سلام
با عرض تبریک سال نو، بایستی تا سه سالگی صبر کرد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تاخیر در نشستن
با سلام پسرم هفت ماهشه وزنش ۷۹۵۰و قدش۷۰ هست شیر خودم و شیر خشک را با هم میخوره فقط شبها ودر خواب شیر خودم را میخوره در مواقع بیداری مجبورم شیر خشک بدم هنوز قادر به نشستن نیست غلت میخوره و روی شکم می افته ولی در همان حالت میمونه و دست وپا میزنه و کلافه میشه ولی دوباره به پشت بر نمی گرده غذا هم فرنی و سوپ و حریره بادوم میخوره لطفا راهنمایی کنید
- واکسن
به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم دو روز انگار هنوز یادشپاشو صاف نگه نمیداره چکار کنم
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- سلام پسرم 6 روز دیگه 6 ماهه کامل میشه 10کیلو وزن داره الان دوماهه هی سرما خورده میشه باز شربت پلارژین آموکسی سیلین دادم خوب شده تمام که میشه بعد یک هفته دوباره سرماخوردس و سرفه دستاشم کلا توی دهنشه مال چیه ممکنه از دندوناش باشه چیکار کنم ممنونم راهنماییم کنید این دارو باز بگیرم بهش بدم مشکلی نداره
سرماخوردگی سرفه
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
باسلام من یه فرزند دختر 8ماهه با وزن تولد2850 و قد 50 که در 6ماهگی وزنش 8کیلو وقدش 66 بود وتا الان که 8ماه تمام دارد وزن و قدش هیچ تغییری نکرده با توجه به اینکه به طور خفیف رفلاکس دارد ولی دارو مصرف نمیکند ومیل به غذا خوردنش هم خوبه و از سوپ پای مرغ هم زیاد بهش میدم ومکمل های آهن و آده و سندروس هم بهش میدم و یه دوره هم زینکسولفات دادم و اما همچنان رشد قد و وزنش متوقف شده باتوجه به اینکه موقع تولد که آزمایش غربالگری تیروئید انجام دادیم بار اول مثبت اومد ودوباره تکرار کردن و گفتن مشکلی نداره آیا ممکنه به علت تیروئید باشه وآزمایش اولش درست بوده باشه یا مشکل دیگه ای داره
- اختلال خواب نوزاد ۷ ماهه
سلام.نوزاد پسرم که ۷ ماه و ۲ روزه هست شبها راحت نمیخوابید که گاها هر ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بیدار میشد الان نزدیک یه ماهه شدیدتر شده و اصلا خواب راحت و عمیق نداره .کامل چند بار تا صبح بیدار میشه .موقع خواب وقتی که هوا تاریک میشه با اینکه شدیدا خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه.چیکار کنیم.خیلی نگرانم دکترش میگه طبیعیه ولی خسته شدیم واقعا .چون خواب کافی نداره طول روز هم نا آروم میشه و جنب و جوش و گریه اش زیاد میشه .خواهشا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدببخشیددخترمن چهل روزشه بینیش گرفته سینه اش هم خس خس میکنه سرفه هم داره وقتی سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه چیکار باید بکنم تا خوب شه بینیش هم انگار مخاط داره اما چیزی توش نیست
- رفلاکس نوزاد
با عرض سلام نوزاده ۵۵ روزه ای دارم از روزای اول شیر مادرو با شیر خشک تروییتال میخورد تا ماه اول مشکلی نداشت رفلاکس نداشت درد شکم یا کولیک داشت ولی الان دو هفتس رفلاکش داره اول زیاد نبود یکم بالا میاورد دکتر پدی لاک ایزی کول با شیر خشک گیکوز داد بعد گفت اول ببلاک ای آر بدید مشکله رفلاکسش رفع شه بعد گیگوزو شروع کنید ۱ هفته ببلاک ای ار دادیم بعد تموم شدن گیگوز دادیم زیاد بالا اورد ترویتتال شیر خودشو دادیم بالا اورد مجبور شدیم ببلاک ای ار دوباره بدیم مشکلی نداره زیاد بالا نمیاره ببلاکه آی ارو میخوره فقط مشکلش اینه بچه رو سیر نمیکنه هر ۱ ساعت یا یک ساعت نیم بیدار میشه شیر میخواد راهکارتون چیه میشه ببلاک ۱ با ببلاکه ای ار مخلوط کرد یا برنده دیگه ایی بدم ای ار یا نوعه شیر دادنو عوض کنم راهکارتونو لطفا بگید ؟
- فاویسم و زیتوکید
سلام پسرم فاویسم و ۴ ماهشه میخواستم بهش مولتی ویتامین زیتوکید بدم آیا ضرری نداره؟ میگن ویتامین سی خوب نیی
- خواب کوتاه نوزاد یک ماه و نیم
سلام نوزادم چهل روزشه در طول روز و شب هر چی میخوابونمش خیلی خوابش کوتاهه و به خودش میپیچه و از خواب بیدار میشه و همینطور موقع مدفوع کردن خیلی زور میزنه و صورتش قرمز میشه ولی مدفوعش اصلأ سفت نیست خواستم بدونم برای خواب بهتر چه دارویی باید بهش بدیم
- رزولا
سلام آقای دکترببخشدمیخواستم بپرسم درمان رزولاچیه؟پسر۸ماهم چندروزتب کردبعد دوروزه صورت پشتش وشکمش جوشای قرمززده وبی اشتهاهم شده راه حل چیه آقای دکتر
- مدفوع کردن نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر دکتر پسرم حدود سه ماه سن داره چند وقته ک مدفوعش ابکی و سبز رنگ هست کاملا ابکیه بوی نامطبوعی هم داره حالا جدیدا سرفه هم میکنه یکی دو روزه ..برای درمانش چی استفاده کنم
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
سلام خواهش میکنم جواب منو بدید پسرم ۱۰ ماهشه و این یه ماه بهش توجه کردم سرش هی تکون میده و گوشاش میخاروند چکار کنم واقعا عفونت گوش داره
- رفلکس نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۱۱روزه ۲روزهست رفلکس داره میاره بالا و حالت نفس تنگی میگیره دلیلش میتونه گرما زدگی باشه چون دیروز وامروز ازخونه بردیمش بیرون
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟

