Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست شبا نمیخابه تا صبح میزنه رو شکمش و گریه میکنه شکمش خیلی گاز خالی میکنه و توی مدفوعش مخاط هستش و دفع زیاد داره علتش چیه؟؟
- استفاده از کرم ستروژن کانجوگیتد در دختر ۵ ساله
با عرض سلام و احترام ... دختر ۵ ساله ای دارم که مشکل چسبندگی لابیا دارد و ادرار بصورت دوشاخه خارج می شود .. به پزشک مراجعه نمودیم ... پزشک فقط کرم استروژن کانجوگیتد تجویز نموده اند ... ظاهرا این کرم می تواند عوارض شدیدی را ایجاد نماید ... آیا شما استفاده از این کرم را توصیه می نمایید?
- شربت سفلکسیم۱۰۰
سلام پسر من ۴سال دارد دکتر شربت سفلکسیم ۱۰۰نوشته ولی نگفته چقدر
- شربت نیوزینک
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیم دارم برای اشتهاش شربت نیوزینک خریدم میخوام بدونم روزی چند سی سی بهش بدم؟
- آبریزش چشم
سلام.وقتتون بخیر. دخترم ۲ سالشه،چندروز پیش سرماخورده،الان از یکی از چشماش اشک میاد و کمی قرمز هم شده.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار باید انجام بدم.
- زبان كودك
با سلام روي زبان كودك ١٣ ماهه ام گاهي وقتا يه لايه سفيد يا زرد ميبينم دليلش چيه؟
- عوارض قرص فنوباربیتال
سلام دخترم ۱۵ماهه هست ۲ماه پیش دکتر مغز اعصاب قرص فنوباربیتال ۱۵داد گفت دوماه نصف شبا بخوره ولی من اصلا متوجه نشدم که اهن هم نباید داد شب اهن فرامکس پودر الان دوهفته هست دخترم اسهال داره استفراخ داره الان فهمیدم عوارض داده خیلی میترسم الان. باید قرص چیزی بخوره یا خوب میشه من شربت ازیروترومایسین وکرتیماکسازول هم دادم سرماخوردگی هم داشت گلوش چرک کرده بود میشه راهنمایی کنید ممنون حالم خیلی بده
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- شیرخشک ببلاک2
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه شیرخشک ببلاک 2 میخوره تاکی باید اینو بخوره و کی ببلاک 3 شروع کنه؟
- قرص
سلام دخترم ۳ سالشه میخاستم بدونم میتونه قرص جوشان بخوره
- یبوست کودک
باسلام خدمت آقای دکتر.پسرم ۱ونیم سالشه یک هفته هست که یبوست گرفته نمیتونه دستشویی کنه.غذا هم زیاد نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- کلیه سمت چپ
سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر. پسر ۵ ساله ای دارم که چند وقته کلیه سمت چپش درد میکنه .سونو نشون داد که کلیه سمت چپ ادرار نگه میداره و ازمایش ادرار خون دیده شد ولی جواب کشت ادرار منفی بود. وقتی تو شکمم بود هم سونو بهم گفتن ادرار مینونه تو کلیه جنین و التهاب داره کلیه اش و تا ۹ ماه بعد از تولد سونو میبردم که اخرین بار گفتن موردی نیست تا اینکه چند روز پیش بخاطر درد کلیه بردم دکتر.بهش سفیکسیم دادن و گفتن پیش اورولوژیست ببرم.میخواستم راهنماییم کنید.🙏
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.
- کودکان
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 19ماهشه از پنج ماهگی همش پشت سر و بالای سرشو چنگ میزنه گفتم شاید مال رفلاکس باشه الان علائم رفلاکس نداره اما با دست پشت سرشو فشار میده به نظر شما دلیلش چیه؟
- اشتهااور
سلام برای پسر 18 ماهه ام که کم اشتهاست شربت باریج خوبه یا سانستول یا اسیپ؟؟؟روزی چند سی سی
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- ازمایش خونwbc
سلام. خسته نباشید.دخترم7سالشه.بعد2روز گلودرد ازمایش خون گرفتن ازش مشخص شد ک عددwbc14هستش. میخاستم بدونم چ مشکلی داره.الان چنروز میگذره تب میکنه و دلدرد و سردرد.بعضی وقتاهو پادرد. یکهفته بعد دکترش گفته ازمایشو تکرار کنیم

