Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- وزن گیری نوزاد۹ ماهه ومادر
باسلام وخسته نباشید، من در دوران شیردهی هستم ،وزنم به وضوح کمتر شده ونوزادم نه ماهه هست، میخواستم بدونم خودم میتونم از شیرخشک استفاده کنم؟ آیا تاثیری دذ وزن گیری خودم و پسرم میذاره؟ یا در میزان شیرهم تاثیرگذاره؟؟
- سوسپانسیون پاراکید
سلام میزان مصرف پاذکید برای بچه دو ماهه حدودا پنج کیلویی چقدره لطفا به قطره یا با قطره چکان بگید میزان میلی لیتر روی بروشور رو سر در نمیارم به نظرم 1/250میلی لیتر یعنی یه قطره چکان پر و یکم بیشتر درسته؟زیاد نیس؟
- بلعیدن مقوا توسط نوزاد
نوزاد ۶ ماهه ما مقداری مقوا(کارتن پماد) رو قورت داده آیا مشکلی پیش میاد چیکار کنیم؟
- موز
سلام دکتر از کی میتونیم به نوزاد موز بدیم؟ از چهار ماهگی غذای کمکی رو شروع کردم
- سرما خوردگی
با سلام من کودک هشت ماهه دارم سرما خورده حالا به یه سری دارو حساسیت پیدا کرده دکتر اون دارو هارو قطع کرده و دارو های نئو تادین. نئو زینک. استامنوفن داده آیا این دارو ها می تونه ویروس رو از بین ببره؟
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- سرفه و عطسه نوزاد۱۵روزه
نوزاد۱۵روزه دارم سرفه و عطسه میکنه ولی خیلی کم وقتی سرفه میکنه انگار خلط داره بنظر شما چیکار کنم.!
- خواب نوزاد
سلام ببخشید نوزاد سه ماهه ای دارم .روزها خیلی کم در حد یک ساعت می خوابد ولی شب ها را هشت نه ساعت می وابد ایا این کم خوابی اش مشکلی دارد ؟؟
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- سرفه نوزاد زیر یک ماه
نوزاد بیست روزه ای دارم سرفه های شدید وپی درپی میکنه دکتر براش سفالکسین تجویز کرده ولی آرام نمیشه لطفا کمک کنید
- لرزش لب و پا
روز ۴۳ روزه لب پاین بچه گهگاهی می لرزه .و هر دو پا بچه هم گهگاهی می لرزه میشه لطفا بگید برای چی هست ؟
- ریفلاکس
فرزندم شش ماهس شیرخودمونخورد وبه خاطروزن کمی که داشت مجبور شدم شیرخشک بدم بنابه توصیه پزشک بعد بیست روز استفراغ هاش شروع شد وبعد مراجعه به دکتر کودکان داخل همدان مهمان بودم شیرشوعوض کرد ببلاک AR دادخوب بود تادوماه پیش حالا هم استفراغ داره هم بی اشتهاس فوری بعد شیر هرچی خورده بالامیاره خیلی نگرانم
- دررابطه باازمایشهای سرمی نوزاد
نوزادم یک ماهو ۱۸روزشه ازمایش سرمی انجام دادیم براش ایامیتونین جواب ازمایششو بهم بگین چی هست
- شربت گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر میخواستم بدونم شربت گریپ میکسچر نرس روچندباروچه مقدار میتونم به نوزاد یک ماهه بدم؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ ماهشه وزنش هم ۹۲۰۰ کیلو هستش سه روزه سرما خورده سرفه هم میکرد سینه اش هم خش خش میکنه دکتر شربت برونسبان داد سرفه اش قطع شد ولی سینه اش همچنان خش خش میکنه چیکار کنم چه دارویی بدم بهش خیلی نگرانم
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام نوزادی ۲ونیم ماهه دارم که وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم یکی از ابروها بالا و دیگری پایین است و یکی از چشم ها از دیگری بزرگتر است. نی خوام بدونم این مورد درست میشود و اینکه مشکل خاصی وجود دارد؟
- تا چند روز برای چشم بچم قطره باکتی ماید استفاده کنم
تا چن روز میتوان قطره چشم باکتی ماید را استفاده کرد بچم چشمانش خوب شده ۳ بار استفاده کردم خوب شد باز لازمه استفاده کنم؟
- قورت دادن هسته سنجد
سلام دختر من ۳ساله است ۴تا هسته سنجد قورت داده مشکلی پیش نمیاد

