فقط صدایش گرفته چه شربتی خوبه بخوره؟
- شربت زينک سولفات
سلام آقاي دکتر دخترم 18ماهشه و خيلي بي اشتهاست فقط شير منو ميخوره غذا اصلا نميخوره يا نهايت 2لقمه کاملا نسبت به غذا بي ميل هست اسهال هم شده بود ميتونم بهش شربت زينک سولفات روزي 2 سي سي بدم براي اشتها؟؟
- نحوه مصرف قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله و اینکه چند عدد قرص رو باید مصرف کنه. با تشکر
- چنگ زدن به پشت سر و پیشانی و رگ قرمز داخل چشم
سلام لطفا کمکم کنید خدا خیرتون بده انشاالله .دخترم دو سال و سه ماهشه. تقریبا از دو سه ماهگی چنگ به سرش (یعنی پشت گوش هاش سه چهار سانت اونورتر) میزنه و رگ قرمز به شکل مارپیچ داخل چشمش پیدا شد .که جدیدا چشم دیگش هم رگ داره و رگهای داخل هر دو چشمش بیشتر هم شده ، انتهای بعضی از اونها لکه طوسی رنگ داره . لکه طوسی تنها و بدون رگ هم داره. واسه دندون در اوردن خیلی اذیت میشد و از چهار ماهگی تند تند دندون در میاورد و الان کامل ه دندونهاش توی دو سالگی. چیزی که نگرانمون کرده و دکترا جواب درستی نمیدن اینه که ؛ وقتی یکی از دندونهاش دیگه وقت جوونه زدنش بود ، یه مایع کرم رنگ و شبیه چرک یا عفونت خارج میشد از محل سفیدی دندان که زیر لثه دیده میشد و یه تکه زائده گوشت مانند شبیه بافت لثه . یک پزشک گفت لثه ش التهاب داره و با دارو دادن باز هم تاثیری نداشت و یک پزشک دیگه گفت طبیعیه و کیست رویشی هست. و یکی هم گفت گوش هاش میخارن و حساسیت داره( آخه لکه های صورتی روی پوستش دیده میشه گاهی مخصوصا با خوردن کیوی) جدیدا دخترم دست به دو طرف پیشانی بین ابرو هاش و محل رویش موهاش میزنه و توی خواب یکم بیقراره و خوابش سبک شده.و دست به لپ هاش هم میزنه و میگه درد.ولی دندون هاش سالمن فقط یکم لکه قهوه ای وسط دندون های آسیاب ش دیدم. لطفا بگید طبیعیه این مدل دندون در اوردن و رگ داخل چشم هاش و دست زدن به پشت گوش و پیشانیش؟و باید چیکار کنم؟ مرسی
- يبوست کودک ۲۶ماهه ؟
سلام کودک ۲۶ماهه ام چن روزه دچار یبوست و شکم درد شده دکتر براش زینک داده نمی دونم از اونه یا چی ! چه پربیوتیکی بدم بهش ؟
- علت سفیدی ناخن کودک نشانه چيست
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- ابله مرغان
سلام خسته نباشید،من کربلا امدم و پسرم یکسالشه فاویسم داره وابله مرغان گرفته و مدام سرفه میکنه وسرما خورده گلوش هم موقع سرفه صدا میده برای درمان چکارکنم
- مدفوع خلطی در دختر یک ساله
دخترم یک سال و دو ماهست اسهال آبکی تب زیاد و استفراغ داشت الان یک هفتست و بهتر شده ولی الان مدفوع خلطی داره و مقعدش زخم شده و موقع اجابت مزاج خیلی اذیت میشه و گریه میکنه مدفوعش همراه با خون هست بعضی مواقع باید چه دارویی بهش بدم ممنون

