Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر ب دلایل و مشکلاتی واکسن 18 ماهگی دخترم ب تاخیر زیادی افتاده الان 2 سالشه باید چکار کنم؟ ببرم بهداشت تزریق بشه یا باید دوباره دوره های واکنش از اول طی بشه
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسر من ۶سالشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰نوشته روزی دوبار.چون گلوش خیلی عفونت داشت.من چن روز بهش شربت بدم.این چهار روزه که میدم و حالش خوبه
- لک سفید
یه لکه بزرگ سفید از نوزادی تو شکمش بود دکتر بردم گفت چیزی نیست آیا درسته؟ بعد گفت زیاد نشه چند وقتیه زیاد شده بنظرتون چه بیماریه؟
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام آقای دکتر دخترم ۹ماهشه وخیلی سرفه داره دوهفته پیش بستری بود ولی الان دوباره سرفه میکنه آموکسسی سلین بدم بهش
- شیاف
سلام آقای دکتر واسه بچه دو ساله که تبش پایین نمیاد چه شیافی و شیاف چند استفاده کنم؟۱۳،۵ کیلو هست
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- بازبودن مطب
سلام خسته نباشید شما کی مطب تشریف دارین میخواستم پسرمو بیارم واسه چکاپ پیش شما،،ممنون
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- زردی کف پای دخترم
دخترم ۶ساله از مچ پاهاش به پایین کلا کف پاهاش زرد هستش
- واکسن
دخترم ۷ فروردین واکسن یکسالگی داره باتوجه به شیوع کرونا بزنم یانه؟
- اسهال واستفراغ
سلام.دختر من یکسال وسه ماه هستش.5روز هستش که اسهال واستفراغ داره دوبار دکتر بردم اما باخوردن دارو هیچ تاثیر روش نگذاشته .هرموقع که دارو میخوره بالامیاره.میل به غذا ومیوه نداره فقط شیر خودمو میخوره اونم خیلی کم .هرچیزی هم بخوره بالا میاره .اگه میشه راهنماییم کنید چیکارکنم
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره
- بی حال
سلام خسته نباشید دخترم 2سالشه مدفوع سفید رنگ البته اشتها نداره حتی علاقه به آب نداره نزدیک به چند روز این حالت داره
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسر دوساله دادم . دیشب جایی رفتم فصای باز سرد بود سرماخورده از صبح ابریزش بینی داره . میخوام بدونم برای درد گلو بهش شربت ازیترومایسین هم بجز بقیه شربتها هم بدم؟
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دو سال و هفت ماه دارد . چهار هفته ی پیش واکسن انفولانزای فرانسوی تزریق کردیم براش. الان که باید دوز دوم را تزریق کنه ، متاسفانه داروخانه ها میگن که واکسن هاشون تموم شده و فقط واکسن ایرانی دارن. ما هم براش وامسن ایرانی نزدیم. آقای دکتر از اونجایی که کودکان زیر نه سال برای بار اول باید دو دوز واکسن تزریق کنند ، الان پسر من با یه دوز تزریق تکلیفش چی میشه ؟ بدنش حتی کمی هم ایمن نشده؟ باید صبر کنیم تا سال دیگه دوباره دو دوز تزریق کنیم؟ شما جایی رو نمیشناسید که واکسن فرانسوی داشته باشند پسرم از بدو تولد تحت نظر شماست با افتخار برای ما یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر محترم و دلسوز
- سلام آقای دکتر پسرم ۶ ماهشه سرماخورده از امروز چه دارویی میشه مصرف کنه خسته نباشید
- تو دماغی صحبت کردن
سلام،آقای دکتر خسته نباشید.10روز قبل پسر 5سالم شروع به عطسه میکنه وشربت پلارژین کیدز مصرف کردیم وبعد از 2 روز عطسش قطع شد وشربتم 5روز دادیم.الان تقریبا 5روز کامل خوب شده ولی همچنان تو دماغی صحبت میکنه. پسرم 2سال قبل آلرژی وآسمان خفیف داشت که با دارو 2سال قبل خوب شد.الان نمیدونم تو دماغی صحبت کردنش از آلرژی یا چیز دیگه.اینم بگم راحت میخوابه،خرخر نمیکنه،ترشحاتم نداره،سرحالم هست.اگه از آلرژی باشه چی مصرف بکنه؟

