Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیشتر بودن گلبول سفید ۱۶هزار در کودک ۸ ماهه براثر سرماخوردگی
با سلام وخسته نباشید پسرم ۸ ماهه با وزن ۹ کیلو سرماخورده بود و دمای بدنش نوسان داشت دکتر براش ازمایش خون و ادار نوشت ازمایش ادار مشکلی نداشت ولی در ازمایش خون عفونت دیده شد حدود ۱۶ هزار بعد از اون دکتر انتی بیوتیک آموکسی کلاو ۲۲۸ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی تجویز کرد حدود ۸ روز بهش شربت رو دادم آیا دوباره نیاز به آزمایش هست تا ببینیم گلبول سفید کاهش یافته یانه؟ اگر بازهم گلبول سفید رو آزمایش بیشتر نشون داد چی کار کنیم و چه آنتی بیوتیکی براش بدم تا عفونتش رفع بشه راهنماییم کنید
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام برای نوزاد 4 ماهه جایگزین شیرخشک پپتی جونیور چه شیرخشکی توصیه می کنید که کاملا مشابه باشه ؟ مشکل نوزاد مشاهده نقاط ریز خون تو مدفوع ش بود پس از مصرف شیر مادر و شیرخشک نان که با تعویض به این شیرخشک مشکلش حل شد ممنون
- دونه زدن روی بازو
سلام خسته نباشد . دکتر عزیز پسر من ۳ماه نیمشه حدود دو هفته هست دیدم روی بازوی چپش به دونه ی بزرگ زده .میشه راهنمایی کنید این چیه ؟؟دست میزنم واکنش نشون نمیده ولی زیرش سفته
- زردی
علت کبودی لب ها و دست پا نوزاد چیه؟
- بدخوابی
سلام سلامت و پاینده باشید من یه پسر ۱۱ ماه دارم الان حدودا ۲ ماه بعضی شبها تو خواب سرشو به دیوار یا زمین فشار میده و غلت می خوره و سرشو فشار میده تو بالشت مشکلی داره یا طبیعیه؟
- شیر
سلام پسرم ۳۵روزشه از بیست روزگی بهش شیر ببلاک دادم الان صورتش بدنش و سرش اگزما زده بهش ببلاک اچ آ بدم ؟ شیر خودمم بهش میدم
- سلام نوزادمافاویسم داره آیاقطره کولیکزبراش ضررنداره بهش بدم چون نفخ داره روزی چندباربهش بدم
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- قد و وزن نوزاد ٤ ماهه
سلام آقاي دكتر دختر من ٤ ماهگي يعني ٤ ماه تمام قدش ٥٨ و وزنش ٦/٥ كيلو شد تولد قدش ٤٧ و وزنش ٢/٦٦٠ بود بنظر شما قدش نرمال و خوبه؟كم رشد نكرده ؟براي بهتر شدن قدش چه بايد كرد
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم بهمن به دنیا اومده الان ۱۵ ماهشه. هنوز نمیتونه خودش مستقل سر پا وایسه با کمک وایمیسه و این که فقط دوتا دندون جلو پایینش تو ۱۲ ماهگی دراومده و دیگه دندونی درنیومده. تو ۳۸ هفتگی و کاملا طبیعی به دنیا اومده. اینا خطرناکه آقای دکتر؟ باید چکار کنم؟
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- کمبود وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد نه ماه ای دارم که زمان تولد وزنش ۲۵۰۰ بوده الان هم ۶۸۰۰ آیا این نرمال است سوال دیگر اینکه ایا ژل یا دارویی برای تسکین درد دندان درآوردن هست آخه خیلی بیقراری میکند و همه چیز را به دهان میبرد اما دندان هنوز ندارد
- تهوع و استفراغ
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش زمان تولد ۳ و ۳۰۰ بود ، دیروز جای واکسن ب ث ژ اش چرک کرده بود من هم قطره ولوتیل استامینوفن در دو نوبت و در هر نوبت ۲۵ قطره دادم ، حالا حالت تهوع و استفراغ خیلی شدید داره از دماغش هم بالا میاره ، از ۱۰ روز پیش هم هر چی میخورد بالا میآورد شاید ریفلاکس داره ، غربی جهشی از دماغ و دهن استفراغ کرد تا یک ربع ، حتی نمیتوانست نفس بکشه ، الان کمتر بالا میاره و حالت تهوع داره ، تو رو قرآن راهنمایی کنید من بی تجربه ام و خیلی میترسم .
- اسهال
سلام دخترم سه ماهه الان بیشتر از یک ماهه که اسهال میره دکتری دم پدیا لاکت داداثرنکرد چندتا آمپول زدیم خوب نشدباشربت دیکسیلومین خوب نشدیه دکتر بردیم گفت تابچه تب نداره ووزنش بالا میره مشکلی نداره الان ازشما کمک میخواستم ببینم مشکلی ندارن و نباید نگران باشم
- زردی نوزاد
سلام.فرزند من 1 هفتست در کانادا متولد شده اس .او روزانه 10 بار شیر مادر و به طور میانگین 6 الی 7 بار دستشویی بزرگ و همین مقدار ادرار کوچیک دارد .ولی زردی پوست در نولحی گونه و مقدلری بازو و بالای سینه مشاهده میشور .در اینجا با ازمایش خون عدد 327 بدست امده که بر روی گراف داده شده بر اساس سن بچه شدت ان اندازهگیری میشود .خواهشمندم راهنمایی کنید به چه شکل در مورد وی برخورد کنیم و پسر است و در 38 هفتگی بصورت طبیعی فارغ شده است .وزن نوراد هنگام تولد 3.190 کیلو و در حال حاظر 3.270 کیلو میباشد
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. هفته ی پیش پسرم رو آوردم مطب فرمودید چون وزنش دو برابر زمان تولدش شده مواتی ویتامین آهن دار براش نوشتم. روزی ۳۰ قطره. نسخه رو گرفتیم بهمون قطره ویتوکید دادن. ولی روش ننوشته آهن داره. این همونه که شما نوشتید یا اشتباه دادن بهمون؟
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است
- قطره استامینفون
دوتا سوال داشتم قره استامینفون بعد باز شدن تاچه مدت قابل استفادس ، تب بالا ایا نشانه عفونت یا دندان دراوردن

