Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...
- بهترین تب بر
باسلام،پسربنده 3سالش باتوجه به وجود آلرژی وسرفه های فصلی دکتر پسرم گفته که ایبوپروفن باعث افزایش آلرژی کودک میشه، لذا سعی کنید در موقع تب ازاستامینوفن استفاده کنید، الانم استامینوفن تب نمیاره پایین به نظرتون کدام دارو رو برای کاهش تب استفاده کنم؟
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک یک سال و پنج ماه با وزن ۱۱.۵
چقدر دارو مصرف کنم
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟
- مصرف قرص سفیکسیم ۴۰۰ در کودکان ۸ ساله
سلام ببخشید پسرم مدام سرمامیخوره و گلوش عفونت میکنه...الان یک هفتس بردم متخصص تبش فقط با بروفن پایین میاد وشربت آموکسی کلاو ۳۱۵بهش میدم امروز دوباره بردم و گفتم تبش قطع نمیشه...دکتر گفت عفونتش شدید دیگ قرص جواب نمیده بهم کلد استاب داده...ژلوفن ۴۰۰..آموکسی کلاو۶۲۵..و زاکسیم ۴۰۰ همش قرص...اینا بکنار فقط میترسم زاکسیم ۴۰۰ روزی یکی برای بچه ۸ ساله با ۲۶ کیلو وزن خطرناک نیست ...تو رو خدا جوابم رو بدید الان منتظرم
- سلام ببخشید بچه من ۳سالش تازه پرشده تب کرده بردیمش دکتر سرم وامپول داخل سرم زدن وشربت پروفن ونیوتادین وازیترومایسین دادن اماالان دوبارا تب ولرز کرده چیکارکنم
- حساسیت
سلام آقای دکتر دخترم 7سالشه از روزی که رفته مدرسه مرتب مریض میشه حساسیت درست میکنه ایا قرصی هست که جلو حساسیتش رو بگیره بدنشو پیشگیری کنه به خدا دیگه خسته شدم
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰
سلام. پزشک به دلیل تب و سرفه برای پسر شش ساله ام که ۲۲ کیلو وزن دارد سفیکسیم ۱۰۰ داده هر دوازده ساعت اما مقدار تعیین نشده .میخواستم بدونم چه مقدار باید به ایشون بدم.متشکرم
- سرماخوردگی
سلام
دختر ۵ ساله دارم. سرما که میخوره پلارژین بهتره یا کوریزان؟ چون آسم کودکان هم داره کدومش بیشتر جواب میده
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
با سلام پسرم زیر ۲ سال هستش ودچون خواهر ۶ سالش ویروس گرفته بود و بعد مدتی متخصص به حاطر عفونت چشم قره باکتی ماید ۱۰ درصددتجویز کرده بود و الان بعد چند روز پسرم هم چشماش قی میکنه و مانند خواهرش شده . میشه از همون قطره براش بزنیم با توجه به سنش؟؟
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- بادام
سلام ببخشید دخترم ده ماهشه و به شیر حساسیت داره میشه بگید بادام رو با چی مخلوط کنم بهش بدم؟؟
- دندان آسياب
سلام آقاي دکتر دخترم 15 ماهشه و 2تا دندون پايين و 4تا بالا در آورده ديروز متوجه شدم لثه ي دندون آسيابش جاش سفيد شده حالت دندون خيلي تعجب کردم نميدونم خدانکرده آبسه کرده يا داره دندون آسيابش در مياد.چون فقط الان 4تا بالا و 2تا پايين درآورده هنوز دندان نيش درنياورده دندون آسياب درآوردن عجيب نيست؟؟؟خيلي نگرانم
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- واکسن خوراکی
سلام ، وقت بخیر مصرف یک قطره بیش تر از قطره فلج اطفال برای بچه ی ۶ ساله خطرناک است ؟ ۳ قطره استفاده شده ممنونم
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ساله با وزن ۱۹ کیلو
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام من پسرم یک ساله سه ماهه سرما خورده عطسه میکنه سرفه میشه یه شربت خیلی خوب معرفی کنید

