Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشید. مصرف سفکسیم برای کودک 21 ماهه با۱۱کیلو تاچندروز است .ممنونم
- تب شدید
دخترم مدام تب میکنه هرچی دارو درمان کردیم تاثیر نداشته چیکار کنم
- بی قراری و غذا نخوردن دختر 20 ماهه
با سلام و احترام
دختر 20 ماهه ای دارم که حدود ده روز است که ضمن زدن انگشت به ناف خود با کنار زدن لباس به این کار اقدام می کند اشتهای خود را نیز از دست داده است و در طول ده روز لاغر شده است پیش دکتر متخصص کودکان بردیم ویتامین دی 3 فروگلوبین و ویتازینک (مولتی ویتامین + کلسیم + زینک) تجویز کرده که استفاده می گردد اما بهبودی حاصل نشده و مدام بیقراری می کند. علت چیست؟
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۹۹۲۰۰
دخترم ۸ و نیم ساله با وزن ۳۰ کیلوگرمه مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر و به چه نحوه؟ سپاسگزارم
- احتناق بینی
سلام. پسرم 1 سال و 4 ماهشه حدود دو هفته بود گرفتگی بینی داشت چون قبلا دکتر ناپریزول تجویز کرده بود منم موقع خواب که گرفتگی بینی داشت از همین قطره استفاده میکردم الان حدود 1 ماه و بیشتره هر شب موقع خواب غلت میزنه و بینیش گرفتست. از عوارض این قطره بوده؟ راه حلش چیه؟ بچم اذیت میشه
- شربت آموکسی سیلین 125
باسلام. برای نوزاد دوماهه شربت آموکسی سیلین 125 چند بار و چه دوزی باید مصرف شه. 7 کیلو وزن. ممنون
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- *
سلام، کارن کرفی پیش شما پرونده داره ، گوش درد گرفته شربت آزیترو مایسین و سیموسپان، برای گوش دردش چیکار کنم تا فردا بیارمش مطب، ممنون
- ازمایش
سلام خسته نباشید دکتر برای دخترم ازمایش کلی نوشته و ۲سالو ۵ ماهشه شیرخشک میخوره شبا و صبحا میدم ناشتا باید باش یانه ؟؟میشه راهنماییم کنید ممنونم🌹🌹🌹🌹
- کش و قوسو زور زدن شدید
بچه یما یک سال و شش ماهشه. الان بشدت بی دلیل یا خودش دراز میکشه رو زمین و یا وقتس بغلش میکنید به بدنش قوسمیده و زور میزنه به حدی که اینقدر طولش میده که عرق میکنه.دلیلش چی میتونه باشه؟
- قطع قرص فنوباربیتال
سلام دکتر خسته نباشین من دخترم ۴ سال ونیم هستش سال ۹۹ تشنج در اثر تب داشته که نوارمغزی سالم بودبراش قرص فنوباربیتال تجویز کردن از روزی دوتا شروع شد تا الان که یک چهارم هرشب میدم یک ساله یک چهارم قرص فنوباربیتال مصرف میکنه میخوام قطعش کنم تا الان هم خداروشکر تشنجی نداشته . ممنون میشم کمکم کنین چون اصلا شرایط رفتن به دکتر ندارم یک دنیا ممنون
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- سلام شربت سفکسیم 100برای بچه ام نوشته به خاطر عفونت ادرار باید چند روز مصرف کنه
سلام شربت سفکسیم 100برا بچه ام نوشته عفونت ادراری داره چند روز باید مصرف کنه
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- بیماری کوکساکی
سلام دخترم ده سالشه اقای دکتر بردمش سه روز پیش دکتر گفت گلوش هم عفونت داره بیماری کوکساکی هم داره ازیترومایسین دیفن وشیاف وقرص سرماخوردگی داده الان تبش بیشتر شده چشماشم پف کرده قی هم به رنگ سبز میده باشیاف بازم یکم داغه چکارکنم ممنون خیلی میترسم خولهش جواب بدین

