Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پودر ليدي ميل
سلام آقاي دکتر دخترم 9ماهشه خيلي کم غذاهاي کمکي ميخوره بيشتر شير خودم را ميخواد بخوره من هم شيرم خيلي مقوي نيست و خودمم به شدت لاغر شدم خيلي غذا نميخورم آيا پودر ليدي ميل که مقوي و خوبه ميشه براي مقوي شدن شيرم و وزن خودم در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟؟؟
- شربت سندروس
سلام شربت سندروس+زینک برای چه نوع بیماری تجویزمیشه
- شیر خشک سوپرامیل ۳
سلام دخترم ۱۳ماهشه سوپرامیل ۳ میخوره هر جا گشتم نبود دکتر داروخانه سوپرامیل ۱ داد الان من چیکار کنم مشکلی نداره بدم بخوره توروخدا راهنمایی کنید
- نوزاد کم خواب وبهانه گیر
با سلام نوادم چند روز دیگه وارد ۵ ماهگی میشه تا دو ماهگی در محیط شلوغ پرصدا روزها شیر میخورد میخوابید شبا بیدار بودگریه میکرد بردیم دکتر گفت دلدرد داره کولیکیز عرق نعنا و دایمتیکون روزی یک سی سی بدید بعد یه مدت که رفت تو سه ماهگی روزها نمیخوابید شبا هم باید همجا رو تاریک میکردیم بی سر صدل با قنداق میخوابید کمی اروم شده بدد تا صبح با ورود به چهار ماهگی دیگه نه روز میخوابید نه شب با مکافات میخوابوندیمش بعد چند دقیقه بیدار میشد بردیم دکتر گفت تا ۶ ناهگی خوب میشه باید تحمل کنید دارو نداد به گفته دیگران گفتیم شاید سیر نمیشه شیر خشک کمکی دادیم مار ببلاک که اسهال میشدبعد شیر خشک بیومیل ای ار دادیم یک صبح تا شب شیر خوب میخورد بی قراری نمیکرد میخوابد تو ساعات بیداری هم اروم بود ولی به مدت ۷ روز یبس شد بعد از یه مدت که رفت توکه باز بدیمش دکتر گفت وزنش خوبه همچی عالی که سینش خس خس میکرد اب دهانش میریخت سرش عرق میکرد شب تو خواب خر خر میکرد نمتونست نفس بکشه تازگیها دکتر گفت سرما نخورده مادر لبنیات نخوره شاید رفلاکس داره لبنیات از رژیم مادر حذف کردیم یک مقدار بهتر شد باز رانیتیدین به گفته دکتر دادیم روزی یک سیسی که روز اول خیلی بیقرار شد که دیگه ندادیمالانم هنوز داره دایمتیکون میخوره موقت خوب میشه ولی باز گریه میکنه باصدای جاروبرقی فقط میخوابه خیلی توخواب تکان میخوره که بیدار میشه باگریه دیگه نه شیر میخوره نه میخوابه دکتر دیگه که بردیم گفت روزی یک سی سی دیفن هیدرامین بدید ارامش بخش خواب ببره که با دیفن هیدرامین هم بیدار میشه گفتیم ازمایش ادرار با کمخونی ویتامین د بنویسید گفت لازم نیست نوزادم یک هفته برای زردی توبیمارستان بود همه ازمایش هارو گرفتن حتی الرژی گفتن هیچ مشکلی نداشته دوست داره همش ایستاده نگش داریم یاتو گهواره کهدایم تکان میخوره بخوابه باد شکم زیاد داره شکمش گاهی اوقات قار عور میکنه شکمش بعضی موقع ها ۴ روز یکبار بعصی موقع ها هر روز یا دورزو یکبار کارمیکنه گریه زیاد میکنه داره بازی میکنه یدفعه میزنه زیر گریه روزی دو سه بار بالا میاره اگه روشکم یا اروغشو نگیریم بعضی روزها میبینی شب میخوابه تا صبح میگی خوب شده باز فردا بده دکتر سوم که بردیم گفت رفلاکس نداره تا ۶ماهگی خودش خوب میشه خوب شیر میخوره ولی خوابش خیلی کمه بیقرار مادرش به کارای خونه نمیتونه رسیدگی یا غدا رو باید وایساده بخوره چکار کنیم کلافمون کرده دختر دبستانی هم داریم اونم از بدو تولد اینجوری بود الانم خیلی کم خوابه نوزادمو بعضی روزها بازش که میزارم موقع ادارجیغ نمیزنه فکر کنم عفونت ادراری هم نداره از ۴ ماهگی دستش تو دهنش هست همش میخواد همچی رو بجوه اب دهانش کشدار شده تف زیاد میکنه غذا خوردن مارو خیلی نگاه میکنه غذا بزاری جلوش میخواد بخوره دوست داره دایم سینه تو دهانش باشه تو رو خدا یه کمکی کنید دیگه خستمون کرده باتشکر
