Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوزداروازیترومایسین
دخترم ۱سالونیمه اس.فقط تب میکنه وزنشم ۱۳کیلوعه.هر۱۲ساعت دکترگفت بدم ولی مقدارش یادم نیست ۲ونیم سی سیبودیا۳سی سی.چندسی سی بدم که تودرمانش مشکلی پیش نیاد
- شیرخوار
سلام دکتر بچه من سه ماهشه به لاکتوز حساسیت داره که دوروزه شروع کردم بهش ببلاک ال اف میدم میخوام ببینم وزن میگیره با این شیر یا نه چون خیلی ریزه میزس یبوستو نفخشم برطرف میشه یا نه چون قبلش با شیرخشکای دیگه که میخورد نفخ داشت
- رفلاکس نوزاد چهارماهه
شیربالامیاره کم اشتهاست،متخصص کپسول ازونیوم 20داده سی گرانول صبح و سی تا شب بدم بهش،ولی میترسم داروی معده بدم، بنظر شما چکار کنم
- مقدار و مدت دارو اموکسی کلاو ۶۴۳ بعد امپول چرک خشکن
سلام.ببخشید.من یک ساعت پیش پسر ۶ سالم امپول چرک خشکن زد.من کی باید اموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم.ممنون
- شربت آموکسی سیلین 125برای کودک 1ونیم سال چند سیسی باید بدم
- اسهال پسر دوسال و نیم
با سلام پسرم ۱ هفته میشه که اسهال داره و استفراغ دوبارم دکتر بردم دارو مصرف کرده بهتر شده ولی کامل خوب نشده خیلی هم بی حاله علت چی میتونه باشه
- کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ برای فاویسم ضرر دارد؟
- قرمزی مقعد نوزاد یک ماهه
با سلام نوزادم زیاد زور میکنه هم در خواب و بیداری و مقعد او قرمز و چند دانه ریز زده چیکار کنم بنظرتون ؟!
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام دکتر نوزاد من دو ماهشه حدود یه ماهی هست خلط داره دماغش هم بسته شده خوردن شیر براش خیلی سخت شده چند بار به دکتر مراجعه کردم ،ایورا،سفکسیم و ازیترومایسین دادن ولی تاثیر نداره لطفا بگین چکار کنم
- واکسن یک ساله نیمکی
سلام آیا شربت زینک برای واکسن یک ساله نیمی خوردن اشکال ندارد
- زمان
سلام جناب اقای دمتر. وقت شریف شما بخیر ، نوزاد دو ماه و نیمه دارم. پزشکش شما هستید. اقای دکتر سر نوک آلت تناسلی پسرم کمی قرمز شده. چیکار باید بکنم؟ آیا پمادی باید بزنم یا خیر. علتش چیست. میشه لطفا شنا نظرتون رو بفرمایید. متشکرم
- تقویت سیستم ایمنی
سلام برای تقویت سیستم ایمنی بدن بچه یکساله چه میوه یا غذایی بهش بدم ؟ ممنون
- مقدار مصرف ایبوبروفن
سلام پسرم تب داره و شش سالشه و وزنش بیست ویک کیلو هست تا فردا که ببرمش دکتر میخواستم ببینم میزان مصرف شربت ایبوبروفن چند سی سی هست که بهش بدم
- مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرمن ۴سالشه و۱۶کیلو وزن داره دکتر واسشون سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت تجویز کردن اما مقدار دارو متوجه نشدم چند سی سی بهشون بدم ممنون
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم سه ونیم سالش سرفه خلط داره شربت ازیترومایسین چند ساعت یکبار چند سی سی بدم بهش ممنون میشم جواب بدین؟
- شیرخشک ببلاک اچ آ
سلام آقای دکتر، من سه نوع شیر خشک امتحان کردم و بچه ام بعد هر شیر خوردن شکمش کار کرده، این یعنی به شیر خشک حساسیت داره؟ شیر خشک ha رو امتحان کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- تابه تاشدن چشم
سلام دکترپسردوستم تقریبایکسالشه میگه عصری خوابیده بعدسه ساعت بیدارش کردم چشاش تابه تا شده وهرچقدباهاش حرف زدیم اثلا متوجه نمیشده میشه علتشوبگیدوبایدچکارکنه
- د
سلام بچه ۵ ساله دارم یه مدتی هست شبا که میخوابه آب دهنش میریزه رو بالش خیلی هم بی اشتها شده دلیلش چی هست آقای دکتر، ممنون
- خاروندن
سلام پسر ۴ ماهم سرشو میخارونه حتا وقتی از حموم میارم

