Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- رویش یک عددموی ضخیم درزیرچانه نوزاد ۲۸روزه
باسلام خسته ونباشید من یه نوزادپسر ۲۸روزه دارم امروز زیر چانه اش منوجه یه دونه موی ضخیم وسیاه رنگی شدم خیلی نگرانم کرد میخواستم بپرسم مشکلی هس من باید چیکارکنم؟
- استفاده از عسل
سلام دختر من دوازده ماه تموم و واکسنش رو زده میتونم داخل فرنیش عسل بریزم یا داخل غذاهاش و ریفلاکس هم داره
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- پریدن در خواب
سلام آقای دکتر. پسرم تو ماشین روی صندلی کودک میشینه. ده ماهشه. تو ماشین خوابش میبره. اما اغلب اوقات که تو ماشین خوابه هی تو خواب تکون میخوره و میپره. تو خونه موقع خواب اینجوری نیست. تو ماشین داخل شهر هم اینطوری نمیشه. تو اتوبان و بیرون شهر اینجوریه. علتش چیه؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
قبلا تب داشت از چشماش اب می امد موقع بیدار شدن ازخواب چشماش حالت چسبندگی داشت تازه تبش کم شده ولی سرفه نرداره چه پرچبی برایش خوبه ککنون
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- مشکل دندان دراوردن نوزاد۱۱ماهه
سلام ، خسته نباشید ، پسر یازده ماهه ای دارم از حدود دو ماهگی شروع به خارج لثه و علایم دندان دراوردن از خود نشان داد، اما به سختی دندان در میاورد و درد میکشد حدود ۸ماهگی اولین دندان را دراورد و بعد از کلی مشقت شامل( جیغ ، گریه بدون وقته در چند دقیقه گاهی نیم ساعت ، از خواب پریدن با جیغ ، ) حال که یازده ماهه است دندان دوم او از بالا در نمیاید حدودا دو ماه است همش گریه و بیقراری دارد از نظر رفلاکس مورد بررسی قرار گرفته و مشکلی ندارد اما الان یک ماه تمام است شب با ناله از خواب میپرد و فقط گریه میکند و تمام شب با جیغ های کوتاه بیدار میشود و بعد از چند دقیقه باهزار بدبختی میخوابد نمیدونم دیگه چیکار کنم مگه دندون دراوردن باید این همه درد داشته باشه بخدا گریه های شدید میکنه و وقتی بغلش میکنم دهنشو میزاره دوی شونم و فشار میده تا اروم شه و بخوابه تو رو خدا کمکم کنید
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- وزنگیری کند
سلام خسته نباشید کودک جن هشت ماهشه و وزنش ۶۹۰۰هست سه ماهه بهش اپتامیل pdfمیدم ولی حس میکنم وزنش اصلا بالا نمیره تعریف شیر پره اپتامیل روهم شنیدم میخاستم بدونم کلا چه شیری از همه بهتره برای بچه های محروم از شیر مادر
- سرفه نوزارد سه ماهه
پسرم سه ماهه هست و دو روز هست که به شدت سرفه میزنه و از خواب بیدار میشه فعلا به متخصص دسترسی ندارم ،تو خونه اسپره سالبوترکس وبکلکس را دارم و شربت کتوتیفن را دارم آیا میتونم استفاده کنم برای نوزاد و اگر میشه به چه صورت و چه مقدار؟
- لرزيدن نوزاد
سلام دختر۸ماهه دارم گاهی اوقات تمام بدنش میلرزد مثل اینکه سردش شده باشه درصورتی که اصلامنزل سردنیست،هنگام لرزیدن،خودشو سفت میگیره دندوناشو به هم فشارمیده،وزنش ده کیلو،قد۷۲،دورسر۴۳
- دادن شربت ازیترومایسین 200به کودک 11کیلو
برای سرماخوردگی دخترم شربت ازیترومایسین 200گرفتم سرفه خلط دار و آبریزش زیاد بینی داره تبم داره
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- بیسکویت
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا میتونم به نوزاد که تازه وارد هفته ی دوم هفت ماهگی شده بیسکویت مادر بدم با تشکر
- آزمتیش مدفوع
شیرخوار ۴ ماهه آزمایش مدفوع سه مرحله ای انجام دادیم، فقط در یک نمونه مقدار گلبول سفید ۲ تا ۳ بود، کالپروتکتین هم ۱۱ بود، آیا آلرژی دارد؟ ظاهر مدفوعش همیشه خلطی هست. نفخ و دلدرد هم دادد و بالا آوردن شیر
- گرانولیسیت پائین در خون
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، جناب نوزاد من ۴ ماه و دو هفته سن دارد ، در بدو تولد عفونت مجرای ادراری و مشکل تنفسی داشت ، در ازمایش خون وی گرانولیسیت پایین تر از حد نرمال است. به نظرتون علت چه می تواند باشد و این نشانه عفونت است ؟
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم

