Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اختلالت دفعی
از مهرستان مزاحمتون میشم
دختر 2 ساله من متاسفانه دچار اختلال دفعی شده بطوریکه مدفوعش سفت شده و در زمان دفع بخاطر درد خروج اون دچار مشکل شده و بشدت گریه میکنه.
شربت لاکتولوز و پوره گلابی و ...بهش دادیم
مشکل رفع نشد.
چه راهی پیش بگیرم؟ شهرستان ما فاقد پزشک متخصص کودکان هست و برای دسترسی به پزشک متخصص باید راهی مرکز استان بشیم. دخترم شیطونی خاص خودش رو داره و تو این چند روزه اشتهای غذاش کم نشده و هیچ تغییرات دیگه ای هم مشاهده نکردیم. - گل مژه
سلام آقای دکتر پسر دوساله دارم سال گذشته همین موقع گل مژه زد دکتر یادم نیست چه پمادی داده بودن وگفته بودن غدد پشت پلک بچه بسته است کمی و بخاطر همین طبیعیه گل مژه میزنه چشم پزشک هم برده بودم. ممنون میشم بگین چه دارو یا پماد یاقطره ای چه جوری استفاده کنم؟
- سلام پسرمن یک سالو ۵ماهشه
سلام پسر من یک سالو ۵ماهشه چند سی سی آزیترومایسین۲۰۰بدم۹۸
- سرفه خلط دار وآبریزش بینی
سلام من دخترم یک ونیم سال دارم میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم.سرفه خلط دار بهمراه آبریزش بینی داره
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- قطره کید ۳ فورت
سلام خسته نباشید. پسر ۲۰ ماهه دارم اقای دکتر. شیرخشک میخوره. الان دو ماهه اصلا لب به هیچ مولتی ویتامینی نمیزنه هیچ جوره. نه تو شیر نه تو غذا. میشه بجاش فقط ویتامین دی کید ۳ فورت بدم؟ چند قطرا باید بدم؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۱۰ ماهشه و از اول شیر خشک میخورد یه چند هفته درس شیر نمیخورد که بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره یه هفتس الان خوب شده ولی اصن میلی به شیرش نداره دارم دیوونه میشم نمیدونم چشه .سوپرامیل ۲ میخوره توروخدا راهنماییم کنید غذا میخوره ولی شیر اصلن قبلنا خیلی خوب میخورد
آقای دکتر پسر ۱۰ ماهم شیر نمیخوره یه مدتیه اصن میلی نداره سرما خورده بود بردم دکتر دارو داد خوب شده ولی شیر اصلن .غذا میخوره ولی شیر ن .از اولش شیر خشکی بود سوپرامیل ۲ میدم بهش .اولا خیلی خوب میخورد الان اینطور شده
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من یه پسر شیش ساله دارم ده روز پیش سرما خورد همش تب داره گلوش به شدت عفونت کرده چند بار دکتر بردمش فایده نداشت دوباره تب میکنه دوباره بردمش دکتر گوش حلق بینی گفته احتمال بیماری ای بی بی هستش میگه داروی خاصی نداره الان روی شکمش و صورتش جوشای ریزی زده و خارش داره همش اگه میشه راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- زمین خوردگی از ارتفاع
از اپن خورد زمین 10 ثانیه بعد اورد بالا ولی داشت برنج میخورد تو دهنش پر بود و اینکه اورژانس معاینه کردگفت اوکیه 1 ساعت باهاش بازی کردیم و شرایطش خوب بود الان نیازی هست بخاطر اورده بالا ببرمش دکتر
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- نوع دارو
سلام پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم قرص سفیکسیم ۲۰۰ را روزی یک عدد مصرف میکند دومرتبه مصرف کرده آیا این مقدار برای این سن زیاد نیست با وجود این که شربت سفیکسیم در داروخانه موجود نمیباشد آیا میتوانم قرص را نصف کنم ونصف آن را به پسرم بدهم؟
- غذا
سلام خسته نباشید، پسرم یکساله و پنج ماهشه،، میتونم بهش ماهی بدم؟؟؟ مرسي از لطفتان
- تکرر مدفوع
سلام اقای دکتر بچه ام ۳ سالشه ودر روز سه الی چهار بار مدفوع میکنه ایا طبیعی هست ؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر خوردن حتی دو بند انگشت کیک برای نوزاد آلرژی به پروتئین گاوی باعث تشدید رفلاکس میشه؟چون دو روز بود بچه بهتر میخوابید دیروز کمی کیک خوردم باز رفلاکس میکنه دهنش کف میکنه. ممنون از راهنمایی تون
- تب
سلام چند روز پیش بین منو همسرم اختلاف پیش اومد . همسرم داد و بیداد کرد . از اون شب پسرم تب کرده . خواب راحت نداره . بی اشتها شده . چیکار باید بکنم . ممنون میشم جوابم و بدید . شربت نئو زینک در تب مشکلی نداره ؟ میتونم بهش بدم ؟
- سرفه
سلام وقت بخیر . پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. سرفه زیاد داشت چهارشنبه هفته پیش آوردمش پیش شما براش آزیترومایسین نوشتید فرمودید سه روز صبر کنم اگه بهتر نشد شروع کنم. قرص مونته لوکاست و شربت دکسترومتورفان هم نوشتید. من از شنبه ازیترومایسین دادم ۵ روز. الان ۵ روز تمام شد امام خوب نشده. تعداد سرفه ها کم شده اما بازم سرفه می کنه. و وقتی سرفه میکنه انگار سینه اش صدا میده. چیکار کنم؟ خودش خوب میشه؟
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- قرص سفیکسم
سلام پسرم ۵ سالش سرماخوردگی شدید آبریزش بینی عفونت گلو عطسه سرفه خودم بهش قرص سفیکسم ۲۰۰ سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین روزی یک عدد میدم از نظر دارو قرص دادن اشکال نداره ممنون از پاسختون