- سرلاک
با سلام. آقای دکتر بین سر لاک گندم وبرنج و حریره بادم کدوم برا وزن گیری بهتره و مقوی تره؟
- خندیدن نوزاد
باسلام من نوزادم ۵۰ روزه ست و۳۵ هفته بدنیا اومده ولی هنوز توبیداری نمیخنده ایامشکلی داره؟از چه زمانی باید بخنده
- کیدی لاکت
سلام دختر من ۴ ماهه هستش ما پودر کیدی لاکت دادیم بهش ولی بعدش فهمیدیم واسه دوسال به بالاست مشکلی پیش میاره براش نگرانیم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- جای واکسن
سلام اقای دکتر پسر من دو هفتس واکسن دوماهگی رو زده الان یه پاش سر واکسنش دونه سفید زده خطرناکه؟چیکار کنم
- آفت دهان نوزاد ۳ ماه
سلام اقاى دکتر خسته نباشيد. نوزاد 3 ماهه من دهنش آفت زده بود کل دهنش پر شده بود قطره نيستات هر 8 ساعت ميدادم بهش پنجمين روز ديدم فقط يه دونه مونده ديگه قطره ندادم از فرداش بازم دهنش پر شده. چى کار کنم بازم از قطره بدم؟
- نوزاد 20روز سرفه میکنه
پیش متخصص بردم گفت مشکلی ندارن خوبه سالمه . ولی سرفه هاش خیلی شد
- کمکاریتیروئید
با سلام و تبریک سال نو.ایا نوزادانی که از یک ماهگی بعلت کم کاری خفیف تیروئید که تی اس اچ ۹ بوده قرص لووتیروکسین مصرف کنند باید تا آخر سه سالگی قرص بخورند یا ممکنه بعد از چندماه درصورت نرمال شدن قرص قطع شود؟ممنون
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- تیروئید
سلام دختر من الان تو ۹ ماه هستش،آزمایش تیروئید دادیم و گفتن که تیروئیدش تقریبا بالاست و لب مرزه، منظورشو نفهمیدم لب مرز بالاست یعنی چی؟الان باید چیکار کنم؟خطرناکه؟!
- پرش های نوزاد
سلام خسته تباشید پسر سه ماهه ونیم ای دارم که وزن تولدش ۳۵۰۰ بوده و وزن الانش ۸ کیلو پسرم وقت خواب خیلی پیچ وتاب میخوره و دیت میاره تو صورتش تو طول روزهم خیلی بیقراره و البته پرجنب وجوش دائماهم اب دهنش به صورت کف وحباب خارج میشه گاهی اوقات توی بیداری انگار ازچیزی میترسه ودستاش بازمیشه ازهم دلیلش چیه؟؟؟
- تعداد دفعات شیردهی بعداز پایان دوازده ماه
سلام وقتتون بخیر تعداد دفعات شیردهی از دوازده ماه به بعد چند دفعه در روز باید باشه چون وقتی شیر میخوره کنتر غذا میخوره یا اصلا نمیخوره
- خوردن دستمال
سلام نوزاد ده ماهه ام یه تکه دستمال کاغذی از این دستمال کاغذی طرح دارها خورد مشکلی پیش نمیاد؟
- قرمزی خروجی مقعد در نوزاد دو ماهه
نوزادی 70روزه دارم موقع دفع مدفوع زور میزنه به شدت خروجی مقعدش قرمز شده و گاهی اوقات زمانی که به شکمش دست میزنی شکمش سفته و صدای طبل میده و نفخ داره علت چیه و درمانش چی هست
- استفراغ واسهال
سلام دخترم ۶ ماهشه چندروزن اسهال داره دوبار هم استفراغ کرده قطره پدی لاکت دادم ولی هنوز اسهالش خوب نشده آیا میشه پودرکیدی لاکت استفاده کنم؟؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید

