Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم سرما خورده میتونم اموکسی سیلین بهش بدم
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- غذای کمکی
باسلام ایامیتوان ب نوزاد ۴ماه ونیم ک وزنش کم میباشد روزانه لعاب برنج داد؟ وزن ۴۹۰۰
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سرفه نوزادم
سلام ببخشید من از شهر مرزی پیام میدم اینجا دکتر خوب نیست پسرم 5ماهشه زیاد سرفه میکنه وسینه خس خس میکنه دکتر بهش کو آموکسی کلاو وکیدوفست وسالبوتامول داده بهش میدم داه های قرمز در میاره حساسیت داره آبریزش بینی زیاد داره براش اسپری میزنم خوب نشده کمکم کنین
- ویتامین د۵۰۰۰۰
سلام . در آزمایش خون پسر ۷ ساله من ،ویتامین د ، ۲۵ بود بود ویتامین د ۵۰۰۰۰ چه تعداد و چند بار اگر لازم هست میشه استفاده کرد؟
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- شیر خشک
سلام اقایی دکتر بچم شیر خشک سیمیلایک میخورد شکمش خیلی بد کار میکرد عوض کردم الان بیومیل پلاس، سوپر امیل زیاد نمیخوره چیکار کنم ممنون میشم یه راهنمایی خوب کنید!!!؟؟؟؟ امشبم براش اپتامیل خرید خیلی نگران وزنش خیلی ریزست؟؟؟؟
- شربت آموکسی سیلین 125 چند سی سی باید به کودک یک ساله داد آبریزش سبز داره آیا باید همین شربت را داد
- حرکت دست و پا در خواب
با سلام جناب اقای دکتر
پسر 10 سال دارم که در خواب شبها دست و پاهایش زیاد حرکت میدهد. بی زحمت من را راهنمایی کنید.
- شیر
میشه شیر خشک یک ساله رو به نوزاد داد
- شربت ایمیونسس
سلام برا دختر 3سال وپنج ماهم شربت ایمونس از داروخانه گرفتم روش نوشته در صورت ابتلا به صرع یا دیگر مشکلات اول با پزشک مشورت کنید دختر منم تو سن پنج ماهکی بر اثرگازگرفتگی تشنج کرده بود حالا ترسیدم این شربت رو به دخترم بدم دخترم چون زود زود سرما میخورد این شربت رو براش کرفتم واسه تقوبت سیستم ایمنی بدن نظر شما چیست آقای دکتر
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- تكرر احساس نياز به دستشويي
با سلام و احترام دختر بچه 5 ساله بنده مدتي است كه در فواصل زماني كم احساس نياز به دستشويي رفتن مي كند اما ادراري هم ندارد و مي گويد قلقلك در زير شكم حس مي كند كه او را به دستشويي رفتن وا ميدارد. ازمايش كلي و ادرار هم داده است اما عفونت ادراري نداشته است. لطفا راهنمايي بفرماييد باتشكر
- قرمز شدن گوش ناحیه غضروف
امروز ب طور ناگهانی یه کوچولو قرمز شده قسمت بالای گوش
- سلام دکترببخشیرقطره بی بی کرتاچندماه به نوزادبدهیم
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوازادم ۳ماهشه وازشیرخودم فقط تغذیه میکنه الان ده روزه اصلامدفوع نکرده ومشگل دیگه ای نداره لطفا میشه راهنمایی کتید.ممنونم
- نخوردن ميوه وزرده تخم مرغ
سلام آقاي دكتر دخترم ده ماهشه اصلا آب ميوه طبيعي يا خود ميموه هلو طالبي هيچ نميخوره وهمچنين زرده تخم مرغ حتي تو سوپش هم تركيب ميكنم ميفهمه لب نميزنه
- کراتینین
سلام آقای دکتر کراتینین 77 صدم نرمال است؟ با سپاس
- پرسش نوزادی
سلام نوزاد من نزدیک به هشت ماهشه چهاردست و پا نمیره بنظرتون دیرنکرده؟ اخه میگن بچه باید شش ماهگی چهاردست و پابره و یه سوال دیگ نوزادهشت ماهه بایدچندکیلوباشه؟

