Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
سلام اقای دکتر پسر من ۵ ماشه دو سه روزه دچار گرفتگی صدا شده یه هفته پیش سرما خورد شربت اموکسی سیلین و اسپری سدیم کلراید و مومتازون مصرف میکرد بهتر شده تب نداره ریه هاشم دکتر گفت مشکلی نداره لما نمیدونم گرفتگی صداش از چیه به شدت هم خارش لثه داره
- احتناق بینی
سلام فرزند من سه ماهه است تازگیا نمیدونم سرماخورده یانه. ابریزش بینی نداره ولی گاهی سرفه وعطسه میکنه. موقع نفس کشیدن مخصوصا زمانی که از خواب بیدارمیشه آدم فکر میکنه بینینش تاته پره چون صداداره. ولی جلوی بینی چیزی دیده نمیشه بااین حال من با اسپری ببینی و پوآر تا میتونم تمیزش میکنم ولی ته بینی هستش بیرون نمیاد چندبارهم زخم کردم دماغ بچه رو. به نظرتون باید ببرمش دکتر. احتمال داره ته بینیش مشکل داشته باشه. البته باامروز نزدیک دویاهفته است اینطوری شده. دراینکه بینیش پره ازچرکه شک ندارم ولی چرادیده نمیشه که بتونم تمیزش کنم
- کمبود آهن
با عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ به هیچ عنوان قطره آهن یا ترکیبی رو نمیتواند بخورد و بالا میاورد. چه کارکنم؟ منتظر راهنمایی پاسخ گرانقدر شما هستم.سپاس.
- سیاهی پشت پلک
سلام خسته نباشین اقایه دکتر نوزاد من نارس هستش الان دوماهشه پشت پلک هاش احساس میکنم سیاه هست این موضوع نگران کننده هست؟
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم
- یبوست نوزاد50روزه
سلام ووقت بخیراقای دکترپسرم 50روزشه والان مدت 5روزه دچاریبوست شده روزهازیاداذیت نمیشه اماشبهابینهایت بی قراری میکنه.خودم عرق رازیانه میخورم به بچه هم گریمیچل وپدل لاکت دادم اماهیچ تاثیری نداشته چندشبه انقدربی قراری میکنه همسرم چونکه روزهاسرکاره وشب خستس بهش قرص فنوباربیتال میده که بخوابه قرص رواقای دکترعلی زاده وقتی پسرم 8روزش بودبرای بی قراریش تجویزکرد توروخدایه راه حل بدین که پسرم خوب بشه نمیخوام به قرص عادت کنه
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- شیر خوردن نوزاد
سلام جناب دکتر وقت بخیر آقای دکتر نوزاد هر ۲ ساعت یا ۳ ساعت چند دقیقه باید شیر بخورد؟ ۱۵ دقیقه یا ۲۰ دقیقه؟ گاهی اوقات نوزادم ۵ دقیقه میخورد زمانی که خواب است یا خوابش میگیرد هنگام خوردن.
- زينك
باسلام ايا قطره زينك سولفات براي نوزاد باعث الرژي ميشود؟ بعد مصرف قطره صورتش دونه هاي قرمز زد
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- سوال از متخصص اطفال
ایا نوزادان دارای سندروم غیرقرینه یکطرفه بدن داری هوش طبیعی هستن یا عقب مانده ذهنی هستن
- پرتاب كردن نوزاد به هوا
سلام آقاي دكتر آيا پرتاپ كردن نوزاد به هوا خطرناك ميباشد؟تا چند وقت ؟دخترم پدرش پرتاب ميكنه بالا اون هم دوست داره ذوق ميكنه من شنيدم خطرناكه باعث خونريزي شبكيه چشم و آسيب مغزي ميشه درسته آيا؟؟؟ممنونم
- بی خوابی وگریه نوزاد ۵ماهه؟
نوزاد من ۵ماهش گریه میکنه گوششو میکشه آبریزش داره قبلا اینجوریی نبود یه ۲۰ روز میشه اینطوریی گریه میکنه بی خواب هم شده موقع خوابیدن اذیت مینکه
- نشستن
سلام وعرض ادب آقای دکتر پسرم دقیق هفت ماه وپانزده روزهاست امابدون حمایت فقط چندثانیه میشینه وسینه خیز به عقب میره وتقریبا برای حرکت خودش غلت میده آیابرانشستنش وچهاردست وپادیرنشده
- پاسخ بهتغذیه
سلام دختر6ماهه دارم ولی پانمیگیره ایامشکلی داره
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- پودر جوانه گندم برای نوزاد ۹ ماهه
سلام وقت بخیر آیا امکان داره به شیرخشک نوزاد ۹ماهه پودر جوانه گندم آماده اضافه کرد؟؟
- وزن گیری نوزاد 8 ماهه
سلام و خسته نباشید
برای وزن گیری نوزاد 8 ماهه به توصیه دکتر وعده غذایی موز رنده شده گنجانده شد که ظاهرا نوزاد احساس سنگینی در هضم دارد و مدام آروغ می زند و بی اشتها شده و بی قراری دارد. برای رفع این مشکل خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.
ممنون

