Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اطلاعات دارویی
سلام دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم یه قاشق مرباخوری چند میلی لیتر شربت میشه
- سرفه
- یبوست
سلام آقای دکتر بعد از مصرف امپرازول کودکم دچار یبوست و نفخ شده در حالیکه قبلا دو بار در روز دفع داشت. بایو لاکت هم میدم لطفا راهنمایی کنید ممنونم.
- آفت دهان
با سلام دلایل آفت مکرر چیه؟12سالشه
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم۱۷ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی ماشاالله شیطونه قطره آدزیرنزدیک به۳ماهه که نخورده فقط دوکلمه ماماوبابامیگه راستش وقت نمیکنم زیادباهاش چکارکنم چون دوتابچه دیگه هم دارم شرایط دکتربردنشوندارم ضعیف ولاغیر واشتهانداره دکترمیشه دارویی تقویتی به من معرفی تنیده توحیدی زدن ورشدن خاطرداشته باشه ممنونم چارلستون اجرتون باخدا
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- خس خس سینه
سلام دختر من ۲ سال و ۵ ماهه هستش چند وقتی هست که بعضی وقت ها سینه اش قرچ قرچ صدا میاد در ضمن پسر من هم ۶ ماهه هستش همین مشکل رو داشت با سرفه که دکتر گفت رفلکس داره و دارو داد خوب شده از وقتی که دود سیگار بهشون خورده این جوری شده علائم سرماخوردگی هم ندارن و به خاطر کرونا هم هیچ جایی نمی رم که بگم با کسی هم در ارتباط بودن
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- خون دماغ
سلام وقتتون بخیر ببخشید در مورد دختر چهار سال و چهار ماهه ام چند باری که هست که بینی اش خونریزی میکنه یکی دوبار در خواب بوده اما غیر آن هم پیش آمده این مشکل رو البته خواهر دو سال و ده ماهه اش هم دارد یهو مثلا میبینم صبح بالشت شان خونی هست یا در حین بازی ممنونم میشمراهنمایی بفرمایید
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- دلدرد
ممنون اقای دکتر از جوابتون الان که بعداظه. شده بهتره اصلا دلش دیگه درد نداره چیزی هم میخوره بیحالم نیست چه آزمایشی گفتین باید بده خون یا مدفوع ؟
- اسهال زرد رنگ
سلام خسته نباشید.دخترم ۸روز اسهال بود والان روز دهمه.تعداد دفعات کم شده ولی هنوز مدفوعش ابکی هست.میخواستم ببینم عادیه یا نه؟
- انگل
برای درمان قطعی انگل برای کودک چیست
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- عفونت چشم کودک ۷ ساله
آیا برای کودک ۷ساله که۱۸۰5 کیلو هست می توانم ازقطره باکتی ماید استفاده کنم البته عفونت چشمش کمتر شده
- آمپول هیدرو کورتیزون
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم

