Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
با سلام من نوزاد چهار و نیم ماهه ای دارم که از چهار ماهگی قطره آهن را شروع کرده و گاهی چند ساع؟یا روز بعد از مصرف قطره آهن،همراه پنیرک ترشحات نارنجی یا قهوه ای بالا می آورد،آیا طبیعی است یا قطره آهن باید عوض شود؟
- شیردهی
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه ای دارم که گاهی چهار ساعت میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. در این مواقع لازمه خودم نوزاد رو برای شیر دهی بیدار کنم؟
- شیر خشک ببلاک پره مچور
سلام وقت بخیر ببخشید دکتر به بچه 9 ماهه من که 6600 وزنشه شیر خشک ببلاک پره مچور داده حالا شنیدم این شیر خشک سنگ کلیه میاره درسته؟؟؟؟؟؟ تا چند ماه میتونم این شیرو بهش بدم؟؟؟
- غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- غذای کمکی
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه در غذای کودک شش ماه کمی نمک ریخت؟پسرم سوپ بدون نمک اصلا نمیخوره فقط فرنی میخوره هفته بعد میشه هفت ماه
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- برامدگی های سفت پشت سر نوزاد سه ماهه ام
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- پسرم ۸ ماهشه شبا نمیخوابه همش گریه میکنه ب خودش میپیچه
- شیرخشک
نوزادم ازشیرخشک arبیومیل مصرف میکنه میشه بعداز6ماهگی بهش شیرخشک بیومیل2معمولی داد؟
- رشد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر چهار ماهه دارم وزن هنگام تولد ۲۵۹۰ با قد ۴۹ و دور سر ۳۴ الان در چهارماهگی وزن شده ۴۹۰۰ با قد ۶۲ و دور سر ۴۰ آیا این میزان رشد طبیعی است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- بیخابی
سلام خسته نباشیناقای دکتر .دلیل کم خواب شدن بچه هفت ماهه چیه فقط خوابس در روز شاید ۳ الی ۴ ساعته بعضی وقتام کمتر دلیلش چیه
- جوش سفید
اقای دکتر نوزاد ۳ ماه و ۲۰ روزه ام از موقع تولد جوش سر سفید ریز رو بینیش داشت گاهی میرن دوباره پیدا میشن علتی داره؟مشکلی هست؟؟
- بیماری کودکان
سلام پسر 10 ماهم دچار تب شده نمیدونم چیکارکنم نمیزاره از دستمال خیس استفاده کنم یا قطره استامیفون بدم باید چیکار کنم تا تبش بیاد پایین
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام . دکتر به دخترم سفکسیم ۱۰۰ داده مقدار مصرفشو نگفته دخترم ۱۰ ماهشه ۹ کیلو وزنش . علائمش هم تب سرفه خشک . ابریزش.
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام نوزاد دوزاده روزه یه دونه توی دهانش فشار دادم یک دفعه هسته رو قورت داد دفع میشه یا نه
- دادن شیر خشک
سلام من پسرم نه ماهشه تا الان بهش شیر خودمو میدادم البته میدوشم میدم چند روزه شیرم نمیاد مبخواستم ببینم چه شیر خشکی بدم.
- باسلام برای نوزاد ۳۴روزه آموکسی سیلین ۱۲۵ میشخ داد خرخرمیکنه
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- آمپول پنتوپرازول
معده درد داشتم رفتم دکتر برام پنتوپرازول داخل سرم نوشت گفتم نوزاد ۴ ماهه دارم و شیر میدم،اما انگار .... الان سرچ کردم نگران شدم چیکار کنم؟؟؟

