Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد بیست روزه ک دارای مسمومیت مواد مخدر بوده و بعد از مرخصی از بیمارستان بی قرار و سورفه میکنه علت سورفه چیست؟
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم
- سرما خوردگی و خلط کودک
سلام آقای دکتر پسرم ۸ماهشه حدود ۱۰ روز پیش آبریزش بینی داشت همراه عطسه بعد چند روز هم خوب شد سرماخوردگی جزئی بود .الان دو روز میشه که گلوش رو چیزی مثل خلط میگیره موقع شیر خوردن خرخر میکنه و غذا خوردن هم یهو عوق میگیره .سرفه میکنه خلط داره .تماس گرفتم گفتن مسافرت هستین پسرم مریض خودتون هست نشد حضوری بیارم ولی .ممنون میشم راهنمایی کنید چه دارویی براش استفاده کنم خوب بش
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام اقای دکتر دخترم یک ماه و 23روزشه گفتید هر 3ساعت90تا بخوره ولی یک ساعت و نیم بعد گرسنه میشه وددستشو میخوره هیچی بهش ندم تا راس3ساعت؟
- تب بچه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر از کجا میتونم متوجه بشم بچه تب داره بچه یکماهه . تب سنج زیر بغلی هم دارم چند درجه تب هستش؟
- جوش در همه جای بدن
سلام آقای دکتر همه جای بدن نوزاد من جوش های هایی زده برای چیه؟ دکتر بهش قطره پدی لاکت و پماد ساختنی داده خوبه یا ن؟؟
- پاراکید
سلام آقای دکتر، پسر من واکسن دو ماهگیشو زد ، بهداشت بهم گفت دو برابر وزنش یعنی پنج کیلو، ده قطره استامینوفن بدم، داروخانه بهم سوسپانسیون پاراکید داد که غلیظه و گفت مثه قطره دو برابر بدین، من هم هر چهارساعت روز اول و هر شش ساعت روز دوم ده قطره دادم، درست انجام دادم دکتر یا اینکه کمتر باید میدادم میزان قطره رو
- گریه شدید نوزاد
با سلام و وقت بخیر. دخترم 33 روزه است و یک هفته است که شب ها بین ساعت 22 تا 24 گریه های شدید دارد. جیغ میزند. نمیتواند شیر بخورد و مدام بیقراری میکند. قطره کیدی کولیک هم بهش دادیم اما بعضی روزها با دادن قطره خوب میشد و بعضی روزها هیچ تاثیری نداشت. در نهایت احساس میکنم هر شب بعد از گریه طولانی خسته میشه و میخوابه و تا ساعت 22 فرداش خیلی اروم هست. خوب شیر میخوره و خوب میخوابه. شیر مادر هم میخوره. طبیعی متولد شده و زمان تولد سه کیلو و هفتاد گرم بوده. رشدش هم خوب بوده تا الان. غذاهای نفاخ هم نمیخورم. ممنون میشم راهنمایی کنید چه کار کنیم.
- وزن کودک ۹ ماهه
باسلام و احترام.. وزن دخترم در بدو تولد ۲۹۰۰ بود و حالا امروز که ۸ ماهش تموم شده وزنش ۸ کیلو و قدش ۶۶سانت است.. میخاستم بدونم مناسبه؟ و اینکه اقای دکتر دخترم بیشتر از یکماهه که روی قد ۶۶ ایست کرده وبیشتر نمیشود.. ایا لازم است ازمایش ادرار انجام دهد؟؟ باتشکر
- شیر مادر
سلام .آقای دکتر بچه ام هشت ماهشه وزن تولدش ۴ بود و بچه آرامدو هفته اول شیر خشک میخورد آرام بود قطعش کردم شیر خودم خورد از اون موقع ناآرامه .وزنشم خوب نیست هشت ماهه ۶ کیلو.هر موقع غذا با شیر خشک میدم.شیشه شیر نمیگیره با قطره چکون میدم اون شب میخوابه هر موقع شیر خودم بی قراره .انگار یه چیزی میاد حلقش صدا میده.بردم دکتر گف رفلاکس داره دو ماهه نکسیوم میدم .سونو دادم گفت رفلاکس خفیف.کلا با شیر من حالش بد میشه دلیلش چی میتونه باشه.؟ممکنه نوزادی شیر مادر بهش نسازه؟
- زدن سر به زمین و دیوار
با سلام خدمت آقای دکتر دختر ده ماهه دارم که چند روز است در حین چهار دست و پا رفتن سرش را میزند به زمین یا اگر کنار دیوار بایستد سرش را میزند به دیوار محکم هم میزند دلیل اینکار چیست و باید چکار کنم
- تب واکسن
سلام اقای دکتر تب واکسن جهارماهگی از جند درجه بیشتر شد نیاز به مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان هست؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- دفع مدفوع بلافاصله بعد از خوردن غذا
سلام وقت بخیر دکتر؟ پسرم ۸ ماهشه الان چند روزه بعد از خوردن هرچیزی چه غذا چه شیر بلافاصله پوشاکش خراب میکنه خیلی سریع. علت چی میتونه باشه دکتر؟
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- تیرگی بند انگشت نوزاد
سلام نوزاد دوماه دارم بند اخر انگشتش قسمت پایین ناخنش رنگش تیره از پوست دستش علتش چیه
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- سرماخوردگی
باسلام دخترم چهارماهشه آبریزش بینی،عطسه،سرفه و تب داره دکتر بهش قطره پلارژین،آزیترومایسین ۱۰۰تجویزکرده.اما دخترم سرفه میکنه چیکار کنم

