Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دوسالشه یبوست گرفته گریه میکنه شکمش کار نمیکنه چی بدم خوبه الو دادم پودر پیدرولاکسم دادم بهش دیگ چیکار کنم
- واکسیناسیون وسرماخوردگی
باسلام اقای دکتر خدا رو به ابروی امام حسین قسم میدم هر چی که خیر تو دنیا واخرت هست همه رو یکجا بهتون بده امثال شماها باعث افتخار این خاک وسرزمین هستید .دعای خیرم سرنماز تا ابد وابدیت پشت سرتونه.ممنون
- اختلال
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم ازنوزادیش موقعی ک گریه میکرد پوستش کبودمیشدونفس نمیکشید وازحال میرفت فقط موقعی ک گریه میکرد اینطورمیشد،الان ک پنج سالش شده هنوزم همینطوره گریه میکنه تپش قلب، تنگی نفس و لرزش دست داره دکتربردم ب جوابی نرسیدم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.ممنون.
- مصرف دز دارو
مصرف کیدی لاکت برای بچه۳ساله و ۴ماه در روز چقدر میباشد برای درمان اسهال تجویز شده است
- سلام
کودک من ۳/۵ساله است باوزن ۱۳و۳۰۰گرم آیا میتوان قطره رااستفاده کرد؟؟؟روش مصرف چجوریه؟؟؟
- عفونت ادراری
سلام جناب دکتر میخواستم ببینم عفونت ادراری در نوزاد دختر باید بستری بشه یا با دارو میشه خوب بشه آزمایشش اینجوری بوده Nitrite positive WBC 10-12 Bacteria many ممنون
- مقدار مصرف سوسپانسیون 125 آموکسی سیلین 125
سلام پسرم 6 سال و 4 ماه داره و 22 کیلوگرم وزنش است. از سوسپانسیون آموکسی سیلین 125 چقدر باید استفاده کنه؟
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- طریقه مصرف مینا پرازین
سلام خسته نباشید شربت میناپرازین چند روز باید به بچه ام بدم دکتر گفته یک هفته روزی یه قاشق
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم
- عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
دختر دوساله دارم نه کیلو وزن داره وقتی میخاد ادرار کنه خیلی اذیت میشه یه مدتی خارش بدنی داشت فکر میکردم ماله پوشاکه امروز از صب تا الان نمیتونه دارار کنه میخاستم بیبینم چه دارویی بش بدم چند سی سی ؟؟؟
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام.از یک ماهگی با آزمایش مدفوع فهمیدیم حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سه ماهه است و ۶ کیلو و نیم وزنش. رژیم غذایی رعایت میکنم شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم.پپتی جونیور دادم دل درد شدید گرفت .پپتی دادم نمیخوره حتی با مخلوط کردن شکر.الان سوالم اینه اگه همین آپتامیل اچ آ رو بدم مشکلی براش پیش میاد؟ .و قطره مولتی ویتامین گفتن ندم فقط آ د این مطلب درسته مولتی حذف بشه؟ و قطره آ د بدون طعم گفتن باید بدم به این نوع حساس استفراغ میکنه میشه طعم دار بدم؟
- اسهال کودک
سلام چند روزیه ک دختر هفت ماهم اسهال چرب داره قطره مولتی ویتامین کولیف و اهن بهش میدم نمیدونم دلیلش چیه

