Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
ایا قطره ای یا شربتی مخصوص یبوست نوزاد هست معرفی کنیدلطفا برای بچه ای که فاویسم دارد مناسب باشد
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد
- سلام خسته نباشید. آیا شربت تیماسین برای بچه های فاویسم ضرر دارد؟ با تشکر
من بچه ام فاویسم داره سرما خورده و خیلی سرفه میکنه. شربت تیماسین بهش بدم اشکال نداره؟ هر چی شربت سرما خورگی و...بهش میدم باز سرفه. رو داره
- بارداری
سلام من تازه باردار شدم بعضی اوقات شدید پشت درد دارم
- شربت اشتها آور
مجددا سلام آقای دکتر. ازتون در مورد شربت اشتها اور پرسیده بودم که چی خوبه ؟ خواستم بگم من الان حدود ۳ هفته الا یکماهه که بهش زینک سولفات میدم ولی اصلا تاثیری تو وزنش نداشته . خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید . خدا بهتون سلامتی بده
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- چنگ زدن
سلام دلیل چنگ زدن نوزاد به گوش و پشت سر چیه؟دو لنف نود خیلی کوچیکط(سایز 2 و 3 میل) پشت سر بود تو سونو که خیلی کوچیک بود احتیاجی به بررسی نداشت دکتر معاینه کرد گفت سونو هم لازم نداره به نظر شما دکتر دلیل چنگ زدن چیه؟دکتر واسش یه لوسیون نوشت گفت شاید خساسیت باشه به نظر شما استفاده کنم؟
- قطره آدزير
سلام آقاي دکتر من چندماهه به بچم قطره آدزير ميدم که هم آد داخلش داره هم زينک و هم آهن.بچم 9 ماهشه آيا اين قطره خوب است،؟؟يا جداگانه هرکدام را بدهم بهتر است؟،
- اسهال نوزاد سه ماهه
- دور سر نوزاد
سلام پسرم ۶ماه وبیست روزش هست دورسرش ۴۷هست ایا مشکلی دارد؟
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- اندازه دورسروقدووزن نوزادپسر
- بی اشتهای
سلا م خسته نباشیددخترمن چهارسالش هست هیچی نمیخورد بردم اش دکتراشتهاورویتامیکس. دادبازهم غذانمیخوردچیکارکنم
- غده در پشت سر
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- خارشت دست وپا کودک ۲۶ماهه
بیخابی نصف شب خارشت وزخمی کردن دست وپا کلافه کرده بچم
- بی خوابی و بیقراری ناشی از رویش دندان
با سلام دختر اینجانب حدود 18 ماهه است و به دلیل رویش دندان دچار بی خوابی و بیقراری شدیدی شده آیا میتوان با دارو ساعت خوابش رو بیشتر کرد؟ آیا تب به رویش دندان ارتباطی دارد اگر دارد تا چند درجه قابل قبول است؟ با تشکر
- چسب قطره ای
سلام دخترم ۱۱ ماهش چسب قطره خورده چسبیده سقع دهنش پاک نمیشه چیکار کنم
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- اگزما صورت
سلام صورت نوزادم اگزما زده و خارش میده باید چ کارکنم..و اینکه با چ پمادی برطرف میشه
- استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد من 26روزه است چند روزه بینیش گرفته چندبار خیلی کم استفراغ داشته ولی امشب وقتی تو بغلم خوابیده بود یکدفعه خیلی شدید وزیاد استفراغ کرد اصلا تا حالا این طوری نشده بود خطر داره علتش چیه

