Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبله مرغان
سلام من حدود یه هفته س دارم از پسر خواهرم که نوزاد نارس ۳۵هفته س نگهداری میکنم تازه دیروز متوجه شدم پسر ۱۲سالم آبله گرفته ،خودمم بچه بودم آبله گرفتم فقط میخوام بدونم امکان داره که من ناقل بوده باشم و بچه ی خواهرم آبله بگیره خیلی نگرانم اگه امکان داره بهم جواب بدین
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه سرماي شديد خورده با دادن آنتي بيوتيک آموکسي سيلين و شربت سرفه و سيتريزين و قطره بيني خس خس سينه ي زيادي داره چيکارکنم؟3روزه آنتي بيوتيک ميدم
- سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- برای نوزاد ۴ماهه جه مقدار شربت ازیترو مایسین ۲۰۰ باید بدهیم
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- کودکم
سلام ،پسرم یک سال ده ماه هستش ،غذا همه چیز میخوره ،ولی شکمش خیلی کار میکنه لاغر هم هست ،خواستم بدونم دلیلش چیه ،همش هم بین ران ها جا مقعدش قرمز حالت سوختگی میشه
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- ماستوئیدیت یا عفونت شدید گوش
سلام پسرم تازه وارد هفت سالگی شده .عفونت گوش داره.دستهاشو به یکی از گوشهاش میزنه و داد میزنه از درد گوشش.تب مداوم.آبریزش بینی شدید.کم شنوایی داره.یکبار بردمش دکتر آموکسی کلاو و سفیکسیم داد برای درمان ده روزه.خوب شد.الان بعد از یکماه میگذره دوباره گوشش عفونت کرده.پشت لاله گوشش غده های چرکی به اندازه یه عدس هستند دوسه تا هستند.ترا خدا بگید چکار کنم خوب بشه.چون بخاطر مصرف چرک خشک کنه ضعیف شده.ممنون
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- سرما خوردگی دختر۱۸ماه
سلام خسته نباشید دختر من ۱۸ماهشه امروز سرما خورده آبریزش بینی و عطسه داره چه شربتی بهش بدم که آبریزش بینیش قطع بشه؟دیفن هیدرامین ضرر داره؟سرما خوردگی کودکان سه سی سی خورده
- رودل
سلام آقای دکتر پسر 20 ماهه دارم این چندروز بیرون هم نرفته اصلا دیشب برگ قیصی خیسانده خودد البته زیاد خورد از 4 صبح بیتابی میکنه و بالا هم آورد برگه ها رو . الان هم تب داره . احتمال داره بخاطر رودل باشه؟ چون شکمش هم خیلی میپیچه . چه دارویی بدم؟
- در مورد قطره چشم
آیا کودک ۱۴ ماهه که مبتلا به فاویسم است میتواند از قطره چشم لوتمکس استفاده کند؟
- آزمایش خون
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم6ساله است با وزن15کیلو بسیار لاغر هر هفته فقط یکبار دستشویی می رود قبلا بهتان پیام دادم فرمودید آزمایش خون و ادار و..گرفته شود آزمایش دادیم همه چیز نرمال است فقط نوشته اسوربیک اسید مثبت این به چه معناست؟
- جراحی لوزه
سلام دخترم 28کیلو وزن داره وشش سال ده ماهشه.الان دوماه هست با خوردن کوچکترین سردی مثل آب سرد یا بستنی سریع لوزه هاش ورم میکنه و تو بینی حرف میزنه.تب میکنه در واقع سینوس هاش هم سریع چرکی میشن به همراه ریه واقعا خسته شدم از بس دارو وچرک خشک کن دادم به نظر شما لوزه اش رو جراحی کنم خوب نمیشه.
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه

