Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- خراش روی پوست صورت
سلام اقای دکتر وقت بخیر، پسر من ۹ماهشه، دیروز صورتش به لبه تیزی خورد یه خراش طولانی ایجاد شد. عمیق نیست اما روش درحال ترمیم شدنه. چه کار کنم و چه پمادی بزنم که جاش نمونه. ممنونم
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- ن
سلام پسرم ۵ سالش هست وزن ۱۷ کیلو، سرما خورده دکتر بهش نوتادین و پلارژین داده با قطره بینی حال خوبه ولی یه خلط ته گلوش هست تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم ؟ ممنون
- درد گوش
پسر ۶ماههم بخاطر گوشدرد بجای دادن هر ۲۴ساعت اشتباه هر دوازده ساعت ۱/۵سیسیدادم ازیترو۲۰۰
- سرفه
اقای دکتر فرزند ۲۱ ماهه موقع خواب زیاد سرفه میکنه علتش چی میتونه باشه و چه کاری بایستی انجام دهم؟سپاسگزارم
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر نوزاد من تازه ۶ روز دارد. من به او شیرخشک نان ۱ میدهم ، و دوروز هم هست که شیر خودم را هم میدوشم و میدهم. اقای دکتر نوزادم دچار اسهال شده. کاملا آبکی . لطفا من را راهنمایی بفرمایید . خیلی نگرانم . اقای دکتر آیا شما تشریف دارید تا برای ویزیت پیش شما بیارمش
- واکسن هجده ماهگی
سلام آقای دکتر امروز واکسن هجده ماهگی پسرم زدم وزنش 10کیلو و 400 و قدش 81بود میخواستم بدونم با توجه به سنش قد و وزنش چطوره؟
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- شربت سرماخوردگی
سلام دکتر به کودک 1 ساله چند سیسی شربت سرماخوردگی مجاز هست بدیم ؟؟.دکتر برای دخترم تجویز کرده اما میزانش رو مشخص نکرده فقط روی شربت نوشته روزی سه بار .لطفا میزان شربت استامینوفن هم بگید چقدر به کودک یکساله باید داد؟؟تبش 38 درجه و وزنش 8 کیلو و نیم
- چشمک زدن غیر ارادی در کودک 9 ماهه
سلام روزتون بخیر من کودک 9 ماهه ای دارم که بعضی مواقع یکی از چشماش شروع به چشمک زدن میکنه علت چیه؟؟بخاطر ویروس کرونا نتونستم ببرمش دکتر ایا مشکلی داره یا طبیعیه؟؟
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام دکتر من پسرم دوسال ونیم هستش آزمایش چکاب دادم آزمایش مدفوع وجود اندکی مخمر را نشان داده دلیل ودرمان چیست خیلی نگرانم
- سرماخوردگی کودکان
سلام .پسرم ۲۳ ماه و نیمه هست میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم ؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخبر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه چون لوزه داره مبخوام بدونم واکسن انفولانزا بزنه بهتره یاتاثیر خاصی نداره ؟ اگه باید بزنه یک واکسن رو کامل بزنه یا دوبار تزریق کنه اولین بارشه؟ ممنونم
- علت لکه های خاکستری داخل سفیدی چشم کودک چیست
- مولتی ویتامین
با سلام فرزند من دو ماهه است ، قطره مولتی ویتامین و قطره آد را یک روز در میان می خورد یعنی یک روز آد و یک روز مولتی ویتامین،با قطره آ د مشکل دارد و بالا می اورد،می توانم هر روز به او مولتی ویتامین دهم؟
- واکسن
سلام جناب دکتر واکسن پنومووکس ۲۳ را میشه بجای پره ونار ۱۳ برای بچه چهار ساله که تا حالا پره ونار تزریق نکرده زد؟ یا بایستی همون پره ونار ۱۳ تزریق بشه؟
- رشد جسمی نوزادان
سلام پسرم ۹ ماهش اشتها اصلا نداره فقط شیر خودمو میخور هرگی فرنی غذا باش اصلا نمیخوره شربت سندروس گرفتم خواستم بدون ایا بهش بدم مشکلی نداذه

