Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- آلرژی دارویی
سلام ببخشید دخترم ده ماهه بود سرمای خیلی بدی خورد حالت خفگی بهش دست میداد شیر نمیتونست بخوره سینوس ها درگیر تمام گلو و.... دکتر آموکسی کلاو و قبلش سیلین تجویز کرد اما حساسیت داشت تمام تنش تاول ریخت بیرون. سوال اینکه تا آخر عمر نمیتونه بخوره اینا رو ؟ و اینکه تو سرما خوردگی ها سفکسین هم جزو همون دسته هستن و نمیشه داد؟؟ خب ممنون
- دوز دارو شربت ازیترومایسین برای کودک ۳سال باوزن۱۴
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- پرسش
با سلام ؛ بچه من هشت سال و نیم داره ؛ دکتر تشخیص داده که عفونت روده داره ؛ سفیکسیم 100 براش نوشته و دیسیکلومین و کیدی لایک ؛الان یه هفته س هنوز بهبودی کامل نداشته ؛ این چند روز روزی یک یا دو بار اسهال داشته ؛ به نظرم وقتی کیدی لایک بهش میدم دل درد میگیره ؛ مصرف کیدی لایک تا چند روز لازمه ؟ با تشکر
- سرما
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش داره چی باید چ ساعتی و چند سی سی بدم
- اسهال
تب همراه با اسهال شدید و بوی بد مدفوع
- صحبت کردن کودک
سلام اقای دکتر،پسرم یکسال و هفت ماه داره ،،فقط ۴ کلمه میگه ،،هر چی باهاش حرف میزنم ( کارمیکنم) اشتیاقی نشون نمیده ،،نگرانم چیکار کنم به حرف بیاد؟؟ مرسی
- کمبود قد کودک ۴ساله
با سلام وقت بخیر دختر من ۴ساله هست و از نظر رشد قد از نمودار پایین هست قدس ۹۵ هست در صورتیکه اونجور که روی نمودار خودش از قبل بود الان باید ۱۰۵ باشه چه شربتی و برای بهبود رشدش توصیه میکنید.
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- ضربه به سر
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۶ ماهشه.۴ ساعت پیش از روی صندلی با پیشونی خورد زمین.خیلی گریه کرد،۴۰ دقیقه بعدش چون وقت خوابش هم بود خوابید،بعدش که بیدار شد،هوشیاریش خداروشکر عادی و معمولی بود،ولی پیشونی و بخصوص چشمش و ابروش کمی ورم کرده.خیلی نگرانم،احتیاج به دکتر بردن داره؟ برای تسکین درد پیشونی و ابروش باید چیکار کنم؟مثل همیشه ازتون خییلی سپاسگزارم بابت راهنماییتون.
- سرفه های مداوم و اگزما
سلام
دختری 7 ساله دارم که تقریبا یک ماه قبل سرماخورد ولی تا کنون سرفه هاش بهبودی نداشته در طول روز کم ولی شب و یا وقت خواب سرفه های مداوم و شدید داره که نمیتونه بخابه تا شربت سرفه(توسیان)و اسپری دهانی( salbuterex) و یا درصورت شدت سرفه ها(flixotideinhaler)استفاده میکنمدوهفته ای هم هست در نواحی پایین کمر (خط کمری شلوار) دونه های ریز شبیه گزیدگی زد که خارش زیاد داشت ولی دونه ها بیشتر شد حالا نواحی گردن کف دست و روی انگشت و شکم. لطفا راهنمایی بفرمایید - دردهنگام دستشوی
- بیماری
سلام آقای دکتر پسر یک سال و نیمه دارم که توی خواب خروپف میکنه از نظر شما مشکلی نداره؟
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر ببخشید ک وقتتون رو میگیرم تخم مرغ باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه؟

