Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- تب اسهال مدفوع خلطی با رگه های خونی
سلام پسرم یک ماه دیگه میشه دوساله تب داشت براش شیاف گذاشتم اسهال گرفته با مدفوع خلطی رگه های خونی سخت دستشویی میکنه دلیلش چیه خیلی نگرانم بهش شیر پاستوریزه هم میدم قبلا شیرمحلی میدادم
- س
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه الان نزدیک ۷ ماهه شپش زده سرش خیلی کم ازهر دارویی هم استفاده کردم خوب شده دوباره اومده چیکار کنم خسته شدم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم ۱۱ ساله هست و ۳۶ کیلو سینوسهاش عفونت کرده سفکسیم ۱۰۰ داده اما مقدار مصرف نزده چطوری باید مصرف کنم
- آمپول نوروبیون ۳ میل
پسر ۱۱ ساله سرما خورده بود دکتر عمومی برایش آمپول نوروبیون ۳ داد. آیا این آمپول برای این سن مجاز است؟
- خوردن جلدبیسکوییت
سلاماقای دکتر پسر۱۸ماهه ام ی تکه کوچک از جلد بیسکوییت را خورد خیلی نگرانم میترسم ی وقت توی گلوش چسبیده باشه باید چکارکنم؟
- مدفوع کودک
با سلام. مدفوع پسر ۲ سال و نیمه ام، خمیری و چند رنگ بود. یه تیکه اون کاملا سبز بود بدون هیچ رنگ دیگه ای. مثل خمیر بازی سبز. نگرانم آقای دکتر چیکار کنم
- قطره بي بي کر
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه و خيلي کم غذا ميخورد اصلا اشتها به غذا نداشت همش اسهال ميشد و مدفوعش بوي بدي داشت هر دفعه مترونيدازول استفاده ميکردم و پودر کيدي لاکت،بس که غذا نميخورد بدنش ضعيف شده بود سيستم ايمني بدنش ميخواستم بدونم براي قدرت دفاعي بدنش ميتونم از قطره سين بيونيک و پري بيوتيک بي بي کر استفاده بکنم؟؟؟مشکلي ندارد؟خوب است برايش؟
- کتوتیفن
سلام برای یکسال چقدر و چندساعتی بدم؟
- بی اشتهایی
سلام خسته نباشیددکترپسرم ۱۴سالشه اثلاغذانمیخوره خیلی لاغروضعیفه لطف میکنیدداروی معرفی میکنیدبگیرم شایدیکم اشتهاش بازبشه ممنون اگه راهنمایی کنیدخداخیرتون بده
- کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هشت سالشه نه روز تب کردبهش پنی سلین زدن سه روزتبش قطع شد الان بعد سه روز دوباره تبش شروع شد ازمایش خون هم دادعفونت نداشت ریه اش هم چک کردن مشکلی نداشت میشه بگین من چیکار کنم براش کجا برم چه ازمایش ودارویی لازمه خدا خیرتون بده بدون منت جواب منو همه کسایی که تو سایت هستن همیشه دادید
- ابریزش چشم شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر نه ماهه ای دارم ک شیر خشک نان دو میخوره حدود یک هفته ای هست که چشم چپش همش اشک میاد ازش فکر کنم خارش نداره و قرمز هم نیست اما خیلی ازش اشک میره و همش خیس هستش مشکلش چیه و اینکه نیازه ک چشم پزشک ببرم ببینتش؟
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله چند سی سی؟
با سلام آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله با وزن ۳۶ چند سی سی یدم؟
- دل درد
فرزند ۴ ساله بنده در مسافرت با توجه به نتایج آزمایشات ویدال عفونت شبه حصبه پیدا کرده بود بعد از چند روز بستری مترونیدازول و سفیکسیم مصرف میکرد الان چند روز مصرف دارو تمام شد ولی هنوز بعد از ۲۰ روز موقع اجابت مزاج یه مقدار خفیف از ناحیه شکم میگه درد دارم میخاستم بدونم این درد به خاطر عوارض دارو هاست یا هنوز ویروس کامل دفع نشده از بدن یا باید باز هم دارو مصرف کنه با تشکر
- باکتی ماید 10
سلام من بچم 11روزشه از امروز قطره باکتی ماید 10 دارم استفاده میکنم براش وقتی استفاده کرده خیلی عفونت در میاره چشمش همش میچسبه به هم گریه میکنه

