Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر نوزاد
سلام من یه نوزاد دو ماهه دارم که فرم سرش گرد نیست کشیده هستش به طوری که وقتی ه صورت ایستاده نگهش میدارم قسمت پشت سرش بالاتر از پیشونیشه.خواستم بدونم که فرم سرش به مرور درست میشه یا نیاز به درمان داره؟؟؟
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- یبوست نوازد
سلام نوزاد دوماهه دارم یبوست داره چکار کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- کارنکردن شکم نوزاد
با سلام دخترم ۵ ماهشه الا ۱۰ روزه شکمش کار نکرده باید چکار کنم
- واکسن چهارماهگی
باسلام.واکسن چهارماهگی را چند روز میتوان به تعویق انداخت؟
- شیر خشک
سلام.و ادب.آقای دکتر میشه ایستاده یعنی سر شون بزاریم نوزاد ۴ ماهه و شیر خشک بدیم؟
- سلام دکتر دختر من ۹ سالشه کف پا انگشتان دست ودرو بینیودرو وچشماش زرد علت چیستوراهکار درمان
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- ابریزش چشم شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر نه ماهه ای دارم ک شیر خشک نان دو میخوره حدود یک هفته ای هست که چشم چپش همش اشک میاد ازش فکر کنم خارش نداره و قرمز هم نیست اما خیلی ازش اشک میره و همش خیس هستش مشکلش چیه و اینکه نیازه ک چشم پزشک ببرم ببینتش؟
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- زردی کف پا و دست پسر بچه ۵ساله
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام خسته نباشید اگر گرانولوم ناف نوزاد با نیترات نقره خوب نشه ..و جراحی لازم باشه بیهوشی واسه بچه ۲ماه بد نیست خیلی میترسم اتفاقی بیفته
- نوزادم سه ماهه اس سرما خورده دسترسی به پزشک ندارم بهش میتونم کوریزان بدم ؟
پسرم از دیروز فس فس بینی داره و سرفه میتونم کوریزان بدم ؟ دسترسی به دکتر ندارم ببرمش
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- ازیترومایسین۲۰۰
برای کودک ۹ ساله چه مقدار باید مصرف بشه که ۲۰ کیلو هست
- تیره شدن پوست دور ناخن نوزاد
درود، چند روزی میشه که پوست دور ناخن دست دختر یک ماهه ام تیره شده، دلیلش چی میتونه باشه؟

