Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر پسرمن۵ماهشع اسهال شدید شده دوروزم تب داشت خوب شد ولی اسهالش خوب نمیشه اذیت میشع گریع میکنه دست ب لثه پاینش زدم دیدم دندونش زده بیرون چیکاکنم
- خواب نوزاد
سلام نوزاد هشت ماهی دارم که وقتی خوابش میاد نمیتونه زود به خواب بره همش گریه میکنه یعنی میخواد بخوابه ولی نمیتونه بعد یک یا دو ساعت گریه و نق زدن خیلی به سختی به خواب میره علتش چیه اول بهتر بود حدود یک ماهی میشه بدتر شده ؟
- نوزادان
سلام آقا دکتر خسته نباشید ...من تازه زایمان کردم بچم ۱۰ روزه هس و من دردهای زیادی دارم واسه همین از مسکن ایبوپرفن کدیین استفاده میکنم برای بچم ضرر داره
- شیشه شیر
سلام خسته نباشید وممنون بابت اینکه همیشه به سوالام جواب میدید و منو از نگرانی در میارید خیلی دعوتتون میکنم .میخواستم بپرسم بچم ۲ ماه و ۱۹ روزشه شیر خشک میخوره ببلاک ۱ میخواستم بپرسم بهترین مارک شیشه شیر چیه که راحت تر بخوره و موقع خوردن صدا نده شیشه شیر رو
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
- سرما
سلام و خسته نباشید آقای دکتر من سرماخوردم و بچم 20 روزشه و شیرمادر میدم چه دارویی میتونم استفاده کنم که برای شیردادن مشکلی نداشته باشه؟
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر دخترم ۳ ماه و ۱۳ روزشه دو روزه موی سرشو با دستاشو میگیره میکشه.و از طرفی ۲۴ ساعت بیداره و خوب نمیخوابه.تو خواب یهو بدنش میپره و بیدار میشه ۵ دق میخوابه علت چیه؟رفلاکسه یا کولیک؟اینم بگم رفلاکس پنهان داره یه روز امپرازول شروع کردم براش.اما متاسفانه هر موقع امپرازول میدم نمیخوابه اصلا و ناله میکنه و شیر نمیخوره
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟
- درمان سرفه و خلط سینه نوزاد
سلام یه دختر شش ساله دارم یک هفته پیش از این ویروس جدید گرفت ابتدا دکترش کواموکسیکلاو ۱۱۲داد خوب نشد.بعد سفکسیم ۱۰۰داد که حساسیت داشت دیگه اخرش دوتا پنی سیلین داد.بهتر شده اما نه کامل حالا فرزند دومم که چهار ماهشه دقیقا با همونعلایم مریض شده چهکارکنم چی بهش بدم
- وزن بچهیک ساله
باسلام دخترم ۱ سال و تقریبا ۳ ماهه شه وزن تولد ۳.۴۵۰و الان ۸.۳۰۰.غذا خوردنش زیاد نیست اما کم هم نیست میخواستم بدونم میتونم شربت زینک بهش بدم اگر بله چه نام و چه مقدار با تشکر از شما
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم دیروز سه ماهش تمام شده ۳روزه که سرما خورده دکتر شربت ازیترومایسین و قطره بینی بتامتازون هر ۸ ساعت و قطره سدیم کلراید هر ۴ ساعت داده گرفتگی بینیش برطرف شده ولی از امروز خیلی سرفه میزنه و شکمش حالت سبز تیره و ۳بار کار کرده. برای سرفه چی خوبه بهش بدم ؟
- زردی نوزاد
سلام .یه نوزاد1ماه و سه روزه داریم. از روز ۵ تولد زردی گرفت ازمایش دادیم جوابش ۱۲.۱ بود بعد بردم دکتر قطره داد گفت اگه بیشتر شد قطره بدم بیشتر شد و قطره دادم بعد باز بردم پیش دکتر گفت که دیگه قطره ندم و الان ۱ ماهه شده باز زرد شده تویی چشماشو صورتش گردنش روییسینش و شکمش لطفا راهنمایی کنید ممنون خیلی میترسم
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- ساعت خواب نوزاد
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه

