Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف کورتون در شیردهی
آیا زمان مصرف کورتون(پردنیزولون ۵۰)شیردهی منعی ندارد؟جسارتا پزشک گوارش گفتن کمتر شیر بده ولی نظر شما هم برام مهمه
- وجود مو در چشم نوزاد
سلام وقت بخیر بنده پسر 2 ماه ای دارم که داخل یکی از چشم هایش یک تار موی نازک اما حدود 1 سانتی وجود دارد. این مو گاهی کاملا در وسط مردمک چشمش دیده می شود و گاهی اصلا دیده نمی شود. از آنجایی که این مو از چند روز اول بدنیا آمدنش وجود داشت. راهی برای در آوردن آن بلد نیستم ممنون میشم راهنماییم کنید. و اینکه وجو این مو در این مدت برای بچه مشکلی ایجاد نمی کنه؟ چون نه گریه ای بابت این قضیه داشته و نه ظاهرا اذیت میشه
- شیرخشک
من دخترم ۸ماهس شیرخشک آپتامیل مصرف میکنه ایرانیش .آیااپتامیل خارجی باایرانی فرق داره یامیتونم همین ایرانی روباشیرپاستوریزه به نوزادم بدم چون وزنش کمهد۷ کیلیو
- عوض کردن شیرخشک
سلام دکتر دخترم ۴ ماهشه از اول بهش شیرخشک ببلاک میدم زیادی طعم اهن داره بدش میاد وقتی میخوره و خوب سیر نمیشه و اینکه زیاد وزن نگرفته چطوری یک شیرخشک دیگه جایگزین کنم شیرخشک چرب و خوب چ شیرخشکیه؟
- سلا، چه شیری جایگزین شیر سیمیلاک کنم؟
- عفونت گوش
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- سرفه
با سلام و عرض تشکر از وقت گرانبهایی که میگزارید فرزند دختر 18ماهه حدود هفت ماهه که سرفه های رفت و برگشتی داره و هنگام خواب و بازی زیاد میشه دکتر انواع داروها رو دادن ار انتی بیوتیک تا کرتوت دکتر اخردو جور پاف داده وه یکی 5روز و بعدی یک ناه نصرف بشه و یک کرتون شیری که نصفش زده بشه به نظر شما کرتون رو بزنیم
- نوزادم ۱۵ روزداره
نوزادم ۱۵ روزداره وخواهرشوهرم چهارروزتمام دودتریاک میداده طرفش وحالا اوردمش خانه همش بیحال واسهال وخم نیازه میکشه
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- بی خوابی
سلام دخترم شباخیلی بیخوابه چه شربتی میتونم بهش بدم
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد دختر دو ماهش کامل نشده یبوست گرفته هم شیرمادر میخوره هم شیرخشک اپتامیل یبوست هست چیکار کنیم
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- قطره پاراکید
سلام بچم خیلی زود با آنتی بیوتیک اسهال میشه قطره پاراکیدوبجای قطره معمولی استامینوفن اشتباه گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه؟ پنج ماهشه ۹کیلو؟
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- سرما خوردگی نوزاد سه ماه
سلام دختر 3ماهه سرما خورده سرفه های شدید وبینی کیپ شده وخیلی کم شیر میخوره، ازیترومایسین ودیفن هیدرامین وقطره سدیم دکتر تجویز کرده ولی 4 روزه بهتر نشده
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هفت ماهشه غذاي كمكي ميخوره يك هفته است كه مدفوع نداشته تازه يدونه دندون هم در اورده براي مدفوعش چيكاركنم كه انجام بشه
- دادن شربت کلا ویسیلین برای نوزاد یک ساله خطر ندارد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم یک سالشه چهار شنبه واکسن یک سالگیش رو زدم بعد دوروز سرما خورد بردم دکتر بهش شربت کلاویسیلین ای اس داده براش خطر ناک نیست
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من ۸ ماهه است و صبح تاحالا هرچی بهش میدم بالا میاره الآنم که شب شده اسهال گرفته باید چی بهش بدم بخوره
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره

