Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید من دخترم مدرسه میره مریض شده بود بعد پسرم ۱۶ماهشه اونم یک روز تب کردبعد ابریزش بینی که ازیترو دادن برلش با پلارژین بهش دادم الان بعد از گذشت یک هفته ابریزش سبز شده و غلیظ ممنون میشم بگید چیکار کنم ازیترو با امروز۴بار خورده هر ۲۴ساعت ۲/۵سی سی
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- کم وزنی
سلام آیا این کم وزنی میتونه ارثی باشه دخترم در ۷ سالگی ۱۶ کیلو بود کلا من وپدرش قد کوتاه هستیم وپدرش لاغر و استخوان بندی ریزی داره
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- گوش درد
سلام پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰. چند روزه آبریزش بینی داره امروزم گفت گوشم درد میکنه بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمز. شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷ دادن. نگفتن چقد بدم و چند روز؟ چقد بدم هر چند ساعت و تا چند روز؟
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- وجود خون در مدفوع کودک
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه آنفولانزا گرفته سرفه های بسیار شدید تب زیاد بی حالی و... دکتر سرماخوردگی کودکان شربت استامینوفن شیاف دیکلوفناک پدر صورتی که تا 48ساعت تب داشت شربت سفلکسیم تجویز کرد از امروز سفلکسیم شروع کردم ولی مدفوعش امروز خونی بود باید چیکار کنم آیا از عوارض دارو ها است لطفا کمکم کنید
- فاموتدین
دکتر سلام راجب دوز داروی دخترم سوال پرسیده بودم که جواب رو متوجه نشدم فرموده بودید دو دودهم سی سی شربت پپسومید برای ترش کردن معده ش گرفتم ورزنش ۱۷.۵ کیلو هست. لطفا دوز و زمان مصرف رو راهنمایی بفرمایید
- وزن کودک
سلام . بچه ام ۱۸ ماهشه ۱۱ کیلوئه وزنش خوبه؟
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- تغذیه
سلام اقای دکتر بچم ۱۵ ماهشه و بجز شیره مادرش چیزی نمیخوره .شیر و بیسکویت میخورد اونم دیگه نمیخوره.لطفا راهنماییم کنید
- عفونت چشم کودک
باسلام آیا عفونت چشمی کودک قابل سرایت به کودک دیگر هست؟ برای چشمش قطره باکتی ماید تجویز شده و دکتر گفته عفونت باکتریایی هست. متشکرم
- خلط پشت حلق وآبریزش خلطی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدپسر۲ساله من دوهفته پیش سرماخوردکه همراه سرفه وتب وآبریزش و استفراغ بود که بردمش۱۷شهریوربهش اسپری بینی وآزیترو۲۰۰وپلارژین دادن اما همچنان خلط پشت حلق داره که باعث خرپفش شده ومجرای تنفسیشودرگیرکرده ومدام ازبینیش ترشح چرکی میادآنتی بیوتیکشم تموم شده نمیدونم الآن بایدچیکارکنم
- سلام دخترم ۴ سالش با وزن ۱۷ کیلوگرم چقدر باید شربت ستادین دی بدم؟
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- تیروئید
دخترم 4 سالو 8 ماهشه وقتی 4 ساله شد آزمایش تیروئید ازش برداشتن جواب tsh:3/1 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعی هستش یا نه ممنون میشم که جواب بدید
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- عوارض واکسن 18 ماهگی
3 روز بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی فرزندم دچار بثورات پوستی قرمز رنگ و خارش دار شده است آیا طبیعی و از عوارض واکسن است یا حساسیت به چیز دیگری است؟
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش

