Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- از پوشک گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشی میدونم سوالم بی ربط و درست نیس ولی واقعا از سمت بعضی ها تحت فشارم که دخترت یک سالو پنج ماهشه چرا از پوشک نمیگیری بهش یاد بده بلد نیستی خیلی حرفها هست و به عنوان مادر خیلی ناراحت میشم شما که متخصص اطفال هستی از پوشک گرفتن بچه چه سنی باید باشه ؟آخه شنیدم از الان دچار تنش و استرس میشه
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور
- شربت هیدروکسی زین
سلام کودک ۳ ماهه الان سه هفتس شبا یک قطره چکان کامل میدم ضرری نداره؟
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- شربت سبفکسبم ۱۰۰
میزان شربت سیفکسیم برای کودک ۴ ساله ووزن ۱۷ کیلو
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- تعریق کودک
سلام و عرض ادب پسر چهار ساله من موقع خواب همان یکی دوساعت اول خواب خیلی خیلی زیاد عرق میکنه اول سر و گردن و بعد قسمتی از بدن که با زمین تماس داره. بسیار بد خوابه ودر کل خوابش نا آرامه و به اطراف می چرخه. از نوزادی ایجوریه. دوسال پبش ازمایش داد آهن و ویتامینD کمی از حداقل بالاتر بود انگل هم نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنید. تشکر وزن ۱۶ قد۱۰۳ چند روز در میان هم ۳۰ قطره آدزیز مصرف میکنه
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- لنگیدنپایکودک
سلام.پسرمیکسالودوماهشه.ازیکسالگیراهافتادهومشکلینداشتی ۴روزپیشیهمقدارپیادهرویداشت.وفکرکنمکفششهمتنگبود.شبخوابید.صبکهازخواب بیدارشدیکپاشلنگمیزنه.الان۴روزهعلتشچیه؟
- تب نمیاد پایین
سلام اقای دکتر بچم دو سال ۴ ماهشه امشب س شبه ک تب داره با پروفن بعد ی ساعت تا دو ساعت میاد پایین هر هشت ساعتم تب میکنه امشب براش نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ گذاشتم با اونم ی ساعت شده یکمی آورده پایین علت دیر اثر کردن داروها چیه ؟؟؟ چرخشکن زیترو ماکس دو شبه ک میدم
- شیر خوردن کودک
سلام شبتون بخیر، پسرم ۱ سالش هست وزن تولدش ۴ کیلو بوده، وزن الانش ۱۱۶۰۰ هست، خیلی زیاد بد غذا هست هیچی نمیخوره، همه مدل غذای درست کردم اما نمیخوره، فقط شیر رو خوب میخوره و سرلاک، شیرش هم سوپرامیل هست، میخوام شیرش رو عوض کنم چون وزندهیش خوب نبوده نسبت به شیری که میخوره، هر ۳ ساعت۲۱۰ سی سی میخوره، ولی چاق نمیشه، چه شیری بهش بدم خوبه؟
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟
- فولیک اسید
سلام اقای دکتر .پسرم 22 ماه داره .تالاسمی مینوره دو دوره بهش اسد فولید دادام در حد بیست روز. میخاستم بدونم اشکال نداره دوباره بهش بدم .چون وقتی میدم اشتهاش بهتر میشه
- یبوست
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۵روزه شکمش کار نکرده درد شدید تو قسمت پهلوها داره .شربت سناگل دادم-شیاف گذاشتم اصلا اثر نداشته ممنون میشم بهم شربت با طریقه مصرف راهنمایی کنید ۳سال و ۴ماه با وزن ۱۲کیلو هست.
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم ۵ماهشه آلرژی پروتئین گاوی داره الان دوماهه که سرما خورده هرچی بهش دارو میدم بهترنمیشه زیادهم بالا میاره
- گرفتگی صدا و خلط بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالش با وزن ۲۰کیلو از دیشب بینیش حالت خلطیه تب چیزی نداره میخواستم بدونم شربت سیتیریزین میتونم بدمش اگه میشه چند سی سی بهش بدم ممنون و چند ساعتی ؟

