Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مکمل برای افزایش اشتها
سلام آقای دکتر پسرمن ۳سال ونیمش هست اصلا هیچی نمیخوره چه مکملی بدم بهش؟ وزنش هم خ پایینه ۱۱کیلو هست ولی قدش خوبه۱۰۴سانت
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- شربت آفاکسیم برای چیست؟
باسلام لطفا راهنماییم کنید دکتر خسته نباشید خدا قوت،مقدار مصرف این شربت برا کودک ۶ماه چقدره به قطره بگید برام میترسم زیاد بهش داده باشم آخه خیلی باحال شده دکتر عمومی بود میزانشو نگفت برام یادم رفت ازش بپرسم توروخدا جواب بدید توروقران همین حالا اگه میشه.باتشکر
- قطره استامینیفون
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر پسر16 ماهه دارم واکسن انفلانزا بزنه یا خیر؟
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی
- خارش پشت گردن
دخترم دوسالشه همش پشت گردنشو میخارونه طوری ک زخم میشه فک کردیم موهاش بلنده اذیتش میکنه کوتا کردیم باز فایده نداره مشکلش چی میتونه باشه ؟
- مصرف اشتباه سفکسیم در کودک ۷/۵ ساله
سلام و عرض ادب، قرص سفکسیم ۲۰۰ که هر ۲۴ ساعت بود متاسفانه در روز اول مصرف به صورت هر ۸ ساعت مصرف شد یعنی در یک روز ۲ بار به فاصله ۸ ساعت. دخترم ۷ سال و نیم سن داره و به تشخیص سرماخوردگی یا امیکرون این داروها تجویز شده.
- مالیدن پاهای کودک
با سلام کودکی ۱۷ ماهه دارم که پاهایش را به هم میمالد علت چیست؟
- وزن گیری کودک
سلام آقای دکتر دختر ۱۴ماهه از ۶ماهگی وزن گیری خیلی کمی داره همه چیز و چک کردیم هیچ مشکلی جز آلرژی به گندم و پروتین گاوی نداشت که البته اینارو هم تاحدودی می خوره کالپروتکتین ۲۶ بود دفع قند و چربی نداشت فقط پی اچ مدفوع ۶ بود باید چی کار کنیم ؟ گاهی وزنش بالا میره دوباره میاد پایین دلیلش چیه ؟
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- دخترم دوماهشه بینیش کیپه
سلام آقای دکتر به دختر دوماه ونیمه دارم که سرفه میکنه دماغشم کیپه دکتر برم گفته سرما نخورده دلیلش پس چیه
- سرفه مداوم
سلام. پسرم ۹ سالشه با وزن ۲۷ کیلو. ۷ روز هست که سرفه های شدید داره همراه با تب شدید و آبریزش بینی، روزای اول تو خونه شربت پلارژین کیدز، اکسپکتورانت، پروفن، دادم اصلا تاثیر نداشت. بردمش دکتر آمپول پنیسلین ۶.۳.۳. دو تا داد با تب بر داخل سرم و شربت ایورا و دیفن و پروفن. بازم هیچ تاثیری نداشت.دیروز بعد ی هفته خودم قرص مونته لوکاست گرفتم یکی خورده تا امروز که تاثیری نداشت و همچنان سرفه شدید داره با تب شدید. آمپول بتامتازون میخوام بزنم . داروها هیچ تاثیری روش نداره . دمنوش آویشن و عسل هم میدم. شما بگین چکار کنم خیلی نگرانم. امروز ۱۹ بهمن ۰۱ هست
- سلام دخترم ۴ سالش با وزن ۱۷ کیلوگرم چقدر باید شربت ستادین دی بدم؟
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- شربت سفیکسیم
پسرم 2 سال و تقریبا 11 ماهشه یعنی 21 آذر میشه سه سالش دو روزه تب کرده دکتر براش آنتی بیوتیک ننوشت فقط شربت استامینوفن شربت گایافنزین وشربت سیتریزین بااین حال بازم تب داره سه روزه الان هنوز تب داره میتونم خودم سفیکسیم بگیرم بهش بدم فقط نمیدونم 100 بگیرم یا 200
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون

