Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه نوزاد
با سلام دخترم ۱۳ ماهه اس و تا الان خیلی خوب غذا میخورد. اما الان دو روزه که غذا رو در دهانش نگه میداره . یک لقمه رو حتی تا ۲۰ دقیقه هم در دهان نگه میداره و غذا خیلی کم و به زور میخوره. البته شیر رو خوب میخوره ولی در این دو روز غذا نمیخوره. دلیل نگه داشتن غذا در دهانش چیست؟ با تشکر از شما
- کودک هفت ماهه
سلام واس نوزاد هفت ماهه چه سوپی درس کنم؟گوجه میتونم بدم یانه؟
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- تغذیه
با سلام خدمت شما . آقای دکتر نوزادی هشت ماهه و نیمه دارم که باید غذا کاملا رقیق باشد بتواند تا بخورد و موقعی که غذایش سفت تر باشدحالت تحوع به او دست میدهد لطفا من را راهنمایی دهید که چگونه آنرا عادت دهم بدون اینکه حالت تحوع بگیرد
- تغذیه
آیا ترکیب شیر کاکائو برای کودک 4 ساله ای که اصلا شیر به تنهایی نمیخوره خوبه فقط شیر کاکائو دوست داره شیر تنها نمیخوره
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- رشد کودک
باسلام..دخترم با وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ..یازده ماهگیش وزنش کردم ۸۳۰۰..بنظرتون وزنش خوبه؟بچه یازده ماهه استاندارش چن کیلو باید باشه؟
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- تغذیه کودکان
با سلام پسر ۲۲ ماهه ای دارم که دچار سرماخوردگی شد و بعد از اون هیچ غذایی جز شیر نخورد قبلش خیلی خوب غذا میخورد روزی ۴ وعده غذا میخورد و الان که ۱۰ روزه از سرماخوردگیش میگذره به حالت قبلش برنگشته خیلی نگرانم خیلی ضعیف شده چکار باید بکنم؟
- تغذیه
عرض سلام و تشکر نوازاد پنج ماهه میتواند پوره سیب زمینی یا هویج له شده بخورد چون شاغل هستم لطفا در مورد تغذیه راهنمایی ام کنید تشکر
- تغذیه نوزاد
با سلام نوزاد یازده ماهه ای دارم که غذا را در دهانش نگه میداره و نمیخوره و با اینکه غذاهاش را متنوع کردم بازم در دهانش نگه میداره ممنون میم کمکم کنید
- تغذیه نوزاد
سلام من یه پسر یازده ماهه دارم ب هیچ عنوان غذا و میوه نمیخوره.وسرش زیاد عرق میکنه وقتی خوابه
- تغدیه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهش هست ۱۲ روز خیلی بی میل بی اشتها به غذا شده تف میکنه از دهانش میریزه بیرون نمیخوره علتش چیه؟ چیکار کنم تف نکنه؟
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزاد من یک هفته ی دیگر هفت ماهش تمام میشود ومن از روز اول هفت ماهگی غذای کمکی او را شروع کرده ام ایا به غیر از صبحانه و شام میتوانم یک وعده هم میوه به او بدهم یا آب میوه بهتراست چه آب میوه ای ( با تشکر.؟
- کم اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۱۷ ماهش هست اومیکرون گرفت خوب شد خیلی ضعیف و لاغر شد اشتها دیگه نداره یه شربت اشتها آور چی بدم به جز زینک ؟؟
- تغذیه کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱سال ۲ماهش هست میشه بهش شیر الاغ بدم بخاطر خاصیتش ؟؟
- تغذیه
با سلام خدمت اقای دکتر نوزاد ی دارم که هشت روز است واردهشت ماهگی شده هر موقع ای که یک تکه نان به دست او میدهیم استفراغ میکند و اصلا نمیتواند بخورد چگونه میتوانیم او را به خوردن نان عادت دهیم غذای کمکی او از هفت ماهگی شروع شده است

