سلام اقای دکتر
خواهرزاده من با جنسیت پسر در ده ماهگی اولین بار دچار تشنج شد. از اون موقع تا الان که 20 ماهه است زیر نظر متخصص اطفال داروی والپرات سدیم و کلونازپام مصرف میکند ولی بازم در دوره درمان حدود سه چهار بار دچار تشنج خفیف شده است. میخواستم از شما بپرسم که ایا تشنج با وجود مصرف دارو امری عادی است یا علت دیگری دارد؟
با تشکر از شما
تشنج نوزاد
by | 29/10/2018

