Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- خارش بین انگشتان دست و پا
سلام و خسته نباشید،پسرم 4سالشه،حالش خوبه سرما نخورده و مریض نیست،فقط بین انگشتان دستش قرمز شده یه کم و میخواره،چه پمادی بزنم خوب بشه،ممنونم
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- وزن نگرفتن
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- شربت
سلام آقای دکتر شب خوش ،کودک دوسال نیم دارم با،وزن۱۳کیلو شما دکترش هستید میشه از شربت ایمیونس استفاده کنه ،روزی چند سی سی باید بهش بدم ممنون میشم اقای دکتر
- دخترم وزنش کمه
سلام خسته نباشید من دخترم ۸ ماهشه سرماخورده بود دکترش بهش آفاکسیم شربت داده ولی اسهال شدید گرفته وقتی دارو رو خورده ایا چیکار کنم
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه
- بیماری کوکساکی
سلام دخترم ده سالشه اقای دکتر بردمش سه روز پیش دکتر گفت گلوش هم عفونت داره بیماری کوکساکی هم داره ازیترومایسین دیفن وشیاف وقرص سرماخوردگی داده الان تبش بیشتر شده چشماشم پف کرده قی هم به رنگ سبز میده باشیاف بازم یکم داغه چکارکنم ممنون خیلی میترسم خولهش جواب بدین
- سبزی
سلام آقای دکتر از چند ماهگی کودک، مادر میتونه سبزی بخوره؟ دخترم۵ماه س، رفلاکس داره. مشکلی نداره؟
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- ابريزش و خلط گلوش كودك
سلام كودك يك سال و سه ماهه ام آبريزش و خلط گلو داره علايم ديگه اي از سرماخوردگي فعلا نداره با سيتريزين و قطره بيني و بخور آب سرد جواب نميده چه داروي ديگه اي ميتونم بهش بدم؟ اصلا نميتونه شبا بخوابه
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- مناسب بودن دارو
آیا شربت ستادین دی برای کودک ۵ سال برای سرماخوردگی با علایم تب و سرفه و آبریزش کاربرد دارد؟نحوه مصرفش چه جوری باید باسه؟
- داروی تقویت تمرکز
سلام و ارادت برای تقویت تمرکز دختر ۱۰ ساله ام چه شربتی رو پیشنهاد می دهید با تشکر
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- سرفه
سلام . دکتر گرامی بعد از چندروز استفاده از فارمنتین اگر تب و یا سرفه ها قطع نشد بیمارستان بریم؟
- ویتامین
سلام دکتر آیاکودکی که در آپارتمان زندگی مبکنه وبیرون نمیره همون قطره مولتی ویتامین بهداشت جهت کمبودویتامین دی کافی است
- درد مقعدی کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و نیم داره با وزن ۱۵ کیلو،یک مدت زیادیه که یبوست داره مدفوع به سختی میکرد همراه با گریه زیادو گاهی از مقعدش خون می اومد،پیش متخصص اطفال بردم،پیدرولاکس و قطره بی بی کر داد و با گلیسیرین مقعدش رو چرب میکنم،ازمایش مدفوعش هم خوب بود،یبوستش تازگی خوب شده اما داروها رو فعلا دکتر گفته قطع نکنم،سوالم اینه مدتی پسرم بهم میگه،مقعدش رو نشون میده میگه نمیتونم بشینم با نشستن مشکل داره،هی پا میشه هی میشینه،توجه میکنم بچه چند دقیقه راحت نمیتونه بشینه،بالش نرم براش میزارم بازم میگه نمیشه بشینم،احساس ناراحتی موقع نشستن داره،گاهی هم میگه درد داره،چه پمادی براش استفاده کنم خوب بشه؟؟؟ممنونم
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟

