Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهه پسر فاویسم دارد هفته پیش پیش شما چکاب کردید گفید که دیگه شیر خشک ۱ نده ۲ ببلاک بده چند روزیه شیر خشک ببکاک دو رو چند روزی میشه شروع کردم امروز داخل مدفوع دانه های سیاه دیدم خطر ناکه ؟چیکار باید بکنم خوب بشه یا خودش خوب میشه؟
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- گرانولوم
سلام هفته ی قبل نوزادم رو اوردم پیشتون نافشو سوزوندین گفتین اگه باز قرمز شد بیارینش چند روز قبل معاینه کردین گفتین خوب شده الان دوباره قرمز شده چیکار کنم؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- سردی دست و پای نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم که دست و پاهاش سرد و مرطوبه دلیلش چی میتونه باشه؟
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع سه مرحله ای نوزاد سه ماهه، در یک نمونه گلبول سفید ۳تا ۵ عدد باشد، کالپروتکتین ۱۵ آلرژی غذایی دارد؟
- سرفه هاي خلط دار
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه سرفه هاي خشک زيادي داشت بردمش دکتر گفت ويروس گرفته و شربت سيتريزين و شربت پلارژين کيدز و استامينوفن و قطره بيني داد و گفت اگر ترشحات بينيش رنگ زرد يا سبز شد بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين بدم و من بعد از دادن چند بار شربت پلارژين ديدم داشت کمي بهتر ميشد اما با دوتا دونه سرفه ديگه بهش آنتي بيوتيک رو شروع کردم يعني بدون اينکه ترشحات بينيش زرد رنگ بشه بهش آنتي بيوتيک دادم و الان 2روزه آنتي بيوتيک ميخوره بهتر نشده که هيچ خيلي چرک داره گلوش و خس خس سينه گرفته و ترشحات زرد رنگ دکتر چيکار کنم آيا دادن آنتي بيوتيک اشتباه بود؟؟ادامه ندهم؟؟و فقط شربت پلارژين بدهم؟
- نوزاد
نوزاد من بعداز خوردن شیر خشک نان بلافاصه مدفوع میکنه ولی امتحان کردم با شیر خشک گیگوز این اتفاق نیفتاد ایا به شیر خشک نان حساسیت داره
- عکس قفسه سينه
سلام . آیا عکس قفسه سینه برای نوزاد ۲ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ چون تب۳۸ درجه داشت و بیمارستان بستری شد و آزمایش خون نشون داد که عفونت داره
- شیر نخوردن نوزاد
سلام نوزاد دوماهم بعضی وقتا دیر ب دیرشیر میخوره حتی شبا شده تا ۴ساعتم بیدارنمیشه واس شیر خودمم ک بیدارش میکنم چندتا مک بیشتر نمیخوره وزنشم بهداشت میگه خوبه بعضی وقتا گلوش انگار خلط داره مثل حالت رفلاکس شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره موقع سکسکه یا بادگلو. ممکنه بخاطر این باشه ک دوس نداره شیر بخوره؟
- پاراکید و پروبیوتیک
سلام دکتر پسرم ۲ماهشه از قطره پروبیوتیک بهش میدم هر شب ساعت هفت ۴ تا ۵ قطره مشکلی نداره؟ و اینکه استامينوفن پاراکید هم برای سرماخوردگی و تب بهش میدم استفاده این دو دارو باهم عوارضی نداره؟ ۳ روزه شبا جیغ میزنه گریه میکنه باید چیکا کنم؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- قطره برای نفخ
سلام خسته نباشید، قطره برای نفخ نوزاد زیر ۶ ماه چی خوب هست؟ اول کولیکید دادم خوب نبود، روتلفور دادم بازم نفخ داره
- سرما خوردگی
سلام.وقت بخیر.ایا نوزاد ۳ ماهه هم سرما میخوره؟ دخترم امروز ۳ ماهش تموم میشه و فردا وارد اول ۴ ماهگی میشه و دو هفته ای میشه که تک سرفه و عطسه و خرخر تو بینی داره.که یک پزشک گفت حساسیت هست و پزشک دیگر گفت سرما خوردگیه .تو بینیش مخاط داره گاهی خیلی سفت و گاهی معمولی و دیشب تو خواب انگاری بینیش احتقاق گرفت و قطره ریختیم و بعد چند دقیقه مخاط سفتی ازش اومد بیرون.از امروزم گریه میکنه و بیقراره.دکترش بهش شربت ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و غروب ۲۰ قطره داد. میشه راهنمایی کنید با این علائم چیکار باید بکنیم.باتشکر از لطف شما.خدانگهدار
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- اسهال
پسرم یک ماه روزی سه بار مدفوع سبز و ابکی داره ضمنا یر خشک نان اچ ا میخوره و سوال دیگه اینکه کولیک خیلی خیلی شدید داره شب تا شب بهش استامین فن میدم از ناچاری میتونم شربت دی سیکلومین بدم
- مشکل بعد از ختنه
سلام آقای دکتر. ضمن تشکر از شما . پسرم را در ۴۵ روزگی ختنه کردیم و الان بعد از ۵۰ روز که از ختنه شدن میگذره سر آلتش و اطراف محل ختنه کبود به رنگ بنفش هست . میخواستم بپرسم آیا مشکل داره. ممنون از شما
- شیرخشک
میگم ک من پسرم هروقت دلش درد میکرد شیر منو نمیخورد بهش شیر خشک میدادم.شاید دوروز ی بار یا روز ی بار.اتفاقا شیرهم داشتم اما حدودا یک ساعت نک میزد و سیر نمیشد.الان عادت کرده ب پستونک اصلا سینه منو نمیگیره منم هیج شیری ندارم

